Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arifiene

Legacy Member
Men opa die in het ziekenhuis ligt en blijkbaar niet lang meer zal leven.
De eigenlijke ergernis is mijn pa die effectief denkt dat ik mijn reis daarvoor zal cancellen terwijl ik men opa al 6 jaar niet meer gezien heb.

_ns_

Legacy Member
Pff, de films op TV :(. Ze smijten al hunnen oude crap op de buis, bv zaterdag bij 2BE wat voor nen ancient kutfilm is dat alweer niet :ironic:...

Oldskooler

Legacy Member
Arifiene zei:
Men opa die in het ziekenhuis ligt en blijkbaar niet lang meer zal leven.
De eigenlijke ergernis is mijn pa die effectief denkt dat ik mijn reis daarvoor zal cancellen terwijl ik men opa al 6 jaar niet meer gezien heb.

Dat valt simpel op te lossen he, een souvenirken meebrengen.

Arifiene

Legacy Member
Oldskooler zei:
Dat valt simpel op te lossen he, een souvenirken meebrengen.

Ha ha ha.

T gezaag van men ultrakatholieke familie zal er ook weer teveel aan zijn, ik voel het al aankomen.
Ze gaan dan weer de 'ziekenzalving' willen doen en heel dieje zever en ik wéiger daaraan mee te werken eh.

e.House

Legacy Member
Arifiene zei:
Ha ha ha.

T gezaag van men ultrakatholieke familie zal er ook weer teveel aan zijn, ik voel het al aankomen.
Ze gaan dan weer de 'ziekenzalving' willen doen en heel dieje zever en ik wéiger daaraan mee te werken eh.

apathfiene

BuffaloKampioen

Legacy Member
Arifiene zei:
Men opa die in het ziekenhuis ligt en blijkbaar niet lang meer zal leven.
De eigenlijke ergernis is mijn pa die effectief denkt dat ik mijn reis daarvoor zal cancellen terwijl ik men opa al 6 jaar niet meer gezien heb.

Mijn grootvader is vorig jaar ook gestorven, en jah. Die heeft een schoon leven gehad,hé. Ge moet daar toch niet blijven bij stilstaan,vind ik. Ik vond dat wel jammer voor mijn oma but that's it. Een reis cancellen nooit. :)

Arifiene

Legacy Member
e.House zei:
Da heeft daar niets mee te maken. Ik doe gwn niet mee aan die katholieke zever. Zij zijn vrij om daar in te geloven, ik ben vrij om dat te verwerpen.
Deejay_Neo zei:
Mijn grootvader is vorig jaar ook gestorven, en jah. Die heeft een schoon leven gehad,hé. Ge moet daar toch niet blijven bij stilstaan,vind ik. Ik vond dat wel jammer voor mijn oma but that's it. Een reis cancellen nooit. :)

Mja, men oma is al dood, en zoals gezegd hebbek men opa al 6 jaar niet meer gezien. Dat heeft verschillende redenen, en ik ben niet van plan om nu naar da ziekenhuis te gaan rushen. De zever alleen al die da zal teweeg brengen van men tantes. Kzou ze aan de hoogste boom hangen als ze beginnen zagen eh...

FroFro

Legacy Member
tbegint laat te worden en kheb zeg maar geen inspiratie voor eten. Help? :( WInkel is nog anderhalf uur open dus plenty o time.

Decay

Legacy Member
steak en patatten
of mascarpone met zalm en italiaanse kruiden over pasta?

Vampire

Legacy Member
Dat er een post van mij bij de epic threads in het jaaroverzicht staat :(

En hij is alleens niet epic :s

Selderijstok

Legacy Member
FroFro zei:
tbegint laat te worden en kheb zeg maar geen inspiratie voor eten. Help? :( WInkel is nog anderhalf uur open dus plenty o time.

risotto? met spinazie en mozarella kaas

fty

Legacy Member
Mijn ergernis van vandaag: Hoofdpijn krijgen door de stress van het examen.
Het is dan wel het laatste maar wel het moeilijkste :cry:

ClayDavis

Legacy Member
Oldskooler zei:
Dat valt simpel op te lossen he, een souvenirken meebrengen.

WIN :D

Ik voel mij ook trouwens totaal ni verbonden mee mijn grootouders

langs mijn ma hare kant hebben we 13 jaar ofzo ruzie gehad (ze moesten mijn pa écht écht ni hebben), kga der enkel om mijn ma een plezier te doen nadat mijn pit er einde aan had gemaakt. Was best gezellig ge ga der dan gaan zitten midden in uwen 2e zit. En dan vinde da erg voor u ma maar moede tegelijk u inhouden om nee droogweg "fuck ja, duuhh" te antwoorden als iemand vraagt "of het wel nog zal gaan om te leren" en " dat da wel een ongelukkig tijdstip is"

Langs mijn pa zijne kant zitten ze 10 maand op een jaar int buitenland, en als ik zie wat voor een effect da die mensen op mijn pa hebben en wa voor achterlijke dingen die soms doen. (vb. ne nieuwjaarscadeau vorig jaar (zilverservies, paar 100€ waard) met daarbij een briefke "dit is jullie nieuwjaar 2010, of dit jaar toen ze daar gingen eten "Ja over een kwartier begint thuis eh, woepla tv aan"). Ik kon mijn verjaardag bijvoorbeeld niet komen ophalen bij hen thuis omdat ik simpelweg 2e zit had en zij nogal ver wonen waarop ik hem dan maar met nieuwjaar moest komen halen (goe wetende da ze dus 5 dagen voor mijne verjaardag bij ons thuis zijn gepasseerd). Kga der binnekort naartoe kga prbly 200€ krijgen, maar voor mijn part mogen ze die houden bleh kzou liever thuisblijven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan