Crashtestdummy
Legacy Member
das nie kwestie van stoer te doen, kwil gewoon mijn rijbewijs nie kwijt zijn en geen boete hebbenPreske zei:stoer hoor
en vluchten is da een minder zware straf dan vluchtmisdrijf?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das nie kwestie van stoer te doen, kwil gewoon mijn rijbewijs nie kwijt zijn en geen boete hebbenPreske zei:stoer hoor
dreet'n zei:Bij mijn bestelling staat er "en cours de fret", weet iemand wat het wil zeggen?![]()
ad:dreet'n zei:Niemand?ad:
Arifiene zei:Iersi, Dumbdumb.
Long time no see.
Don't worry, ze zullen u wel vinden, en hopelijk zijt ge uw rijbewijs voor minstens 6 maand kwijt.
Good luck!
Glimlach, omg, ik zou toch niet zo lachen met mijn eigen stommiteiten.


Dude87 zei:das nie kwestie van stoer te doen, kwil gewoon mijn rijbewijs nie kwijt zijn en geen boete hebben
en vluchten is da een minder zware straf dan vluchtmisdrijf?
Artikel 55
Het rijbewijs of het als zodanig geldend bewijs kan onmiddellijk ingetrokken worden :
...
2° indien de bestuurder de vlucht neemt om zich aan de dienstige vaststellingen te onttrekken;
RemcoB zei:Jij bent me toch een ferme hé.
Zo'n commentaren.
Amai, dat noem ik nu eens een echte vrouw!
:applause:
.Dude is toch wel een extreem geval ehsluysen zei:eerlijk gezegd liever zo'n leven met wa ambiance enzo dan de heilige gaan uithangen op een forum want ja zo kom je toch over..
constant commentaar op alles en iedereen, alles beter weten...
get a life

Arifiene zei:Ja tot ik es commentaar ga geven op u zeker.
)RemcoB zei:Nu ben je echt officieel mijn heldin! xD
()


protnie zei:Dude is toch wel een extreem geval eh![]()
Gaan we dit weekend wa kerels afslaan in de OH! en vervolgens wa snoepkes uit het kruidvat stelen?sluysen zei:eerlijk gezegd liever zo'n leven met wa ambiance enzo dan de heilige gaan uithangen op een forum want ja zo kom je toch over..
constant commentaar op alles en iedereen, alles beter weten...
get a life
sluysen zei:eerlijk gezegd liever zo'n leven met wa ambiance enzo dan de heilige gaan uithangen op een forum want ja zo kom je toch over..
constant commentaar op alles en iedereen, alles beter weten...
get a life

als ge van de 65 jaar die ge leeft 10 jaar in een gesloten instelling moet zitten is het idd vrij kortsluysen zei:ja maar ik denk dat hij ook wel wat overdrijft soms..
ik praat ni goe wat hij soms zegt hé, maar toch liever zo'n levensstijl dan die andere..
life is to short/sucky to be serious..
.maarja das vies fun daar