Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
prachtig weer geweest vanmiddag om een ritje te doen met de moto, ma kval wel in slaap zeker tot nu :doh:

Sileced`

Legacy Member
Energised zei:
jessica simpson :o

was ooit zo'n mega heet wijfke!

Gene paniek, is maar tijdelijk.

Here is my prediction for the year 2009 in the life of Jessica Simpson.


* Gain weight until photographed and blogged about.

* Find a diet company willing to pay for an endorsement.

* Exercise with personal trainer 5 days a week.

* Eat healthy.

* Lose weight.

* Call People magazine to tell them about the diet that helped changed my life.

* Use recent publicity to plug album and make more money.

Selderijstok

Legacy Member
mensen op 2dehands en kapaza die nie eens moeite doen om te antwoorden op u e-mails >_>

Oldskooler

Legacy Member
Stom Afrikanen (studenten) weer. Jezus, niet moeilijk dat Afrika er als een puinhoop bijligt, en gegarandeerd dat het zo zal blijven.

Vandaag moest er een nieuwe build van de applicatie komen. Je haalt de code over van die Afrikanen, je start op en je klikt op het knopje made by Afrika, natuurlijk (zoals ik verwachtte) een vieze vette fout.

Dat is dus het enigste dat die moesten doen (een stom schermke maken), en no way dat die enige moeite gedaan hebben, om dat zelf eens te testen. Dat was geen stiekeme bug, dat hield gewoon geen steek, dat kon in geen 100 jaar werken.

Hoera dat ik een negatief mens ben en dacht, ik zal eerst maar een back-upje maken, want wsl werkt dat toch langs geen kanten, zodat we dat gedeelte kunnen terugzetten, in geval van.

Echt zo beu aan het worden, ik moet steeds die hun troep maar opkuisen. Die kunnen echt niks. En die zijn zoooo passief en pummelachtig.

Ik dacht in het begin al, oh nee shit, toch geen Afrikanen overhalen, dat wordt meer shit dan iets anders, terwijl iedereen zo enthousiast was. Natuurlijk kreeg ik gelijk, en natuurlijk zit den deze met de shit.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Sinds wanneer mag je geen witregels meer gebruiken :s. Ik heb namelijk vaag commentaar gekregen op mijn essay:

Regelafstand 1,5
Geen witregels
Alinea's beginnen met tab, behalve als er een witregel of kop bovenstaat.

Ik vind inspringen lelijk en gebruik eigenlijk altijd witregels om alinea's te onderscheiden. Echt weer zo'n docent die zich met de kleinste kuttige dingetjes moet bemoeien. Als hij nou eens duidelijker was met wat er mis is met de inhoud ipv dit soort onzin.

Flipkikker

Legacy Member
Aansluiting in Gent niet gehaald wegens vertraging van 10 minuten op 1e trein :doh:
Nà spitsuur, terwijl het totaal niet druk was :doh:

Losers. :sop:

[F6]_Z_

Legacy Member
Buur van 10 jaar geleden waar ik 14 jaar naast gewoond heb, oud leraar, oud judoleraar die vandaag overleden is.
Wisten al langer dat het niet lang meer ging duren maar toch raakt het mij erg.
Misschien meer omdat ik de kans gemist heb om hem 3 maand geleden nog eens te zien niet genomen heb door een screwup van de afdeling waar hij lag, en doordat ik daarna geen tijd meer had. :(

Savage

Legacy Member
Oldskooler zei:
Stom Afrikanen (studenten) weer. Jezus, niet moeilijk dat Afrika er als een puinhoop bijligt, en gegarandeerd dat het zo zal blijven.

Vandaag moest er een nieuwe build van de applicatie komen. Je haalt de code over van die Afrikanen, je start op en je klikt op het knopje made by Afrika, natuurlijk (zoals ik verwachtte) een vieze vette fout.

Dat is dus het enigste dat die moesten doen (een stom schermke maken), en no way dat die enige moeite gedaan hebben, om dat zelf eens te testen. Dat was geen stiekeme bug, dat hield gewoon geen steek, dat kon in geen 100 jaar werken.

Hoera dat ik een negatief mens ben en dacht, ik zal eerst maar een back-upje maken, want wsl werkt dat toch langs geen kanten, zodat we dat gedeelte kunnen terugzetten, in geval van.

Echt zo beu aan het worden, ik moet steeds die hun troep maar opkuisen. Die kunnen echt niks. En die zijn zoooo passief en pummelachtig.

Ik dacht in het begin al, oh nee shit, toch geen Afrikanen overhalen, dat wordt meer shit dan iets anders, terwijl iedereen zo enthousiast was. Natuurlijk kreeg ik gelijk, en natuurlijk zit den deze met de shit.

Zonder stigmatiserend te willen zijn, ook al gelijkaardige dingen meegemaakt. Niet zozeer in de programmeer-sector, maar wel op logistiek vlak...

De zotste dingen eerst :/

Dobbelsteen

Legacy Member
Nuytuh zei:
Sinds wanneer mag je geen witregels meer gebruiken :s. Ik heb namelijk vaag commentaar gekregen op mijn essay:

Regelafstand 1,5
Geen witregels
Alinea's beginnen met tab, behalve als er een witregel of kop bovenstaat.

Ik vind inspringen lelijk en gebruik eigenlijk altijd witregels om alinea's te onderscheiden. Echt weer zo'n docent die zich met de kleinste kuttige dingetjes moet bemoeien. Als hij nou eens duidelijker was met wat er mis is met de inhoud ipv dit soort onzin.

Ik meen mij te herinneren dat inspringen zelfs niet mag volgens de BIN-regels. Over die interlinie weet ik niets.

Waarschijnlijk heb je te maken met een ouderwetse leraar :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Nuytuh zei:
Sinds wanneer mag je geen witregels meer gebruiken :s. Ik heb namelijk vaag commentaar gekregen op mijn essay:

Regelafstand 1,5
Geen witregels
Alinea's beginnen met tab, behalve als er een witregel of kop bovenstaat.

:D

Blackend

Legacy Member
deredactie.be - Videozone (dno of de link juist is, 't is volt van 17/12/2009)

Hoeybergs, wat een irritant ventje is me dat zeg. Hij heeft af en toe wel een punt, maar ge kunt dat ook op een normale manier duidelijk maken.

ugh

Legacy Member
Oldskooler zei:
Stom Afrikanen (studenten)

Savage zei:
Zonder stigmatiserend te willen zijn, ook al gelijkaardige dingen meegemaakt. Niet zozeer in de programmeer-sector, maar wel op logistiek vlak...

De zotste dingen eerst :/

Ik wil me niet moeien. Maar ligt dat niet eerder aan de opleiding(sgraad/niveau) dan aan de Afrikanen zelf?
Of gaat het hier om Afrikanen die dezelfde opleiding genoten hebben als jou en het zouden moeten kunnen.

Pilatus

Legacy Member
gisteren na examens, alles chill goed gedronken, misvalt mij die stomme quick toch wel nie zeker :( heel mijn avondfeestje, waar ik al zolang naar uitkeek ging de mist in
heb zeker zon 14u geslapen nu
:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan