Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rizla +

Legacy Member
Er is altijd zoveel commentaar op het verband dat zogezegd gelegd wordt met spelletjes.
Maar nergens wordt beweerd dat het een oorzaak is hoor, onderzoek heeft niet eens een verband kunnen aanwijzen.
Miljoenen mensen spelen games, waaronder ook depressieve of gekrenkte zielen.
Natuurlijk gaat pers daar gretig op in.., maar dat zal ook wel een duistere reden hebben zekers ..

KiPpIe

Legacy Member
Ben ineens tot de conclusie gekomen dat ik nog moet voorbereiden voor RZL binnen anderhalf uur :angry:

Suicide Monkey

Legacy Member
Allé ze zouden willen dat geweldadige games verboden worden voor minderjarigen waardoor deze games nog aantrekkelijker worden. Zou men dan mss beter ook niet religie verbieden voor minderjarigen? Mensen doen toch ook zotte dingen in naam van ...

GuntherDW

Legacy Member
mja, eerst waren het de boeken die duivels waren of waaruit ze hun ideetjes konden halen,
dan waren het de films die zo waren, en nu zijn het de games
ze zoeken gewoon altijd een zondebok waar ze zoiets snel kunnen op steken om niet teveel moeite te hoeven doen achter een degelijk onderzoek.
Het is algemeen geweten dat het de mensen zijn die niet echt goed het verschil kennen tussen realiteit/fictie die zo kunnen doen,
daar moet geen spel, film of boek bij komen kijken zelfs
het nieuws zelf is al genoeg tegenwoordig, of de krant met al hun oorlogverhalen :lol:

er zijn trouwens spellen die pakken erger zijn dan CS (wat een kakspel trouwens :lol: ), maar CS wordt er precies opverhemeld in die reportage/andere nieuwszenders :p

lol trouwens @ dat deredactie filmpje : "ze moeten ze classificieren zodat het duidelijk is welke games voor volwassenen zijn", dat doen ze nl nog maar sinds 2 decennia ofzo ? :lol: (zelfs langer denk ik maar weet het exacte getal niet :p)

Sonic4liv3

Legacy Member
ergernis: mensen die te tam zijn om bij zelfs bij mistig weer hun gewone lampen van de auto aan te steken. :angry: Opvallend hoe het toch enkel bmw's audi's en mercedessen zijn... dikke nekken :confused:

Blacky69

Legacy Member
¦¦ $óñï¢ ¦¦ zei:
ergernis: mensen die te tam zijn om bij zelfs bij mistig weer hun gewone lampen van de auto aan te steken. :angry: Opvallend hoe het toch enkel bmw's audi's en mercedessen zijn... dikke nekken :confused:

Bij mij gaat dat automatisch :love:

sluysen

Legacy Member
rizla + zei:
Er is altijd zoveel commentaar op het verband dat zogezegd gelegd wordt met spelletjes.
Maar nergens wordt beweerd dat het een oorzaak is hoor, onderzoek heeft niet eens een verband kunnen aanwijzen.
Miljoenen mensen spelen games, waaronder ook depressieve of gekrenkte zielen.
Natuurlijk gaat pers daar gretig op in.., maar dat zal ook wel een duistere reden hebben zekers ..

games willen ze dan gaan verbieden, maar de wapenwet verstrengen nee hoor dat is niet nodig.

virtueel mag er niemand meer gedood worden maar in realiteit laten we dit maar gebeuren.

Dennoman

Legacy Member
Huasheng zei:
Jup, zondag het zenuwslopende HSK.
Wat is er in Brussel te doen? :unsure:
Wat nu zenuwen :p HSK betekent geen bal hoor :p Ik wou gewoon Gent nog een keer zien, wou er samen met de folks een zondagske van maken, o.a. keer naar het Lam Gods gaan kijken enzo :)

Zondag is het de welsprekendheidswedstrijd in de ambassade naar jaarlijkse traditie.

Dennoman

Legacy Member
BaBsie zei:
Nog koppijn van gisteren :( Stom ratelmachine
Ik was na mijn scans de dag erna altijd nog een beetje high van de contrastvloeistof :p

'k Zie mezelf al verslaafd terug naar 't ziekenhuis gaan: "HIT ME AGAIN MAN!" :lol:

Huasheng

Legacy Member
Dennoman zei:
Zondag is het de welsprekendheidswedstrijd in de ambassade naar jaarlijkse traditie.
Ik dacht al dat het dat ging zijn. Nee, daar doe ik niet aan mee.

GMotha

Legacy Member
Dennoman zei:
Ik was na mijn scans de dag erna altijd nog een beetje high van de contrastvloeistof :p

'k Zie mezelf al verslaafd terug naar 't ziekenhuis gaan: "HIT ME AGAIN MAN!" :lol:
En zo herkennen ze een contrastjunkie, bloedvaten die licht in't donker geven^^

Carrion

Legacy Member
RMBK mee al z'n moraal gezever op de frontpage -_-

En guntherdw, ze doen da nog ma pas sinds 2003 :p

Iemand

Legacy Member
Arifiene zei:
Ja :(.

Kzal ze int vervolg naar u doorsturen :p.

Vorige keer: kennis wordt aangereden terwijl ze geen voorrang had (zij meende van wel om een of andere bizarre reden), en ze dacht dat ze de kosten dus niét zou moeten betalen.
Ik leg haar uit dat dat wel moet etc.
Haar antwoord: 'Ja da denkek ni ze, kzalt toch maar nog eens aan een echte advocaat vragen'.
Ik: Fine, mij niet gelaten
(3 weken later)
Zij: Ahja, ik ben naar die advocaat geweest... Kzal toch alles moeten betalen. Advocaat heeft 70 euro gekost, maja, kben t nu toch zeker.
Ik: Zekerheid voor 70 euro, daar moete t ni voor laten eh!

:sop:

(In casu stonden er haaietanden, ze was niet gestopt, en was van mening dat ze toch voorrang had...)

Mijn eerste cliënte ofzo :love:

BlaXander

Legacy Member
Morgen een voorstelling moeten geven (dat is dus bij voorbaat mijn ergernis voor morgen) en dat ik die vandaag nog moet voorbereiden :(

Karre

Legacy Member
Vandaag in de les in slaap gevallen :( Het was me nog nooit gelukt en nu dat ik het zelf niet expres wou viel ik in slaap.

EternalSilence

Legacy Member
heeft er iemand ook vertraging op zijn hotmail adres?

ik zou nu al 3 dagen een mail moeten ontvangen, maar nog steeds heb ik die niet ontvangen
(en neen, het zit niet in mijn spamfolder)
:sop:

Karre

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
buite gevloge? :p

Nee, leerkracht stopte met theorie te geven en besloot om met ons tussen de oude computers dat er stonden een werkende te vinden (of samen te stellen) aangezien wij toch allemaal in een vermoeide toestand zaten. Hij kon het begrijpen gezien deze week die we achter de rug hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan