Bubba
Legacy Member
EagleEye zei:Sneeuw > regen imo... Wa hebt ge tegen sneeuw misschien?![]()
Dat het sneeuw is?

Niet zo leuk om er door te rijden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
EagleEye zei:Sneeuw > regen imo... Wa hebt ge tegen sneeuw misschien?![]()

Arifiene zei:Sommige mensen die u proberen te beledigen omwille van het feit dat ge iets 'goeds' doet en u proberen belachelijk te maken daardoor.
En dan natuurlijk zichzelf ophemelen tov mij, ahja, want ze hebben nen dure gsm en al die brol (die ik btw ook heb maar dat is irrelevant ofcoz).

ge zou bijna nie verwonderd zijn dat ze overal geviseerd wordenEagleEye zei:Ontopic ergernis: De Morgen Binnenland - Opnieuw rel tussen Joodse gemeenschap en VRT (658614) goed zo, de joodse gemeenschap heeft weer iets gevonden... Boos worden op een stukje satire waarin er gelachen wordt met het feit dat de joodse gemeenschap overal boos op wordt.niet te geloven


Nu doet ge het weer é Ariefken, veels te vaagArifiene zei:Sommige mensen die u proberen te beledigen omwille van het feit dat ge iets 'goeds' doet en u proberen belachelijk te maken daardoor.
En dan natuurlijk zichzelf ophemelen tov mij, ahja, want ze hebben nen dure gsm en al die brol (die ik btw ook heb maar dat is irrelevant ofcoz).

Weet nu al dat mijn moeder me kotsbeu gezien zou zijn als ze tot zondag hier zou blijven, maar gelukkig vertrekken ze woensdagavond op verlengd weekend naar Madrid met de vlieger, kost nu toch geen sikkepit meer in het dalseizoen. 
Dennoman zei:Nu doet ge het weer é Ariefken, veels te vaag
Gedetailleerde uitleg van het probleem morgenvroeg op mijn bureau jongedame.
Allee vooruit, 'k zit nog maar juist in mijn lesvrije week en ik weet al nimeer wa doenWeet nu al dat mijn moeder me kotsbeu gezien zou zijn als ze tot zondag hier zou blijven, maar gelukkig vertrekken ze woensdagavond op verlengd weekend naar Madrid met de vlieger, kost nu toch geen sikkepit meer in het dalseizoen.
Ochjah, het laatste examen ging slecht, maar al bij al voel ik me toch wel goe. Eindelijk een beetje tijd voor mezelf, weekje gewoon doen waar ik goesting in heb, no obligations. Ons ma moet nu echt wel deze week ni gaan zagen dat ik teveel game, teveel thuis zit, ... ik doe deze week gewoon carrément waar ik goesting in heb, nah!
Maar ochjah, veel mensen met een dure gsm denken blijkbaar dat dat hen belangrijker maakt inderdaad. Het is de sociale norm geworden om uw geld aan dat soort dingen uit te geven (ik moet me inhouden om niet te zeggen "weg te smijten", maar ik ga niet oordelen want dan ben ik even hypocriet als zij) en niet om bijvoorbeeld een verzameling games/dvd's/merchandise/... aan te leggen. Ik verzamel zo'n beetje alles wat Lord of the Rings related is en dan moet ge ze toch eens horen, manmanman... en dan zelf wel een gsm van 600 euro in hun broekzak hebben natuurlijk, want dat is wel een verstandige investering omwille van de lagere geluidskwaliteit dan mijn "basis"gsm en de compleet nutteloze functies die ze toch nooit gebruiken! :applause:
Ik moet ze dan toch ook niet het concept "hebben om te hebben" uitleggen zeker? Een dure gsm hebben is zeker geen misdrijf (ik wil zeker niet veralgemenen naar iedereen met een dure gsm), maar ga dan alstublieft niet denken dat gij de almachtige God zijt omwille van die iPhone... cuz you're not ^^
Check de do's en don'ts thread in vrije tijd.Dennoman zei:Nu doet ge het weer é Ariefken, veels te vaag
Gedetailleerde uitleg van het probleem morgenvroeg op mijn bureau jongedame.
Allee vooruit, 'k zit nog maar juist in mijn lesvrije week en ik weet al nimeer wa doenWeet nu al dat mijn moeder me kotsbeu gezien zou zijn als ze tot zondag hier zou blijven, maar gelukkig vertrekken ze woensdagavond op verlengd weekend naar Madrid met de vlieger, kost nu toch geen sikkepit meer in het dalseizoen.
Ochjah, het laatste examen ging slecht, maar al bij al voel ik me toch wel goe. Eindelijk een beetje tijd voor mezelf, weekje gewoon doen waar ik goesting in heb, no obligations. Ons ma moet nu echt wel deze week ni gaan zagen dat ik teveel game, teveel thuis zit, ... ik doe deze week gewoon carrément waar ik goesting in heb, nah!
Maar ochjah, veel mensen met een dure gsm denken blijkbaar dat dat hen belangrijker maakt inderdaad. Het is de sociale norm geworden om uw geld aan dat soort dingen uit te geven (ik moet me inhouden om niet te zeggen "weg te smijten", maar ik ga niet oordelen want dan ben ik even hypocriet als zij) en niet om bijvoorbeeld een verzameling games/dvd's/merchandise/... aan te leggen. Ik verzamel zo'n beetje alles wat Lord of the Rings related is en dan moet ge ze toch eens horen, manmanman... en dan zelf wel een gsm van 600 euro in hun broekzak hebben natuurlijk, want dat is wel een verstandige investering omwille van de lagere geluidskwaliteit dan mijn "basis"gsm en de compleet nutteloze functies die ze toch nooit gebruiken! :applause:
Ik moet ze dan toch ook niet het concept "hebben om te hebben" uitleggen zeker? Een dure gsm hebben is zeker geen misdrijf (ik wil zeker niet veralgemenen naar iedereen met een dure gsm), maar ga dan alstublieft niet denken dat gij de almachtige God zijt omwille van die iPhone... cuz you're not ^^

Inderdaad, maar nét niet irrelevant genoeg om het niet te posten.Arifiene zei:(die ik btw ook heb maar dat is irrelevant ofcoz).