Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
rizla + zei:
Dan kan je enkel eens zo gelukkig zijn dat het weekend is ? ;)

Meh, morgen eerste werkdag op nieuw werk, dat maakt me eigenlijk nogal nerveus :p.
Dus 'gelukkig' is niet de juiste term :p.

Dreetn

Legacy Member
Ziek en ook les in een superheet lokaal. Plus het feit dat niemand weet wat "en cours de fret" is.

Arifiene

Legacy Member
dreet'n zei:
Ziek en ook les in een superheet lokaal. Plus het feit dat niemand weet wat "en cours de fret" is.

Ma zeg da toch ni, kzit hier al heel de tijd aan zo'n wiebelend knaagdier te denken :tongue:

RemcoB

Legacy Member
Fatalix zei:
Normaal smste ze wel om te vragen hoe het ging enzo, dat soort dingen.
Afgelopen week ineens helemaal niet meer. Gister zelfs helemaal _niets_ gehoord. Tot nu toe ook nog niet.

;/
Een telefoontje doet geen zeer. :niceone:

Crashtestdummy

Legacy Member
dak het in mijne kop gestoken had van vluchtmisdrijf te doen :doh:

zouden flikken plaks kunnen lezen vanuit stilstand alsek zon 150 doe? :unsure:

glimlach is wel dak mijn adrenalinestootje voor vandaag weer gehad heb :D keb zon 300km afgelegd op 2uurkesnalf en kdoe geen autostrade :unsure:

Arifiene

Legacy Member
Dude87 zei:
dak het in mijne kop gestoken had van vluchtmisdrijf te doen :doh:

zouden flikken plaks kunnen lezen vanuit stilstand alsek zon 150 doe? :unsure:
Iersi, Dumbdumb.
Long time no see.

Don't worry, ze zullen u wel vinden, en hopelijk zijt ge uw rijbewijs voor minstens 6 maand kwijt.
Good luck!

Glimlach, omg, ik zou toch niet zo lachen met mijn eigen stommiteiten.

rizla +

Legacy Member
Arifiene zei:
en hopelijk zijt ge uw rijbewijs voor minstens 6 maand kwijt.
Good luck!


In eventuele combinatie met die avatar ziet dat er veelbelovend uit nochthans.. :lol:

Was laatst mijne aankoop van de week zowat, hoofdpijn ... :ironic:

Tremium

Legacy Member
Dude87 zei:
dak het in mijne kop gestoken had van vluchtmisdrijf te doen :doh:

zouden flikken plaks kunnen lezen vanuit stilstand alsek zon 150 doe? :unsure:

glimlach is wel dak mijn adrenalinestootje voor vandaag weer gehad heb :D keb zon 300km afgelegd op 2uurkesnalf en kdoe geen autostrade :unsure:

indrukwekkend.

Bubba

Legacy Member
Dude87 zei:
dak het in mijne kop gestoken had van vluchtmisdrijf te doen :doh:

zouden flikken plaks kunnen lezen vanuit stilstand alsek zon 150 doe? :unsure:

glimlach is wel dak mijn adrenalinestootje voor vandaag weer gehad heb :D keb zon 300km afgelegd op 2uurkesnalf en kdoe geen autostrade :unsure:

Tenzij er een ongeval gebeurt is heb je geen vluchtmisdrijf gepleegd.

Vluchten voor de politie is ook een overtreding, maar geen vluchtmisdrijf.

Preske

Legacy Member
Dude87 zei:
dak het in mijne kop gestoken had van vluchtmisdrijf te doen :doh:

zouden flikken plaks kunnen lezen vanuit stilstand alsek zon 150 doe? :unsure:

glimlach is wel dak mijn adrenalinestootje voor vandaag weer gehad heb :D keb zon 300km afgelegd op 2uurkesnalf en kdoe geen autostrade :unsure:

stoer hoor

Bubba

Legacy Member
Preske zei:

Mja, het ergste is dat hij wekelijks afkomt met zo'n misselijke verhalen. Al bij al vind ik dit nog meevallen. 2 weken geleden was hij nog stontzat aant rondrijden enzo, en iets zegt me dat dat iets is wat hij wel vaker doet...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan