Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
ergernis van 9lives; jullie moeten enkele uurtjes zonder mij, want kga formatteren! xxx

FroFro

Legacy Member
godverdoeme, eerste probleem al, ik moet blijkbaar DVD drivers installen O,o

Inspector Monkfish

Legacy Member
Mijn nieuwe brilglazen die tegen een sneltempo krassen aan het verzamelen zijn :sad:

En nee, ik heb er nog geen stoten mee uitgehaald. Ik kuis ze enkel wanneer het nodig is en op de manier die de optieker heeft aanbevolen.

Sileced`

Legacy Member
di massimo zei:
Damn.. 5 buizen :sad:

Awtch, das minder natuurlijk.

Vannacht om 2h wakker geworden en ineens geprofiteerd om nog wat te herhalen. Bijgevolg maar iets meer dan twee uren geslapen en dan daarstraks iets gaan drinken als afsluiter van de examens op mijn nuchtere maag. FAIL :sop:

nonkel wulle

Legacy Member
reteiP zei:
Ik vraag mij ook af wanneer Microsoft eens een product gaat uitbrengen dat af is :(

Dude, Microsoft kan absoluut geen product dat "af" is uitbrengen. Die windows updates zijn er om uw drivers te installeren, beter beveiligen, ...

Iedereen heeft andere drivers etc. dus het lijkt heel onmogelijk dat ze altijd de meest up to date drivers met windows mee installen. En beter beveiligen: er wordt nog jammergenoeg iedere dag nieuwe virussen/malware geschreven, Microsoft kan toch onmogelijk zoiets op voorhand voorzien?:')

hatetn

Legacy Member
het zou pas erg zijn als microsoft na de release zegt: kust mijn kloten en maak zelf dat het deftig blijft werken. nu geven ze tenminste support. daarbij iets dat af is in deze sector? wrm blijft men de hard- en software altijd maar verbeteren. juist ja omdat het een sector is die nog lang niet op zijn max is.

Selderijstok

Legacy Member
Ik lag vannacht te denken wat ze achter de plasma/lcd tv's gaan uitvinden =/ Ne tv van 1cm dik op glas :p ? Er moet toch ergens ne limiet zijn ? En we hebben nu juist ne nieuwen gekocht.

Ge zijt toch altijd int zak gezet hé met technologie :sad:

nonkel wulle

Legacy Member
Selderijstok zei:
Ik lag vannacht te denken wat ze achter de plasma/lcd tv's gaan uitvinden =/ Ne tv van 1cm dik op glas :p ? Er moet toch ergens ne limiet zijn ? En we hebben nu juist ne nieuwen gekocht.

Ge zijt toch altijd int zak gezet hé met technologie :sad:

SED - FED - OLED - EPD(maar das niet echt voor tv's:p).

Denk wel dat OLED het zal halen.

GenesisX

Legacy Member
FroFro zei:
Das goe voor de beekforel naar 't schijnt. Voor zalm gebruiken ze babypanda's.
beekforel :')

Selderijstok zei:
Ik lag vannacht te denken wat ze achter de plasma/lcd tv's gaan uitvinden =/ Ne tv van 1cm dik op glas :p ? Er moet toch ergens ne limiet zijn ? En we hebben nu juist ne nieuwen gekocht.

Ge zijt toch altijd int zak gezet hé met technologie :sad:
't Zijn er toch al da ze kunnen schilderen (gwn op de muur enzo)? En opvouwen? En plooien? En TV's van een paar millimeter dik? En TV's op/in T-shirts? :p Alleen komt da nog nie bij de consument hé... en dit was btw al enkele jaren geleden.

u4ea

Legacy Member
nonkel wulle zei:
SED - FED - OLED - EPD(maar das niet echt voor tv's:p).

Denk wel dat OLED het zal halen.

²
das maar een paar mm dun en heeft beter beeld als lcd/plasma <3

nonkel wulle

Legacy Member
wim_gunner zei:
²
das maar een paar mm dun en heeft beter beeld als lcd/plasma <3

Beeld van een LCD sucked eig maar behoorlijk imo. Kvind dat goed als computermonitor maar niet als tv.

Alles verbleekt naast een Pioneer Plasma.:love:

Energised

Legacy Member
het leukst tv kijken blijft toch op mn projector :)

maar idd zo'n leuke grote tv is ook fijn ja :d

en gn id wa ze kunnen uitbrengen - the sky's the limit i guess?

Selderijstok

Legacy Member
GenesisX zei:
beekforel :')

't Zijn er toch al da ze kunnen schilderen (gwn op de muur enzo)? En opvouwen? En plooien? En TV's van een paar millimeter dik? En TV's op/in T-shirts? :p Alleen komt da nog nie bij de consument hé... en dit was btw al enkele jaren geleden.

Ja op de open markt bedoel ik dan natuurlijk. Van oled ben ik ook op de hoogte maar kheb er eigenlijk mijn twijfels bij, nuja...alles kan nog.

Gavin

Legacy Member
Oei, het jaarverslag over 9Lives is een pak minder goed dan vorig jaar.

Anoniem04

Legacy Member
Die versterker zien staan op mijn kamer maar nog geen gitaar hebben om aan te sluiten -_-

Op zich maakt het nu niet zo veel uit, ik ben toch ziek :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan