Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n9ne

Legacy Member
kut, dien bmw ring taxi at nordschleife zit precies al volgeboekt. Daar gaat men ideale verjaardagscadeau :(

Brecht

Legacy Member
forn9 zei:
kut, dien bmw ring taxi at nordschleife zit precies al volgeboekt. Daar gaat men ideale verjaardagscadeau :(
zoekt u nen enthousiasteling met nen zwaren auto en vraagt of ge da bij hem ook nie eens kunt doen mits betaling :p

n9ne

Legacy Member
computervista? :D Ik dacht dan eens een originele verjaardagskado te vragen ipv dat ze allemaal flessen drank meebrengen :p

stupid_noob

Legacy Member
meestal zit er in die auto dan geen sabine schmitz achter het stuur :unsure:

Brecht

Legacy Member
forn9 zei:
computervista? :D Ik dacht dan eens een originele verjaardagskado te vragen ipv dat ze allemaal flessen drank meebrengen :p
das geen ringmachine eh van em :p of anders zo voor een uur met nen lambo mogen rijden ofzo? bestaat ook, maar das nie op de nurburgring :p

n9ne

Legacy Member
brechen, you are a genius !!
/me googles it :D
bleh, alles wat ik vind is minimumleeftijd 24 jaar :(

Greenie

Legacy Member
men kat die zwaar mankt op 3 poten :s
vannacht kennelijk aangereden of dergelijks :(
nu ligt die hier dus, met af en toe een rare 'miauw', en moet ze nog 6uur wachten voor de dierenarts zijn praktijk open is ...

Brecht

Legacy Member
DarkMess zei:
men kat die zwaar mankt op 3 poten :s
vannacht kennelijk aangereden of dergelijks :(
nu ligt die hier dus, met af en toe een rare 'miauw', en moet ze nog 6uur wachten voor de dierenarts zijn praktijk open is ...
eens bellen? mss voor spoedgevallen da ge direct moogt gaan.

n9ne

Legacy Member
Merci Parnakra, dat had ik nog niet gevonden.

• Zelf rijden in een Porsche 911 (model 2009)
• Zelf rijden in een formulewagen
• Zelf rijden in een BMW 130i Cup lookalike
• 'Sideways' meerijden met een coureur
• Dragrace in een 500pk sterke Dodge
• 4x4 rijden door de duinen
• Quad-rijden door de duinen
• Karten
• Slalom
• IJsrijden

:love:

GMotha

Legacy Member
Ik zit te twijfelen of ze me hier voor de gek aan't houden zijn.
Er beweert er hier ene dat een hond blaft omdat die doorheen de geschiedenis van domesticatie onze korte commando's leren te "immiteren". Klinkt logisch, maar kan ook dikke zever zijn:sop:

n9ne

Legacy Member
honden blaffen vooral om te waken, andere honden/mensen te intimideren enzo. Die uitleg heb ik nog nooit gehoord en het zou me verbazen ook :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Gah, vrouw aan de tramhalte, had haar mp3 in, kijk ik naar da kindje in de kinderwagen, het sneeuwt op haar en ze heeft geen handschoentjes aan. Alst sneeuwt legde toch da dakske fkes neer. Twas kei kou :( Gah!

Dennoman

Legacy Member
forn9 zei:
honden blaffen vooral om te waken, andere honden/mensen te intimideren enzo. Die uitleg heb ik nog nooit gehoord en het zou me verbazen ook :p
Een hond leert niet blaffen door de mens, maar van de moeder in het nest voor zover ik het weet. Daar leert de pup eerst keffen (het voortbrengen van korte, maar harde geluiden om te intimideren, aandacht te vragen, ... gewoon algemene manier van communiceren met zowel leden van de roedel als de mensen in het huis). Het kan ook gebeuren dat een hond te vroeg uit het nest is gehaald (meestal bij amateurfokkers) en nooit geleerd heeft hoe hij moet blaffen. Een beaglereu van kennissen van ons (die ze achteraf moesten wegdoen omdat hij "onhandelbaar" was, zo kun je slechte opvoeding ook een naam geven natuurlijk) heeft nooit geleerd hoe hij moet blaffen en kan enkel "huilen met pauzes" in plaats van echt blaffen: een soort "awoewoewoewooooeeee" dus.

GMotha

Legacy Member
forn9 zei:
honden blaffen vooral om te waken, andere honden/mensen te intimideren enzo. Die uitleg heb ik nog nooit gehoord en het zou me verbazen ook :p
Dat legt niet uit waar't vandaan komt hé:p Wolven blaffen bijvoorbeeld niet, en daar komen honden vandaan: dus logischerwijze is het blaffen er tijdens de domesticatie ingegaan.

Yasutoko

Legacy Member
ComputerVista die steeds naar mij ligt te lonken alsof'k iets van hem aanheb, I wonder.. is he gay? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan