Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fraCk

Legacy Member
Huasheng zei:
Zonder die rommel én met echte wenkbrauwen!
idd. ze vindt de guido wel leuk precies! wat zien meisjes daar toch in??

RemcoB zei:
Er moet toch eens iets gebeuren zeker. (;
Trouwens, als ik 't niet doe doet iemand het anders wel, dus.
Ik zei nog, niet op letten er zitte hier veel mensen met tijd teveel ;)

n9ne

Legacy Member
RemcoB zei:
Er moet toch eens iets gebeuren zeker. (;
Trouwens, als ik 't niet doe doet iemand het anders wel, dus.

(:
waar komt die rage van die omgekeerde smileys eigenlijk vandaan? :s

n9ne

Legacy Member
protnie zei:
Ik heb geen idee maar het zuigt wel :/
Text smileys ftw ja, maar toch niet omgekeerd.

Uw zoekbewerking - (: - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd


:(

hawkeye

Legacy Member
Profielpagina van Remcooooo_ op Netlog

zucht
de jeugd van vandaag is echt fucked up met hun tektonnic shit en hiphop nigga bullshit

dan ben ik toch blij dat ik ietwa normaal opgegroeid ben, mijn boegbeelden waren (en zijn nog altijd) steve vai en mark knopfler niet 1 of andere ***** die wa zinnekes achter mekaar eruit flapt of iemand die aan knopkes op zijn DJ spullement zit te draaien en denkt da hij muziek maakt :wtf:

spray-bunny

Legacy Member
Mark Knopfler:s

De jeugd is precies al een tijdje naar de zak.

Ooit al van het concept 'smaak' gehoord? (neen, ik luister niet naar tectonik of rap:p).

MiniJeffrey

Legacy Member
hawkeye zei:
Profielpagina van Remcooooo_ op Netlog

zucht
de jeugd van vandaag is echt fucked up met hun tektonnic shit en hiphop nigga bullshit

dan ben ik toch blij dat ik ietwa normaal opgegroeid ben, mijn boegbeelden waren (en zijn nog altijd) steve vai en mark knopfler niet 1 of andere ***** die wa zinnekes achter mekaar eruit flapt of iemand die aan knopkes op zijn DJ spullement zit te draaien en denkt da hij muziek maakt :wtf:

Achja toen wij die leeftijd hadden zeiden de anderen dat waarschijnlijk ook van ons hoor :p

rizla +

Legacy Member
hawkeye zei:
Profielpagina van Remcooooo_ op Netlog

zucht
de jeugd van vandaag is echt fucked up met hun tektonnic shit en hiphop nigga bullshit

dan ben ik toch blij dat ik ietwa normaal opgegroeid ben, mijn boegbeelden waren (en zijn nog altijd) steve vai en mark knopfler niet 1 of andere ***** die wa zinnekes achter mekaar eruit flapt of iemand die aan knopkes op zijn DJ spullement zit te draaien en denkt da hij muziek maakt :wtf:

Generaties voor uwe leeftijd dachten ook zo over uw generatie hoor.
Dingen als "****** die woorden flappen" bestonden toen bvb ook niet, net zoals punk, new beat etc etc.
Snotters van vandaag denken binne enkele jaren net hetzelfde als jij nu..:p

Karre

Legacy Member
hawkeye zei:
Profielpagina van Remcooooo_ op Netlog

zucht
de jeugd van vandaag is echt fucked up met hun tektonnic shit en hiphop nigga bullshit

dan ben ik toch blij dat ik ietwa normaal opgegroeid ben, mijn boegbeelden waren (en zijn nog altijd) steve vai en mark knopfler niet 1 of andere ***** die wa zinnekes achter mekaar eruit flapt of iemand die aan knopkes op zijn DJ spullement zit te draaien en denkt da hij muziek maakt :wtf:

Stop eens met in kotjes te denken. Wat kleren en een dans maken u nog steeds geen fucked up persoon.

Bosvos

Legacy Member
Careless zei:
Stop eens met in kotjes te denken. Wat kleren en een dans maken u nog steeds geen fucked up persoon.

idd iedereen heeft zo zijn rare periode gehad op die leeftijd.
als ge na uw 18 nog altijd zo kinderachtig elke trend volgt, OK, dan is er wél iets mis :D

Anoniem04

Legacy Member
hawkeye zei:
Profielpagina van Remcooooo_ op Netlog

zucht
de jeugd van vandaag is echt fucked up met hun tektonnic shit en hiphop nigga bullshit

dan ben ik toch blij dat ik ietwa normaal opgegroeid ben, mijn boegbeelden waren (en zijn nog altijd) steve vai en mark knopfler niet 1 of andere ***** die wa zinnekes achter mekaar eruit flapt of iemand die aan knopkes op zijn DJ spullement zit te draaien en denkt da hij muziek maakt :wtf:

Inderdaad, de jeugd luistert alleen nog maar naar rap en tecktonic, ze zijn allemaal slettig gekleed en ze willen niet meer werken voor hun geld.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan