Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JPV

Legacy Member
Arifiene zei:
Wij kunnen er niet aan doen dat die gast zo dom overkomt. Als zijn verhalen echt waar zijn dan zal er toch mss ooit es iets doorsijpelen. En als er niets doorsijpelt dan zal em er wel nog eens aan denken als em half bewusteloos tegen een boom geplakt ligt.
Daar doen we t voor eh.
idd :)

't ergste voor mij dan nog is dat Dude87 blijkbaar niet zover van m'n ouderlijke thuis woont + (soms) uitgaat naar plaatsen waar ik vroeger vaak ging. gelukkig weet ik dat hij daar met zo'n verhalen absoluut niet populair zal zijn (hij kan zelfs de namen van die plaatsen niet juist schrijven...)

Soit, ik rij vanaf nu nooit meer rond in de Veldstraat of omgeving van Kortrijk.

BuffaloKampioen

Legacy Member
Dude87 is niet al te snugger. Dat kunt ge gewoon opmaken uit zijn posts.

Crashtestdummy

Legacy Member
Commissar12911 zei:
Ik denk het niet.

Ik denk dat hij het gewoon post omdat in dergelijke milieus dat gewone alledaagse gesprektopics zijn en best wel 'gieren' is. Dus dat hij waarschijnlijk maar vindt dat diegene die het niet grappig vinden een bende seuten zijn. :p
gij zit er eigenlijk recht op :p

en als ik mij overal en met alles aan de regeltjes zou houden, dan zou ik mij maar vervelen in tleven zenne, kan mij dan evengoe al ophangen moestek et leven hebben van de meeste moraalridders hier :lol:

SweetEmmaRose

Legacy Member
dakantochnie zei:
Gij bang? :eek:
Waarom zoude bang zijn? 't Is niet alsof iemand u gaat aanraken he. :p

Nja bang, super dringend is da ni en die kinders zijn zun toch ook maar ant amusere. We hebben vriendelijk gevraagd om die ramen toe te doen en da deden ze ni, dusja tmoest wel. Ik heb uiteindelijk toch maar mega slecht geslape. Tegen 2/3u peinsk kwamen ze allemaal t straat op en vertrokken ze met auto's (ws naar een of andere discotheek).

SweetEmmaRose

Legacy Member
Dude87 zei:
gij zit er eigenlijk recht op :p

en als ik mij overal en met alles aan de regeltjes zou houden, dan zou ik mij maar vervelen in tleven zenne, kan mij dan evengoe al ophangen moestek et leven hebben van de meeste moraalridders hier :lol:

Ja want wij zijn allemaal zooo zielig. Gaat er nog maar ene drinke jong :)

Meitzl

Legacy Member
kgeef dude wel gelijk over de moraalridderij hier, soms is dat er hier echt over. Alsof sommigen nooit buitenkomen en de wet als een geloofsovertuiging nemen.

En dude zijn posts zijn gewoon hilarisch, irl zijn de dingen die hij doet waarschijnlijk maar half zo erg.

KizZamP-

Legacy Member
Arifiene zei:
En als er niets doorsijpelt dan zal em er wel nog eens aan denken als em half bewusteloos tegen een boom geplakt ligt.
Daar doen we t voor eh.

WE LOVE STERCHELE OLE OLEEEEEEEEEE :D:D:D

BlackOccult

Legacy Member
Allé, ik kan weer gaan tot bij diegene waarmee ik samenwerk. Zij geraakt er zogezegd niet, en als ik vraag waarom ze niet met de fiets komt, antwoordt ze dat ze geen zin heeft. Schoon.. Ze heeft chance dat het voor 't school is of ze kon den boom in. 'k Word het beu van steeds te moeten toegeven. :sop:

MiniJeffrey

Legacy Member
Meitzl zei:
kgeef dude wel gelijk over de moraalridderij hier, soms is dat er hier echt over. Alsof sommigen nooit buitenkomen en de wet als een geloofsovertuiging nemen.

En dude zijn posts zijn gewoon hilarisch, irl zijn de dingen die hij doet waarschijnlijk maar half zo erg.

Like Whatever :p
Tzal ooit fout gaan op die manier hoor, vroeg of laat

zarathustra

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Allé, ik kan weer gaan tot bij diegene waarmee ik samenwerk. Zij geraakt er zogezegd niet, en als ik vraag waarom ze niet met de fiets komt, antwoordt ze dat ze geen zin heeft. Schoon.. Ze heeft chance dat het voor 't school is of ze kon den boom in. 'k Word het beu van steeds te moeten toegeven. :sop:

zeggen dat ze den boom in kan, ding alleen maken en afgeven zonder haar naam er op te zetten.

Problem solved :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
fireflymr zei:
Oké, dan weten wij ook wat er gebeurd is als Emma niets meer van zich laat horen :lol:

Mmm zo snel zalk er ni dood van gaan denk ik. Moest da er een paar jaar blijven inzitten dan denk ik misschien wel (als da blijft groeien tenminste).
Maar kzou toch nog graag controle blijven behouden over mijn gezicht!

BlackOccult

Legacy Member
zarathustra zei:
zeggen dat ze den boom in kan, ding alleen maken en afgeven zonder haar naam er op te zetten.

Problem solved :p
Het moet per twee. En zij heeft ook nog een deel dus ik kan het niet alleen afmaken. Spijtig genoeg. :p

Preske

Legacy Member
Meitzl zei:
kgeef dude wel gelijk over de moraalridderij hier, soms is dat er hier echt over. Alsof sommigen nooit buitenkomen en de wet als een geloofsovertuiging nemen.

En dude zijn posts zijn gewoon hilarisch, irl zijn de dingen die hij doet waarschijnlijk maar half zo erg.

neen, zijn verhalen zijn der altijd zwaar over, dat zelfs de grootste anarchist nog een koorjongen lijkt.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
JPV zei:
idd :)

't ergste voor mij dan nog is dat Dude87 blijkbaar niet zover van m'n ouderlijke thuis woont + (soms) uitgaat naar plaatsen waar ik vroeger vaak ging. gelukkig weet ik dat hij daar met zo'n verhalen absoluut niet populair zal zijn (hij kan zelfs de namen van die plaatsen niet juist schrijven...)

Soit, ik rij vanaf nu nooit meer rond in de Veldstraat of omgeving van Kortrijk.

Hier heb je minstens evenveel zulke mannen als daar ze :p


Preske zei:
neen, zijn verhalen zijn der altijd zwaar over, dat zelfs de grootste anarchist nog een koorjongen lijkt.

Anderen durven het waarschijnlijk gewoon niet te posten als ze zo iets doen.

Dennoman

Legacy Member
Meitzl zei:
kgeef dude wel gelijk over de moraalridderij hier, soms is dat er hier echt over. Alsof sommigen nooit buitenkomen en de wet als een geloofsovertuiging nemen.

En dude zijn posts zijn gewoon hilarisch, irl zijn de dingen die hij doet waarschijnlijk maar half zo erg.
Dude heeft geen recht van spreken, vrijheid van meningsuiting gaat maar zo ver.

Wie zich niet aan de wet houdt verdient sancties en zo simpel is het. Dat men de wet overtreedt is een feit, het is alleen een kwestie van gepakt worden of niet. Hey, ik steek ook weleens over door het rood licht als er geen auto's in de buurt zijn, maar ik weet dat ik dan de wet overtreed en ik ook niks eraan zal kunnen doen als een "wakkere" agent besluit mij een PV uit te schrijven, die ik dan ook zal accepteren en betalen. De wet overtreden doe je telkens op eigen risico en zo leer je verantwoordelijkheid nemen.

Verantwoordelijkheid is echter een woord dat Dude niet kent en ik twijfel heel sterk eraan of hij nog zo'n groot bakkes zou hebben als hij door iemand werd geschept of aangereden die er een even goede verkeersethiek op nahoudt als hij. Want dan was de andere natuurlijk in fout en een onverantwoordelijke klootzak. Laat ons hopen dat hij in dat geval nog voldoende ademt om spijt te hebben van zijn daden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan