Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
sluysen zei:
mja waarom ben ik dan weer de enige waarbij dat niet werkt (als ik de topics zo doorlees werkt het bij iedereen vlot, zelfs op slechtere pc's dan de mijne)

ze zijn niet allemaal illegaal hoor ;)

en toch is vista een fuck up met games :D

ge hebt uzelf toch al een antwoord gegeven, het ligt aan u :unsure:

Karre

Legacy Member
Mensen die Engels trachten te spreken in situaties waarbij het geheel niet nodig is en waarbij het dan nog eens geheel verkeerd uitgesproken is.

Arifiene

Legacy Member
Dat het weer voor het buitenland overal anders aangeduid staat.
Kent niemand een goeie site voor het weer in het buitenland (Mexico welbepaald)?
Google heb ik gecheckt => 7 sites, 7 keer iets anders...

Poplipo

Legacy Member
Persoon met wie'k samenwerk voor ne ppt heeft nen tekst gemaakt, ma die is precies rechtstreeks gekopieerd van de site van't moeilijkste frans. Gelijk'k em ken gaatn da ook zo goed als letterlijk zegn é :angry: Idpv datn wa conventioneler frans klapt, da de presentatie tenminste voor aan te horen is, nee, dan zeggen we maar zo'n zinnen:

Disposant d'un maîtrise technique exceptionnelle, sa capacité à s’orienter par rapport au ballon, et à éclaircir le jeu offensif par ses dribbles et ses passes le distinguent des autres joueurs


toffe gast ze, ma een beetje gezond verstand gebruiken, en ge riekt da da moeilijk te verstaan is als ge da gewoon zegt in een presentatie

Bosvos

Legacy Member
BuBbA zei:
Nu is warez eindelijk terug up and running, ligt de search eruit! :angry:

ben ik ook al heel de dag ambetant om, ik moet die zever van op de eerste pagina niet hebben, ik moet obscure dingen hebben :D

n9ne

Legacy Member
poplipo zei:
Persoon met wie'k samenwerk voor ne ppt heeft nen tekst gemaakt, ma die is precies rechtstreeks gekopieerd van de site van't moeilijkste frans. Gelijk'k em ken gaatn da ook zo goed als letterlijk zegn é :angry: Idpv datn wa conventioneler frans klapt, da de presentatie tenminste voor aan te horen is, nee, dan zeggen we maar zo'n zinnen:

Disposant d'un maîtrise technique exceptionnelle, sa capacité à s’orienter par rapport au ballon, et à éclaircir le jeu offensif par ses dribbles et ses passes le distinguent des autres joueurs


toffe gast ze, ma een beetje gezond verstand gebruiken, en ge riekt da da moeilijk te verstaan is als ge da gewoon zegt in een presentatie

zidane? Verander die tekst maar, leerkrachten hebben dat rap door of je het zelf geschreven hebt of niet.

Poplipo

Legacy Member
Ja zidane, kweet ook wel da da zo doorzichtig is als iets, ma ie zal't hopelijk uit zijn eigen nog ewa aanpassen

Jeef ook tekst vo mij gemaakt, ma die moet eraan geloven ze :p

Huasheng

Legacy Member
De pc die bijna een kwartier nodig had om eindelijk deftig te werken (wetende dat hij reeds opgestart was). Ambetant ding :angry:

Carrion

Legacy Member
hoofdschooier zei:
fok, nu krijg ik zelfs enkel nog errors :(

omda ze de servers hebben ingesteld om uit te vallen als de server load te hoog word :)

mijn ergernis: posts die zomaar verwijdert worden onder het mom van "thread opkuisen", ik lach :p

Veruca

Legacy Member
Wat dacht je van mensen die vids op Youtube zetten die ongeveer 5 minuten duren maar waar je eerst 2-3 minuten tekst krijgt te zien van wat ze gaan laten tonen... of gewoon een idioot lange intro. Als ik wil lezen, dan pak ik wel een boek vast ofzo. :p

SilentSpring

Legacy Member
Dien achterlijken van deontologie die nu pas z'n bestandjes voor de les van morgenmiddag online gooit... Morgenmiddag dus maar weer m'n eten binnenslokken om dan rap alles in de bib te gaan afdrukken.

Zo'n retard, vorige keer vroeg hij een naamkaartje te maken (wtf, dat in 3de bach...), hij kwam ook direct af met "m'n lesinfo zal pas de dag voordien online komen, ik heb geen tijd". Dan moet dien ******* maar tijd maken, precies alsof het zoveel werk is om die dingen in't weekend online te gooien, of tenminste iets vroeger op de avond.
Morgenmiddag zal er dus weer een man of 30 al die dingen op't zelfde moment willen afdrukken, plezier verzekerd:sop:
Voor zo'n assholes van docenten was een laptop nu wel handig geweest, dan had ge daar geen last van:(

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik haat roltrappen, kdenk altijd da de persoon voor mij een scheet in mijn gezicht ga late :(

Nibblerken

Legacy Member
Arifiene zei:
Dat het weer voor het buitenland overal anders aangeduid staat.
Kent niemand een goeie site voor het weer in het buitenland (Mexico welbepaald)?
Google heb ik gecheckt => 7 sites, 7 keer iets anders...

Erm... deze heb ik als firefox add-on.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan