Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
hitman47 zei:
WIN :D

Ik voel mij ook trouwens totaal ni verbonden mee mijn grootouders

langs mijn ma hare kant hebben we 13 jaar ofzo ruzie gehad (ze moesten mijn pa écht écht ni hebben), kga der enkel om mijn ma een plezier te doen nadat mijn pit er einde aan had gemaakt. Was best gezellig ge ga der dan gaan zitten midden in uwen 2e zit. En dan vinde da erg voor u ma maar moede tegelijk u inhouden om nee droogweg "fuck ja, duuhh" te antwoorden als iemand vraagt "of het wel nog zal gaan om te leren" en " dat da wel een ongelukkig tijdstip is"

Langs mijn pa zijne kant zitten ze 10 maand op een jaar int buitenland, en als ik zie wat voor een effect da die mensen op mijn pa hebben en wa voor achterlijke dingen die soms doen. (vb. ne nieuwjaarscadeau vorig jaar (zilverservies, paar 100€ waard) met daarbij een briefke "dit is jullie nieuwjaar 2010, of dit jaar toen ze daar gingen eten "Ja over een kwartier begint thuis eh, woepla tv aan"). Ik kon mijn verjaardag bijvoorbeeld niet komen ophalen bij hen thuis omdat ik simpelweg 2e zit had en zij nogal ver wonen waarop ik hem dan maar met nieuwjaar moest komen halen (goe wetende da ze dus 5 dagen voor mijne verjaardag bij ons thuis zijn gepasseerd). Kga der binnekort naartoe kga prbly 200€ krijgen, maar voor mijn part mogen ze die houden bleh kzou liever thuisblijven.

kzal 'k ik in uw plaats gaan :unsure:

FroFro

Legacy Member
Wat een gedoe man, heb nen helen avond tussen Vista en XP mogen switchen omda internet op XP ni werkt, in een poging zo CATIA te kunne installen. V6 werkt nu eindelijk maar is zo anders dan V5 dakker gene zak mee kan, en V5R19 werkt nog niet :p

Foert, kga slapen!

Heb nu wel eindelijk es nen dualboot PC, das wel vet.

nonkel wulle

Legacy Member
lilpunk zei:
godver, msn werkt nie meer :/

Gie dikke slette, davan daj ni online ziet. En ikke ma tjanken vo fifi online te speeln tehe joe.
Kzage je ng online komn mo kzegge teegn me broere dak em gingn inmaken vo duust zodusja. Ti wel ni gelukt (kjee kik were ip me tomatte get njih) ma wen ons wel ligtn strijk geleid.:')

FroFro zei:
Wat een gedoe man, heb nen helen avond tussen Vista en XP mogen switchen omda internet op XP ni werkt, in een poging zo CATIA te kunne installen. V6 werkt nu eindelijk maar is zo anders dan V5 dakker gene zak mee kan, en V5R19 werkt nog niet :p

Foert, kga slapen!

Heb nu wel eindelijk es nen dualboot PC, das wel vet.

XP & Vista sucks monkeybolls.:')

Windows 7 is like, tha bomb. Werkt op een P4 1gig RAM 10 keren sneller dan XP.

FroFro

Legacy Member
Mja, ma daar gaan mijn programma's zeker niet op werken.. Ik wil het wel zeker proberen, ma kmoet wel aan ne key geraken e:)

ow lol, ze smijten er mee blijkbaar. Morgen es installeren :).
Triple boot olee!


*edit*

Of seffes :unsure: downloaden aan 10.9MB/s, das mijn nieuwe ultimate high :|

*edit2*
2 minuten resterend ^-^

Zedd Zorandar

Legacy Member
today is bummer day: nacht vol gemiste kansen gehad blijkbaar (ben te stom om die kansen te zien/grijpen) en dan staakt blijkbaar een deel van de lijn
anyway ik ga slapen

Arifiene

Legacy Member
hitman47 zei:
WIN :D

Ik voel mij ook trouwens totaal ni verbonden mee mijn grootouders

langs mijn ma hare kant hebben we 13 jaar ofzo ruzie gehad (ze moesten mijn pa écht écht ni hebben), kga der enkel om mijn ma een plezier te doen nadat mijn pit er einde aan had gemaakt. Was best gezellig ge ga der dan gaan zitten midden in uwen 2e zit. En dan vinde da erg voor u ma maar moede tegelijk u inhouden om nee droogweg "fuck ja, duuhh" te antwoorden als iemand vraagt "of het wel nog zal gaan om te leren" en " dat da wel een ongelukkig tijdstip is"

Langs mijn pa zijne kant zitten ze 10 maand op een jaar int buitenland, en als ik zie wat voor een effect da die mensen op mijn pa hebben en wa voor achterlijke dingen die soms doen. (vb. ne nieuwjaarscadeau vorig jaar (zilverservies, paar 100€ waard) met daarbij een briefke "dit is jullie nieuwjaar 2010, of dit jaar toen ze daar gingen eten "Ja over een kwartier begint thuis eh, woepla tv aan"). Ik kon mijn verjaardag bijvoorbeeld niet komen ophalen bij hen thuis omdat ik simpelweg 2e zit had en zij nogal ver wonen waarop ik hem dan maar met nieuwjaar moest komen halen (goe wetende da ze dus 5 dagen voor mijne verjaardag bij ons thuis zijn gepasseerd). Kga der binnekort naartoe kga prbly 200€ krijgen, maar voor mijn part mogen ze die houden bleh kzou liever thuisblijven.
Mja tis niet alleen dat, er is geen verbondenheid, ze zijn oerkatholiek (heel die kant van de familie trouwens) en dat uit zich in alles wat ze doen (en ik ben zo atheistisch als maar kan zijn), ik krijg constant onder men voeten omdat ik niemeer wil gaan, maar daarvoor ook al omdat ik 'te weinig' ging (ja omdat mijn neven en nichten moésten gaan en die daar elke week zaten, kzal daar mijn tijd aan hangen, want mijn opa zegt nooit iets, ik heb wel betere dingen te doen). Enfin ja, op een gegeven moment heb ik gwn gezegd: that's it, ik ga niemeer. Dan begonnen ze te 'dreigen' dat ik geen nieuwjaar meer zou krijgen (en dat was vroeger 100 frank, nu 10 euro). Dus eigenlijk kon ik al 60 euro rijker zijn. Jammer :p
Massman zei:
:ironic:

Massman

Legacy Member
De "Mooi zo!" slaat trouwens enkel op de woordspeling, niet op (in)correct zijn van de inhoud.

Veruca

Legacy Member
Ergernis van vandaag: De Lijn (of hoe norse buschauffeurs agressie uitlokken om eens een dagje te kunnen staken)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan