Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoekt u nen enthousiasteling met nen zwaren auto en vraagt of ge da bij hem ook nie eens kunt doen mits betalingforn9 zei:kut, dien bmw ring taxi at nordschleife zit precies al volgeboekt. Daar gaat men ideale verjaardagscadeau![]()

das geen ringmachine eh van emforn9 zei:computervista?Ik dacht dan eens een originele verjaardagskado te vragen ipv dat ze allemaal flessen drank meebrengen
![]()
of anders zo voor een uur met nen lambo mogen rijden ofzo? bestaat ook, maar das nie op de nurburgring 
eens bellen? mss voor spoedgevallen da ge direct moogt gaan.DarkMess zei:men kat die zwaar mankt op 3 poten
vannacht kennelijk aangereden of dergelijks
nu ligt die hier dus, met af en toe een rare 'miauw', en moet ze nog 6uur wachten voor de dierenarts zijn praktijk open is ...
Bleekemolens Race Planet • Zelf racen op Zandvoort in een Laborghini, Aston Martin en Porscheforn9 zei:brechen, you are a genius !!
/me googles it
bleh, alles wat ik vind is minimumleeftijd 24 jaar![]()
Lamborghini driving experience op de openbare wegforn9 zei:brechen, you are a genius !!
/me googles it
bleh, alles wat ik vind is minimumleeftijd 24 jaar![]()



Een hond leert niet blaffen door de mens, maar van de moeder in het nest voor zover ik het weet. Daar leert de pup eerst keffen (het voortbrengen van korte, maar harde geluiden om te intimideren, aandacht te vragen, ... gewoon algemene manier van communiceren met zowel leden van de roedel als de mensen in het huis). Het kan ook gebeuren dat een hond te vroeg uit het nest is gehaald (meestal bij amateurfokkers) en nooit geleerd heeft hoe hij moet blaffen. Een beaglereu van kennissen van ons (die ze achteraf moesten wegdoen omdat hij "onhandelbaar" was, zo kun je slechte opvoeding ook een naam geven natuurlijk) heeft nooit geleerd hoe hij moet blaffen en kan enkel "huilen met pauzes" in plaats van echt blaffen: een soort "awoewoewoewooooeeee" dus.forn9 zei:honden blaffen vooral om te waken, andere honden/mensen te intimideren enzo. Die uitleg heb ik nog nooit gehoord en het zou me verbazen ook![]()
Dat legt niet uit waar't vandaan komt héforn9 zei:honden blaffen vooral om te waken, andere honden/mensen te intimideren enzo. Die uitleg heb ik nog nooit gehoord en het zou me verbazen ook![]()
Wolven blaffen bijvoorbeeld niet, en daar komen honden vandaan: dus logischerwijze is het blaffen er tijdens de domesticatie ingegaan.