Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GuntherDW

Legacy Member
gizmo666 zei:
ge kunt de pro ook gewoon gratis downloaden he;)

pro, gene pro, alle2 zelfden dikken brol eh :p
ze zitten alle2 op het gnutella netwerk (al is limewire een veredelde client mede dankzij z'n enorm baggere torrent mogelijkheden) wat het allemaal crap maakt :p

GuntherDW

Legacy Member
sure, als ge graag dingen die 200x transcoded, door een wasmachine gehaald, terug getranscode naar WAV, om dan naar 128kbps MP3 te gaan download :p
als (kleine) audiofiel kunde zo'n dingen niet aanvaarden :p

Audiosleef

Legacy Member
Massman zei:
Belgische eersteklasse-voetbal: 270 minuten match, 12 ploegen, 1 doelpunt ... gemaakt door Tubeke.

Wie zegt dat het Belgisch voetbal een dieptepunt heeft bereikt?

Ik was da ook aan het denken, halfuur al bezig en enkel tubeke heeft gescoord, triest. Maar ik vind dat het dit seizoen toch al beter meevalt dan vorige seizoenen. En Anderlecht heeft deze speeldag verloren dus al bij al valt het nog goed mee :D

Bubba

Legacy Member
protnie zei:
:D
Maar feit blijft wel dat Limewire al erg veel verslechterd is... jaar of 6 geleden was dacht imo wel een goed programma.

Ik heb het dan ook niet zozeer op zijn opmerking alleen. Als hij zegt dat het niks voorstelt geloof ik hem ook, maar tis gewoon altijd hetzelfde:

- Gunther zegt dat programma A slecht is
- *random* vraagt welk programma er dan wél goed is
- Gunther reageert niet meer of hij negeert de vraag en gaat gewoon verder met zeggen hoe slecht het niet is

chimairaa

Legacy Member
Hmmz net reed er hier een busje met getinte ruiten 2x verdacht traag voorbij, nu stopte die ff en reed weer verder, maar deed zijn lichten uit ... :s

Selderijstok

Legacy Member
GuntherDW zei:
sure, als ge graag dingen die 200x transcoded, door een wasmachine gehaald, terug getranscode naar WAV, om dan naar 128kbps MP3 te gaan download :p
als (kleine) audiofiel kunde zo'n dingen niet aanvaarden :p

geek :bril: :)

Prodigy

Legacy Member
chimairaa zei:
Hmmz net reed er hier een busje met getinte ruiten 2x verdacht traag voorbij, nu stopte die ff en reed weer verder, maar deed zijn lichten uit ... :s

Brrr.. :s

GuntherDW

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik heb het dan ook niet zozeer op zijn opmerking alleen. Als hij zegt dat het niks voorstelt geloof ik hem ook, maar tis gewoon altijd hetzelfde:

- Gunther zegt dat programma A slecht is
- *random* vraagt welk programma er dan wél goed is
- Gunther reageert niet meer of hij negeert de vraag en gaat gewoon verder met zeggen hoe slecht het niet is

het is mijn taak niet van iemand te "leren" eh :p, dat hij er zelf maar achter gaat zoeken ipv de lazy bastard uit te hangen :p

Selderijstok zei:
ik ben mss een geek maar niet alle audiofielen zijn geeks hoor ;)
ik ken er genoeg die wel zo zijn maar amper met windows om kunnen en al blauw zien als ge nog maar "control panel" zegt, laat staan linux :p

btw: ik draag géén bril :D

a143290

Legacy Member
GuntherDW zei:
pro, gene pro, alle2 zelfden dikken brol eh :p
ze zitten alle2 op het gnutella netwerk (al is limewire een veredelde client mede dankzij z'n enorm baggere torrent mogelijkheden) wat het allemaal crap maakt :p

Torrent + limewire = supersnel bij mij om een of andere duistere reden O.o'


ONtopic: Een van m'n case fans uit balans :p Maakte een hels ratelend lawaai. Dan maar verwijderd maar nu draait m'n CPU aan 50°C idle XD M'n GPU 58 :/

Karre

Legacy Member
Preske zei:
het voordeel is wel dat hij nu EINDELIJK in de standaard browser opent, ipv enkel IE.

Bij mij opent hij het gewoon altijd via Windows Live Mail hoor. En ik vind het rot dat hij alle mails van ieder emailadres bij elkaar gooit, is gewoon niet praktisch.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan