Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exCite

Legacy Member
Christ, vanmorgen wekker uur te laat gezet :D
En dat al trug les is na vrijdag laatste exaam gehad te hebben :'(

Arifiene

Legacy Member
Sommige mensen die u proberen te beledigen omwille van het feit dat ge iets 'goeds' doet en u proberen belachelijk te maken daardoor.
En dan natuurlijk zichzelf ophemelen tov mij, ahja, want ze hebben nen dure gsm en al die brol (die ik btw ook heb maar dat is irrelevant ofcoz).

e.House

Legacy Member
Arifiene zei:
Sommige mensen die u proberen te beledigen omwille van het feit dat ge iets 'goeds' doet en u proberen belachelijk te maken daardoor.
En dan natuurlijk zichzelf ophemelen tov mij, ahja, want ze hebben nen dure gsm en al die brol (die ik btw ook heb maar dat is irrelevant ofcoz).

:hug:

Brecht

Legacy Member
EagleEye zei:
Ontopic ergernis: De Morgen Binnenland - Opnieuw rel tussen Joodse gemeenschap en VRT (658614) goed zo, de joodse gemeenschap heeft weer iets gevonden... Boos worden op een stukje satire waarin er gelachen wordt met het feit dat de joodse gemeenschap overal boos op wordt. :niceone: niet te geloven
ge zou bijna nie verwonderd zijn dat ze overal geviseerd worden :unsure:
tzijn een bende onozelaars! :p
ahja en sneeuw! de straat ligt weer toegesneeuwd, en mijn straat gaat nogal bergaf en eindigt dan op een kruispunt waar ge moet stoppen, da gaat leuk worden -_-"

Dennoman

Legacy Member
Arifiene zei:
Sommige mensen die u proberen te beledigen omwille van het feit dat ge iets 'goeds' doet en u proberen belachelijk te maken daardoor.
En dan natuurlijk zichzelf ophemelen tov mij, ahja, want ze hebben nen dure gsm en al die brol (die ik btw ook heb maar dat is irrelevant ofcoz).
Nu doet ge het weer é Ariefken, veels te vaag :cry:
Gedetailleerde uitleg van het probleem morgenvroeg op mijn bureau jongedame.

Allee vooruit, 'k zit nog maar juist in mijn lesvrije week en ik weet al nimeer wa doen :p Weet nu al dat mijn moeder me kotsbeu gezien zou zijn als ze tot zondag hier zou blijven, maar gelukkig vertrekken ze woensdagavond op verlengd weekend naar Madrid met de vlieger, kost nu toch geen sikkepit meer in het dalseizoen.

Ochjah, het laatste examen ging slecht, maar al bij al voel ik me toch wel goe. Eindelijk een beetje tijd voor mezelf, weekje gewoon doen waar ik goesting in heb, no obligations. Ons ma moet nu echt wel deze week ni gaan zagen dat ik teveel game, teveel thuis zit, ... ik doe deze week gewoon carrément waar ik goesting in heb, nah! :angry:

Maar ochjah, veel mensen met een dure gsm denken blijkbaar dat dat hen belangrijker maakt inderdaad. Het is de sociale norm geworden om uw geld aan dat soort dingen uit te geven (ik moet me inhouden om niet te zeggen "weg te smijten", maar ik ga niet oordelen want dan ben ik even hypocriet als zij) en niet om bijvoorbeeld een verzameling games/dvd's/merchandise/... aan te leggen. Ik verzamel zo'n beetje alles wat Lord of the Rings related is en dan moet ge ze toch eens horen, manmanman... en dan zelf wel een gsm van 600 euro in hun broekzak hebben natuurlijk, want dat is wel een verstandige investering omwille van de lagere geluidskwaliteit dan mijn "basis"gsm en de compleet nutteloze functies die ze toch nooit gebruiken! :applause:

Ik moet ze dan toch ook niet het concept "hebben om te hebben" uitleggen zeker? Een dure gsm hebben is zeker geen misdrijf (ik wil zeker niet veralgemenen naar iedereen met een dure gsm), maar ga dan alstublieft niet denken dat gij de almachtige God zijt omwille van die iPhone... cuz you're not ^^

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Dennoman zei:
Nu doet ge het weer é Ariefken, veels te vaag :cry:
Gedetailleerde uitleg van het probleem morgenvroeg op mijn bureau jongedame.

Allee vooruit, 'k zit nog maar juist in mijn lesvrije week en ik weet al nimeer wa doen :p Weet nu al dat mijn moeder me kotsbeu gezien zou zijn als ze tot zondag hier zou blijven, maar gelukkig vertrekken ze woensdagavond op verlengd weekend naar Madrid met de vlieger, kost nu toch geen sikkepit meer in het dalseizoen.

Ochjah, het laatste examen ging slecht, maar al bij al voel ik me toch wel goe. Eindelijk een beetje tijd voor mezelf, weekje gewoon doen waar ik goesting in heb, no obligations. Ons ma moet nu echt wel deze week ni gaan zagen dat ik teveel game, teveel thuis zit, ... ik doe deze week gewoon carrément waar ik goesting in heb, nah! :angry:

Maar ochjah, veel mensen met een dure gsm denken blijkbaar dat dat hen belangrijker maakt inderdaad. Het is de sociale norm geworden om uw geld aan dat soort dingen uit te geven (ik moet me inhouden om niet te zeggen "weg te smijten", maar ik ga niet oordelen want dan ben ik even hypocriet als zij) en niet om bijvoorbeeld een verzameling games/dvd's/merchandise/... aan te leggen. Ik verzamel zo'n beetje alles wat Lord of the Rings related is en dan moet ge ze toch eens horen, manmanman... en dan zelf wel een gsm van 600 euro in hun broekzak hebben natuurlijk, want dat is wel een verstandige investering omwille van de lagere geluidskwaliteit dan mijn "basis"gsm en de compleet nutteloze functies die ze toch nooit gebruiken! :applause:

Ik moet ze dan toch ook niet het concept "hebben om te hebben" uitleggen zeker? Een dure gsm hebben is zeker geen misdrijf (ik wil zeker niet veralgemenen naar iedereen met een dure gsm), maar ga dan alstublieft niet denken dat gij de almachtige God zijt omwille van die iPhone... cuz you're not ^^

allez jong :doc: dan kunde toch keisjiek voor de andere mense hun neus staan te texten whilst having ur oorbel bling etc... das keivet :niceone:


:doh: losers

Energised

Legacy Member
geen sneeuw :( VERDOEME TOCH BEGINT ES TE SNEEUWEN...

hier ist gwn lichtjes aant regenen waardoor de straat UBERglad is gwn.. dus das ook wl fun met de wagen!

Arifiene

Legacy Member
Dennoman zei:
Nu doet ge het weer é Ariefken, veels te vaag :cry:
Gedetailleerde uitleg van het probleem morgenvroeg op mijn bureau jongedame.

Allee vooruit, 'k zit nog maar juist in mijn lesvrije week en ik weet al nimeer wa doen :p Weet nu al dat mijn moeder me kotsbeu gezien zou zijn als ze tot zondag hier zou blijven, maar gelukkig vertrekken ze woensdagavond op verlengd weekend naar Madrid met de vlieger, kost nu toch geen sikkepit meer in het dalseizoen.

Ochjah, het laatste examen ging slecht, maar al bij al voel ik me toch wel goe. Eindelijk een beetje tijd voor mezelf, weekje gewoon doen waar ik goesting in heb, no obligations. Ons ma moet nu echt wel deze week ni gaan zagen dat ik teveel game, teveel thuis zit, ... ik doe deze week gewoon carrément waar ik goesting in heb, nah! :angry:

Maar ochjah, veel mensen met een dure gsm denken blijkbaar dat dat hen belangrijker maakt inderdaad. Het is de sociale norm geworden om uw geld aan dat soort dingen uit te geven (ik moet me inhouden om niet te zeggen "weg te smijten", maar ik ga niet oordelen want dan ben ik even hypocriet als zij) en niet om bijvoorbeeld een verzameling games/dvd's/merchandise/... aan te leggen. Ik verzamel zo'n beetje alles wat Lord of the Rings related is en dan moet ge ze toch eens horen, manmanman... en dan zelf wel een gsm van 600 euro in hun broekzak hebben natuurlijk, want dat is wel een verstandige investering omwille van de lagere geluidskwaliteit dan mijn "basis"gsm en de compleet nutteloze functies die ze toch nooit gebruiken! :applause:

Ik moet ze dan toch ook niet het concept "hebben om te hebben" uitleggen zeker? Een dure gsm hebben is zeker geen misdrijf (ik wil zeker niet veralgemenen naar iedereen met een dure gsm), maar ga dan alstublieft niet denken dat gij de almachtige God zijt omwille van die iPhone... cuz you're not ^^
Check de do's en don'ts thread in vrije tijd.

Blacky69

Legacy Member
Mijn vriendin heeft de uren voor haar stage gekregen: 8u - 11u, 15u - 21u :doh:
En dat voor ***** 4 maand!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Fuck ik lees hier da het h eeft gesneeuw en ik kijk nu pas buite, deeeeegoutaaaaant

Darks

Legacy Member
Naar school gereden enkel om vast te stellen dat 2 docenten afwezig zijn en dus terug naar huis kunnen gaan. Dan doet ge al de moeite om op blackboard te kijken 's avonds, zetten ze het er om half 10 's morgens pas op :(

En m'n auto ziet weer uit gelijk een gepekelde haring, en is weer een litertje ruitenvloeistof kwijt..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan