Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
fw-upgrade gedaan op m'n mp3 en blijkbaar ook alles gewist :sop:... En kheb ze er weer proberen opzetten, maar nu staan er maar een 600 en op ipv 1200...

n9ne

Legacy Member
RemcoB zei:
Kerel,...? Wat ik daar zei was wel alles behalve volwassen en zo was 't al helemaal niet bedoeld. BTW, 't is 13 jaar, en dekselse naieve tieners 'nd all that crap? Wanneer heb 'k zoiets gezegd? Achja, zolang we maar een jongere kunnen onderuithalen? Zwak zu maat! (;:s

Sorry ze maat, maar t valt E C H T op dat ge teveel uw best wilt doen om hier volwassen over te komen

hawkeye

Legacy Member
Hiii, Ik ben Remco Bernaerdts, Game verslaafd, vooral op de PS3 ; currently gaming: Kill Zone II
Game die ik waarschijnlijk binnenkort ga kopen:
Resistance retribution

ik heb ook rost haar en ben nogal mollig.

chimairaa

Legacy Member
hawkeye zei:
Hiii, Ik ben Remco Bernaerdts, Game verslaafd, vooral op de PS3 ; currently gaming: Kill Zone II
Game die ik waarschijnlijk binnenkort ga kopen:
Resistance retribution

ik heb ook rost haar en ben nogal mollig.

:rofl::rofl::rofl:

MiniJeffrey

Legacy Member
hawkeye zei:
Hiii, Ik ben Remco Bernaerdts, Game verslaafd, vooral op de PS3 ; currently gaming: Kill Zone II
Game die ik waarschijnlijk binnenkort ga kopen:
Resistance retribution

ik heb ook rost haar en ben nogal mollig.

Forward to Havoc :love:

Karre

Legacy Member
Weet je wat ironisch is. RemcoB afschilderen als een kleine puber om dan zelf zulke reacties te plaatsen.

EagleEye

Legacy Member
Careless zei:
Weet je wat ironisch is. RemcoB afschilderen als een kleine puber om dan zelf zulke reacties te plaatsen.
's toch typisch voor dit forum. Een aantal zwarte schapen (remcob, dude87, arifiene, renaat), die te pas en te onpas in elke discussie worden aangehaald en als excuus worden gebruikt voor gedrag van anderen. :)

En voor diegenen die dit bericht lezen als: "EagleEye verdedigt het gedrag van bovengenoemde mensen", lees opnieuw.

Crashtestdummy

Legacy Member
EagleEye zei:
's toch typisch voor dit forum. Een aantal zwarte schapen (remcob, dude87, arifiene, renaat), die te pas en te onpas in elke discussie worden aangehaald en als excuus worden gebruikt voor gedrag van anderen. :)
tis een wrede wereld :(

:unsure:

EagleEye

Legacy Member
Bwa, het is te nemen of te laten he. Als gij daar niet tegen kon waart gij hier ook al lang weg, neem ik aan. :)

FroFro

Legacy Member
gitere een glas frisdank over mijn toetsebord late vallen, het enige dak nu nog heb is da oprolbaar van mijn vader;(

RemcoB

Legacy Member
EagleEye zei:
's toch typisch voor dit forum. Een aantal zwarte schapen (remcob, dude87, arifiene, renaat), die te pas en te onpas in elke discussie worden aangehaald en als excuus worden gebruikt voor gedrag van anderen. :)

En voor diegenen die dit bericht lezen als: "EagleEye verdedigt het gedrag van bovengenoemde mensen", lees opnieuw.
Toch iemand die 't ziet.

RemcoB

Legacy Member
hawkeye zei:
Hiii, Ik ben Remco Bernaerdts, Game verslaafd, vooral op de PS3 ; currently gaming: Kill Zone II
Game die ik waarschijnlijk binnenkort ga kopen:
Resistance retribution

ik heb ook rost haar en ben nogal mollig.
Oh jee, hij is hier nog maar 'n paar dagen en begint al te zeiken en stoer te doen. Wat dacht je van te stoppen met je zelf beschrijving onder mijn beschrijving te zetten? (;
mvg.

EagleEye

Legacy Member
And yet, you're making it worse. :p Niet zo kinderachtig reageren!

edit: @remco dus he

Stancke

Legacy Member
People directory op Netlog
Remco Bernaerdts. België, Limburg (Neerpelt!!) Nickname: onetreehillfantje. Joo :d Ik Bn Gwn een kei harde One Tree Hill fan!! en vind chad de beste,,en ...

Ahbon :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan