Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RemcoB zei:Kerel,...? Wat ik daar zei was wel alles behalve volwassen en zo was 't al helemaal niet bedoeld. BTW, 't is 13 jaar, en dekselse naieve tieners 'nd all that crap? Wanneer heb 'k zoiets gezegd? Achja, zolang we maar een jongere kunnen onderuithalen? Zwak zu maat! (;![]()
hawkeye zei:Hiii, Ik ben Remco Bernaerdts, Game verslaafd, vooral op de PS3 ; currently gaming: Kill Zone II
Game die ik waarschijnlijk binnenkort ga kopen:
Resistance retribution
ik heb ook rost haar en ben nogal mollig.



hawkeye zei:Hiii, Ik ben Remco Bernaerdts, Game verslaafd, vooral op de PS3 ; currently gaming: Kill Zone II
Game die ik waarschijnlijk binnenkort ga kopen:
Resistance retribution
ik heb ook rost haar en ben nogal mollig.

's toch typisch voor dit forum. Een aantal zwarte schapen (remcob, dude87, arifiene, renaat), die te pas en te onpas in elke discussie worden aangehaald en als excuus worden gebruikt voor gedrag van anderen.Careless zei:Weet je wat ironisch is. RemcoB afschilderen als een kleine puber om dan zelf zulke reacties te plaatsen.

tis een wrede wereldEagleEye zei:'s toch typisch voor dit forum. Een aantal zwarte schapen (remcob, dude87, arifiene, renaat), die te pas en te onpas in elke discussie worden aangehaald en als excuus worden gebruikt voor gedrag van anderen.![]()


ze krijgen mij hier nooit wegEagleEye zei:Bwa, het is te nemen of te laten he. Als gij daar niet tegen kon waart gij hier ook al lang weg, neem ik aan.![]()

Toch iemand die 't ziet.EagleEye zei:'s toch typisch voor dit forum. Een aantal zwarte schapen (remcob, dude87, arifiene, renaat), die te pas en te onpas in elke discussie worden aangehaald en als excuus worden gebruikt voor gedrag van anderen.
En voor diegenen die dit bericht lezen als: "EagleEye verdedigt het gedrag van bovengenoemde mensen", lees opnieuw.
Oh jee, hij is hier nog maar 'n paar dagen en begint al te zeiken en stoer te doen. Wat dacht je van te stoppen met je zelf beschrijving onder mijn beschrijving te zetten? (;hawkeye zei:Hiii, Ik ben Remco Bernaerdts, Game verslaafd, vooral op de PS3 ; currently gaming: Kill Zone II
Game die ik waarschijnlijk binnenkort ga kopen:
Resistance retribution
ik heb ook rost haar en ben nogal mollig.
Ik hoop hetDude87 zei:ze krijgen mij hier nooit weg![]()

Ja, maar op Dude87, renaat en Arifiene na zoeken ze het wel zelf!RemcoB zei:Toch iemand die 't ziet.
+1Careless zei:Weet je wat ironisch is. RemcoB afschilderen als een kleine puber om dan zelf zulke reacties te plaatsen.