Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
Preske zei:
das nie kwestie van stoer te doen, kwil gewoon mijn rijbewijs nie kwijt zijn en geen boete hebben

en vluchten is da een minder zware straf dan vluchtmisdrijf?

n9ne

Legacy Member
Ze hebben da naar fret verzonden jom :unsure:

fuk it maat, ik loop wa in de knoop met mezelf de laatste tijd, na een week hebben mijn ouders het ook door en willen ze hun beginnen moeien :s

RemcoB

Legacy Member
Arifiene zei:
Iersi, Dumbdumb.
Long time no see.

Don't worry, ze zullen u wel vinden, en hopelijk zijt ge uw rijbewijs voor minstens 6 maand kwijt.
Good luck!

Glimlach, omg, ik zou toch niet zo lachen met mijn eigen stommiteiten.

Jij bent me toch een ferme hé. :p
Zo'n commentaren.
Amai, dat noem ik nu eens een echte vrouw! :love:

:applause:

Bubba

Legacy Member
Dude87 zei:
das nie kwestie van stoer te doen, kwil gewoon mijn rijbewijs nie kwijt zijn en geen boete hebben

en vluchten is da een minder zware straf dan vluchtmisdrijf?

Ik moet zeggen dat ik geen idee heb wat de straf is voor vluchten.

Wat ik wél weet is dat u rijbewijs zal ingetrokken worden.

Zie Verkeerswet :: HOOFDSTUK VIII: Onmiddellijke intrekking van het rijbewijs of van de leervergunning

Artikel 55

Het rijbewijs of het als zodanig geldend bewijs kan onmiddellijk ingetrokken worden :

...

2° indien de bestuurder de vlucht neemt om zich aan de dienstige vaststellingen te onttrekken;

Arifiene

Legacy Member
RemcoB zei:
Jij bent me toch een ferme hé. :p
Zo'n commentaren.
Amai, dat noem ik nu eens een echte vrouw! :love:

:applause:

Ja tot ik es commentaar ga geven op u zeker :tongue:.

Naja, hij verdient het. Iedere week hier komen posten dat em stiepelzat is gaan racen met zen auto, of verhalen over kots en zatheid. Kheb daar een woord voor, maar naart schijnt gebruik ik da teveel dus kzal maar zwijgen.

sluysen

Legacy Member
eerlijk gezegd liever zo'n leven met wa ambiance enzo dan de heilige gaan uithangen op een forum want ja zo kom je toch over..
constant commentaar op alles en iedereen, alles beter weten...

get a life

protnie

Legacy Member
sluysen zei:
eerlijk gezegd liever zo'n leven met wa ambiance enzo dan de heilige gaan uithangen op een forum want ja zo kom je toch over..
constant commentaar op alles en iedereen, alles beter weten...

get a life
Dude is toch wel een extreem geval eh :)

GuntherDW

Legacy Member
ben ik toch content eig dat Dude87 NIET in de buurt woont of in de buurt komt van waar ik woon, dan kan ik me tenminste nog een beetje veilig voelen als ik ergens naartoe ga :p
(ik heb nl geen rijbewijs en ben niet van plan het te gaan halen :p)

RemcoB

Legacy Member
dude87 is misschien wel een grote ergernis voor de meeste onder ons aan 't worden?

sluysen

Legacy Member
protnie zei:
Dude is toch wel een extreem geval eh :)

ja maar ik denk dat hij ook wel wat overdrijft soms..

ik praat ni goe wat hij soms zegt hé, maar toch liever zo'n levensstijl dan die andere..

life is to short/sucky to be serious..

_DKsissor_

Legacy Member
sluysen zei:
eerlijk gezegd liever zo'n leven met wa ambiance enzo dan de heilige gaan uithangen op een forum want ja zo kom je toch over..
constant commentaar op alles en iedereen, alles beter weten...

get a life
Gaan we dit weekend wa kerels afslaan in de OH! en vervolgens wa snoepkes uit het kruidvat stelen?
Indien ja , i'm in!

Arifiene

Legacy Member
sluysen zei:
eerlijk gezegd liever zo'n leven met wa ambiance enzo dan de heilige gaan uithangen op een forum want ja zo kom je toch over..
constant commentaar op alles en iedereen, alles beter weten...

get a life

Ik héb een leven!
En tis nog superleuk ook!
Juij mij :woohoo:

Ahja, want een leven met ambiance kan alleen maar dronken rijden inhouden en overal lopen kotsen!
(En niet vergeten, er daarna over stoefen op 9lives!)

Als ik zo over kom heb je duidelijk nog niet veel van men posts gelezen.
Now buzzz off (had ik daar bijna even het f* woord gebruikt, tss)

_DKsissor_

Legacy Member
sluysen zei:
ja maar ik denk dat hij ook wel wat overdrijft soms..

ik praat ni goe wat hij soms zegt hé, maar toch liever zo'n levensstijl dan die andere..

life is to short/sucky to be serious..
als ge van de 65 jaar die ge leeft 10 jaar in een gesloten instelling moet zitten is het idd vrij kort :).maarja das vies fun daar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan