Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

laurensvd

Legacy Member
Dit gaat een leuk namiddagje worden: presentaties geven aan middelbare school kindjes over een onderwerp waar ik nix van afweet. :(
Maar veel erger is da k ook net het nieuws heb gehoord dat mijn nog geen 1 jarig nichtje een onbekende ernstige ziekte heeft.

Preske

Legacy Member
BaBsie zei:
Kben terug.
Prik was uiteindelijk nog het irritantste. Pittig prikske, en zo nog wa pijn tijdens het scannen zelf.
Was wel verschikkelijk luid, ne mens leert er de stilte door te appreciëren :eek:
Ik voelde ook constant da ik mijn eigen volledig aan het opspannen was.

Sbiet in mijn bedje, da zal deugd doen :(

zo laat nog?

BaBsie zei:
Nog koppijn van gisteren :( Stom ratelmachine

hoe lang heeft het geduurd eigenlijk?

vroeger in jette duurde dat een half uur zeker, maar met de nieuwe in Halle een kwartiertje (gelukkig)

Babs

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik was na mijn scans de dag erna altijd nog een beetje high van de contrastvloeistof :p

'k Zie mezelf al verslaafd terug naar 't ziekenhuis gaan: "HIT ME AGAIN MAN!" :lol:

Kheb daar niets van gemerkt, juist wat last in mijne arm van die baxter.
Nu nog beetje pijn daar.

Uitslag is bekend, twas negatief. Das uiteraard goed nieuws maar met een bittere nasmaak. Nu weet ik nog steeds nie wa er mis is :sad:

Preske zei:
hoe lang heeft het geduurd eigenlijk?

vroeger in jette duurde dat een half uur zeker, maar met de nieuwe in Halle een kwartiertje (gelukkig)

Duurde normaalgezien 20 minuutjes, ma heb eens ne scan opnieuw moeten doen omdat het wat wazig was (stelt u voor, ik had bewogen maar ik lag doodstil :eek: )

Fatalix

Legacy Member
Carrion zei:
wa laat ze u nie wete? :p

Normaal smste ze wel om te vragen hoe het ging enzo, dat soort dingen.
Afgelopen week ineens helemaal niet meer. Gister zelfs helemaal _niets_ gehoord. Tot nu toe ook nog niet.

;/

DTE

Legacy Member
Zaterdag nen helen dag opleiding voort werk

Uiteraard doen ze dat niet tijdens de werkuren

Bende apen <.<

Dennoman

Legacy Member
Hey ma godverdegodverdomme zeg.

WAAROM KOPEN SOMMIGE MENSEN TOCH NE GSM ALS ZE HEM NOOIT AFPAKKEN??!!!

Of hoe typen met caps lock al even hard kan opluchten als eens goed roepen.

bludgeoned

Legacy Member
Dennoman zei:
Hey ma godverdegodverdomme zeg.

WAAROM KOPEN SOMMIGE MENSEN TOCH NE GSM ALS ZE HEM NOOIT AFPAKKEN??!!!

Of hoe typen met caps lock al even hard kan opluchten als eens goed roepen.
Als afpakken opnemen betekent.
Ik neem ook niet altijd op en als ik geen zin heb om door die persoon gebeld te worden neem ik niet op.
Blijkbaar is het hebben van een gsm nu ook al een verplichting om altijd beschikbaar te zijn.
Als bij mij iemand niet opneemt stuur ik gewoon een kort berichtje.

Dennoman

Legacy Member
bludgeoned zei:
Als afpakken opnemen betekent.
Ik neem ook niet altijd op en als ik geen zin heb om door die persoon gebeld te worden neem ik niet op.
Blijkbaar is het hebben van een gsm nu ook al een verplichting om altijd beschikbaar te zijn.
Als bij mij iemand niet opneemt stuur ik gewoon een kort berichtje.
Euh, neen, maar als iemand zélf een afspraak maakt en vervolgens zijn gsm niet opneemt ('s avonds en de namiddag van de dag erna niet), vraag ik me wel af waarom hij er dan zelfs maar één heeft.

Als ge niet kunt opnemen heb ik daar geen enkel probleem mee, maar dan zou ik het wel appreciëren dat je een sms'je stuurt of even terugbelt van zodra je daar de tijd voor hebt. Beleefdheid heet zoiets.

Ik zet trouwens mijn gsm af wanneer ik hem niet opneem, dat is handig voor mij (zo kan ik zien wie me belde als ik hem terug aanzet) en voor de ander aangezien hij dan geen kiestoon krijgt en weet dat mijn gsm uitstaat.
Parnakra zei:
Ik zou ook niet 'afpakken' als Dennoman mij belt. :)
Insgelijks, schat. Het zou me trouwens ook verbazen dat ik het in dit leven ook maar enigszins zou overwegen om jou te bellen :love:

bludgeoned

Legacy Member
BaBsie zei:
Kheb daar niets van gemerkt, juist wat last in mijne arm van die baxter.
Nu nog beetje pijn daar.

Uitslag is bekend, twas negatief. Das uiteraard goed nieuws maar met een bittere nasmaak. Nu weet ik nog steeds nie wa er mis is :sad:



Duurde normaalgezien 20 minuutjes, ma heb eens ne scan opnieuw moeten doen omdat het wat wazig was (stelt u voor, ik had bewogen maar ik lag doodstil :eek: )
Vond de scanner (was MRI) eigenlijk niet echt erg, enkel saai na een tijd.
Heb vorig jaar 4 uur op een operatietafel gelegen met katherders in mijn lies die naar mijn hart moesten en uit schrik durfde ik me niet te bewegen, waardoor ik achteraf zo stijf als iets was :)
Jammer dat ze niets gevonden hebben trouwens.
Heb ook een paar onderzoeken moeten ondergaan voordat ze wisten wat er scheelde. Onzekerheid is vaak nog het ergste van al.

Killer Queen

Legacy Member
Een moeder-dochter-gesprek met mijn ma is altijd zoooo deprimerend...

Dreetn

Legacy Member
Bij mijn bestelling staat er "en cours de fret", weet iemand wat het wil zeggen? :(

GMotha

Legacy Member
Killer Queen zei:
Een moeder-dochter-gesprek met mijn ma is altijd zoooo deprimerend...
Aangezien dit onderwerp steeds vaker voorkomt in deze thread, is het niet stilaan tijd het huis uit (lees: van de ma) te vluchten?:p

Arifiene

Legacy Member
Praktijk in een superheet lokaal met allemaal mensen die ik niet ken.
Kinda ruined my day.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan