Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rizla + zei:Dan kan je enkel eens zo gelukkig zijn dat het weekend is ?![]()
.
.dreet'n zei:Ziek en ook les in een superheet lokaal. Plus het feit dat niemand weet wat "en cours de fret" is.

Tis wel frans e schijnt hetArifiene zei:Ma zeg da toch ni, kzit hier al heel de tijd aan zo'n wiebelend knaagdier te denken![]()

dreet'n zei:Tis wel frans e schijnt het![]()

dreet'n zei:

Een telefoontje doet geen zeer.Fatalix zei:Normaal smste ze wel om te vragen hoe het ging enzo, dat soort dingen.
Afgelopen week ineens helemaal niet meer. Gister zelfs helemaal _niets_ gehoord. Tot nu toe ook nog niet.
;/

keb zon 300km afgelegd op 2uurkesnalf en kdoe geen autostrade 
Iersi, Dumbdumb.Dude87 zei:dak het in mijne kop gestoken had van vluchtmisdrijf te doen :doh:
zouden flikken plaks kunnen lezen vanuit stilstand alsek zon 150 doe?![]()
Arifiene zei:en hopelijk zijt ge uw rijbewijs voor minstens 6 maand kwijt.
Good luck!

Dude87 zei:met de moto drink ik gene druppel alcohol![]()

Dude87 zei:dak het in mijne kop gestoken had van vluchtmisdrijf te doen :doh:
zouden flikken plaks kunnen lezen vanuit stilstand alsek zon 150 doe?
glimlach is wel dak mijn adrenalinestootje voor vandaag weer gehad hebkeb zon 300km afgelegd op 2uurkesnalf en kdoe geen autostrade
![]()
Dude87 zei:dak het in mijne kop gestoken had van vluchtmisdrijf te doen :doh:
zouden flikken plaks kunnen lezen vanuit stilstand alsek zon 150 doe?
glimlach is wel dak mijn adrenalinestootje voor vandaag weer gehad hebkeb zon 300km afgelegd op 2uurkesnalf en kdoe geen autostrade
![]()
Dude87 zei:dak het in mijne kop gestoken had van vluchtmisdrijf te doen :doh:
zouden flikken plaks kunnen lezen vanuit stilstand alsek zon 150 doe?
glimlach is wel dak mijn adrenalinestootje voor vandaag weer gehad hebkeb zon 300km afgelegd op 2uurkesnalf en kdoe geen autostrade
![]()
Preske zei:stoer hoor