Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ace of Spades

Legacy Member
morgen weer gaan werken :(

pff da weekend gaat veel te rap voorbij

nonkel wulle

Legacy Member
Iemand heeft hier zijn periode van de maand precies.

Net zoals de mijne.-_-

Kr|stof

Legacy Member
Mijne veel te slimme hond die soms gewoon blijft blaffen 's nachts tot ik uit mijn bed mag stappen om hem in zijn kot te steken, waar em dus altijd in slaapt maar dan met het deurke toe.

Hij zit daar gewoon te wachten int midden van de kamer, op zijn gat kwispelend met zijn staart met zo nen smoel van: hah, kheb u toch maar weer uit u bed gekregen he! :D

edit: Oh en ik mag straks opstaan om 5 uur..

Darks

Legacy Member
De hele namiddag met een kater in bed gelegen en nu ik zou moeten slapen ben ik natuurlijk niet moe :(

JackM

Legacy Member
van die kalvers van vrouwen die u van die virussen doorsturen op msn in de vrom van die fotoliks, omda ze zelf zo dom waren van daarop te klikken :doh:

waffel

Legacy Member
Darks zei:
De hele namiddag met een kater in bed gelegen en nu ik zou moeten slapen ben ik natuurlijk niet moe :(

ik had ook een, maar ik moest smiddags wel nog na resto met men ma :) fak maat, gelukkig had ik wel een serieuze na honger gevoel :p

Brecht

Legacy Member
bah, ik hoor precies constant iets beneden in huis, en ook iets dat klinkt als de regenwaterpomp die zo efkes aanslaat en weer afslaat, maar normaal doet die dat nooit :/

Energised

Legacy Member
hoe spooky :p

ik moe dr om 9 uit maar kbn eig totaal ni moe.. maar voor de rest van de dag ist weer gn zak doen :p as usual.. i love it

Ricky Roma

Legacy Member
brechen zei:
bah, ik hoor precies constant iets beneden in huis, en ook iets dat klinkt als de regenwaterpomp die zo efkes aanslaat en weer afslaat, maar normaal doet die dat nooit :/

Moet ik uw handje vasthouden? :p

Brecht

Legacy Member
ze hebben hier al eens proberen inbreken, en da was ook een zondagnacht :tongue:

KIA_Killer

Legacy Member
Ik ben hier onozel aan 't worden, ik kan echt gewoon niet slapen...
djeez kutritme :/

EagleEye

Legacy Member
KIA_Killer zei:
Ik ben hier onozel aan 't worden, ik kan echt gewoon niet slapen...
djeez kutritme :/
Same here... Was pas aan't slapen tegen 5u, en nu ben ik terug wakker geworden :wtf:


Ontopic ergernis: De Morgen Binnenland - Opnieuw rel tussen Joodse gemeenschap en VRT (658614) goed zo, de joodse gemeenschap heeft weer iets gevonden... Boos worden op een stukje satire waarin er gelachen wordt met het feit dat de joodse gemeenschap overal boos op wordt. :niceone: niet te geloven

deathsythe

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Da blote tetten in foto albums precies a-ok zijn, maar ik zet een penis in mn sig en ik krijg ban voor 2 dagen. Sorry maar da vink echt laag van jullie, mods. Kweet da da leuk is voor jullie om naar te kijken, maar da geldt ni voor iedereen op dit forum.

kan u onbegrip wel begrijpen, maar uw reactie was dan ook ietsje té :p
ik begrijp eigenlijk nog steeds niet waarom dat hier eigenlijk mag, de eerste 'naaktfoto' dat ik hier zag, dacht ik direct, jah dat zal wel verwijdert worden...

mjah mss valt dat onder 'artistic nudity' :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan