pixbillye
Legacy Member
SweetEmmaRose zei:kzit hier al 4 weken te wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan ist nog voor slecht nieuws ook -_-
mss weten ze tnummer nimeer, en das uiteindelijk toch alleen maar goed nieuws?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:kzit hier al 4 weken te wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dan ist nog voor slecht nieuws ook -_-

pixbillye zei:mss weten ze tnummer nimeer, en das uiteindelijk toch alleen maar goed nieuws?![]()
pixbillye zei:em is mss overleden ofzo, kan ook. (heb dat al eens in de familie meegemaakt, niet plezant om te weten te komen)
SweetEmmaRose zei:Die fucking overburen die bij hun feestjes altijd de ramen wagewijd open moete zette, tot 12 uur valt da mee maar nu wilk echt wel gaan slape ze, doet die rame gewoon fucking dicht, zo moeilijk is da toch ni zeker. Achterlijke studente.
Kben zwaar geirriteerd maar te bang om de politie te belle
We zijn net gaan vrage of ze die ramen wille sluiten maar da wille ze precies ni, plezant


²Careless zei:Bende neuten. Altijd dat gemekker op Dude87 gaat zijn leven echt wel niet veranderen.
SweetEmmaRose zei:tis nen dokter, ik veronderstel da die zijn secretaresse wel zou kunne melde of de dude waar ik om bel dood is of ni.
ksnap da ni ze, operatie is dringend zeitem vorig keer (ondertusse 5weke gelede) en dan ging em 4/5 dage later terugbelle me nen datum en da duurt nu al 4weken.

Mja, maar dat is het juist.Dennoman zei:Kan mij het wat schelen dat mensen zich tegen 120 per uur tegen een muur tot spijs rijden, maar van zodra er andere mensenlevens in gevaar zijn, is het héél wat anders hoor.

), en als ze niet flitsen bepaalt de auto eerder zelf wat de limiet op de autostrade is, maar langs de andere kant heb ik echt wel het gevoel dat ik uitkijk als ik op de weg ben. Ik probeer absoluut geen mensen in gevaar te brengen, en dat doet hij wel.Mah, aangezien ik zelf niet met de auto rij ga ik me niet moeien met technisch gedoe omdat ik er geen zak van ken, maar het is ongelooflijk dat er mensen zijn die op een nat wegdek op de autostrade constant gaan bumperkleven (as in: niet eens twee auto's afstand houden) en dan nog van hun tak gaan maken tegen de flikken dat ze heus wel op tijd zouden kunnen stoppen hebben. Mannekes, zelfs tegen 30 per uur zou ge er nog ruim tegensteken met een gemiddelde menselijke reactiesnelheid van 0,2 seconden, laat staan hoeveel remafstand ge nodig hebt tegen 100.dakantochnie zei:Mja, maar dat is het juist.
Ik lap constant een heleboel verkeersregels aan mijn laars als ik er het nut niet van inzie (en van vele zaken zie ik ook het nut niet in), en de kracht van de motor bepaalt grotendeels de limiet bij mij op de autostrade, maar langs de andere kant heb ik echt wel het gevoel dat ik uitkijk als ik op de weg ben. Ik probeer absoluut geen mensen in gevaar te brengen, en dat doet hij wel.
Dat regeltjes je kunnen gestolen worden daar kan ik best mee leven, maar toon wel een beetje maturiteit en verantwoordelijkheidszin aub. Iemand als Dude87 mag voor mijn part gerust worden opgepakt als 't waar is wat hij allemaal vertelt. In een bebouwde kom ga je geen 100 (of meer) rijden, punt uit. Daar lopen kleine kinderen rond die juist van school komen, draait de bomma de weg op als ze juist van de bakker komt, enz. Op een autostrade 220 rijden vind ik een pak minder onverantwoordelijk dan 70 of 80 in een bebouwde kom.
Ohja, en dan nog iets: als je dat doet, koop u dan _alstublieft_ is een deftige auto. 120 met dat busje is een pak gevaarlijker dan die 220 met een Audi Quattro. Je zou de remafstand van zo'n trommelremmen zonder ABS is moeten meten aan 50km/u, Dude87. Benieuwd wat je reactie gaat zijn.
Ik vind gewoon dat het systeem scheef is.Dennoman zei:Mah, aangezien ik zelf niet met de auto rij ga ik me niet moeien met technisch gedoe omdat ik er geen zak van ken, maar het is ongelooflijk dat er mensen zijn die op een nat wegdek op de autostrade constant gaan bumperkleven (as in: niet eens twee auto's afstand houden) en dan nog van hun tak gaan maken tegen de flikken dat ze heus wel op tijd zouden kunnen stoppen hebben. Mannekes, zelfs tegen 30 per uur zou ge er nog ruim tegensteken met een gemiddelde menselijke reactiesnelheid van 0,2 seconden, laat staan hoeveel remafstand ge nodig hebt tegen 100.
Regels zijn er omdat ze overtreden worden zoals ik eerder al zei, anders zouden ze niet nodig zijn. Zolang ge anderen niet in gevaar brengt met uw rijgedrag kan het mij geen fluit schelen wat ge doet.
Wat uiteraard niet betekent dat gij uw boete niet even hard verdient als ge tijdens het begaan van een overtreding wordt gepakt.
Commissar12911 zei:Ik wel.
Ik ken extremere gevallen. Ben een beetje verbaasd dat anderen die niet kennen?
Zoals ik al zei, er zijn zo waarschijnlijk tientallen duizenden kerels in Vlaanderen die zich elk weekend ladderzat zuipen (of nu de nieuwe trend 'coma zuipen') en dan in 200 km/uur over de baan scheren.
)BlaXander zei:Morgen een voorstelling moeten geven (dat is dus bij voorbaat mijn ergernis voor morgen) en dat ik die vandaag nog moet voorbereiden![]()

Jij hebt je eigen regels niet te kiezen, je dient de regels van de Belgische staat na te leven, anders verhuis je maar.Dude87 zei:ik heb die regels niet gemaakt of ervoor gekozen, ik kies mijn eigen regels
36? Waar haal jij da? Voor hoeveel?brechen zei:kat heeft blaasstenen, dus das beter dan wat we aanvankelijk dachten, namelijk nierfalen. gaat opgelost worden door aangepaste voeding, jepla, 36€ per zakske![]()

).Wij kunnen er niet aan doen dat die gast zo dom overkomt. Als zijn verhalen echt waar zijn dan zal er toch mss ooit es iets doorsijpelen. En als er niets doorsijpelt dan zal em er wel nog eens aan denken als em half bewusteloos tegen een boom geplakt ligt.Careless zei:Na zo veel kritiek te geven op Dude87 moeten jullie toch wel eens beginnen beseffen dat dit een eindeloos iets is? Ik durf er zelfs om te wedden dat die kerel op al de aandacht die hij hier krijgt zelfs zit te kicken, want anders post je zulke dingen hier niet. Keer op keer komen hier soortgelijke comments de revue wanneer Dude hier eens één van zijn verhalen gepost heeft. Keer op keer dwaalt men dan af van het doel van dit topic puur omdat men op Dude87 kritiek geeft. Nu dat is mijn ergernis eens op dit moment. Je kan trouwens hier op een ergernis reageren, het is dan ook tenslotte een forum, maar dit is gewoon een afgezaagde zaak.