GMotha
Legacy Member
En zo weeral toestaan een gedrocht de wereld in te sturenSpectre zei:of de originele makers die maar geld willen maken en hen toestemming geven voor een klein percentage van de opbrengst?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En zo weeral toestaan een gedrocht de wereld in te sturenSpectre zei:of de originele makers die maar geld willen maken en hen toestemming geven voor een klein percentage van de opbrengst?

GMotha zei:Ze hebben één of andere achterlijke rnb/hiphop versie van dat numa-numa lied gemaakt (ja, ik heb de afgelopen maanden onder een steen geleefd).
Als ge dan toch een liedje pikt, kiest er dan een fatsoenlijk uit:/
Wat is dat met die muzikanten tegenwoordig, op de loer liggen tot de auteursrechten (ofzo) vervallen om er dan een crappy remix van te maken?

Huasheng zei:De computer alweerSoms wil je dat ding gewoon op straat smijten en hopen dat er een volgeladen vrachtwagen overrijdt
Hij moet altijd moeilijk doen als ik in Mozilla bezig ben![]()
Als ik aan de andere PC zit, heb ik daar nooit problemen meenonkel wulle zei:Ligt niet aan de computer...


laurensvd zei:Menne nieuwe prof die precies nog erger is dan Al Gore. Continu groene praat verkopen zonder degelijke argumenten en terwijl de alternatieven veel erger doen lijken als dat ze zijn. Daarbovenop is 'm nog eens zo vol van zen eigen omdat 'm begod ene keer eens in ne space shuttle heeft gezeten en zit 'm zijn eigen projecten enorm te verheerlijken![]()


128MB zei:Ouders die in een happy happy joy joy wereld leven
Pa die op ALLES commentaar geeft (ouderdom?)
voorbeelden:
- Evy Gruyaert is toch echt niet sexy meer hé?
- Natalia heeft toch een dik gat gekregen hé?
- Ben Crabbé is toch ne flauwe hé?
Morgen moet ik de auto hebben en vraagt em:
- Welke wilt ge?
Ik: maakt niet uit.
- *commentaar over dat ik HARD moet worden en MIJN MENING moet uiten!!!*
- (al schreeuwend) WELKE AUTO WILT GE??????
ik: den uwe dan?
djeez for fuck sake wat scheelt er toch met die?
kzou nog liever 24u werken gwn om niet thuis te zijn.
)
)omg128MB zei:Pa die op ALLES commentaar geeft (ouderdom?)
- Evy Gruyaert is toch echt niet sexy meer hé?

Doom Dragon zei:5 gig downloaden, om dan te merken dat het niet werkt ..
docenten die vol van hun eigen zijn?
zo zijn ze bijna allemaal .. ga je wel merken.
Maar deze gaat er echt serieus over 
sh1b zei:


128MB zei:'k Ben The Simpsons (seizoen 20 niet op belgische tv ) aant kijken op MIJN tv in MIJN kamer om dat IK dat wil.
begint er weer een discussie waarom ik niet graag bij mijn ouders voor de tv wil kijken naar de 10000ste herhaling van friends
En dan ben ik aandachtig aant volgen met men deur dicht, hebben ze blijkbaar vanalles gevraagd aan mij en heb ik natuurlijk niet geantwoord: :ironic:
kben dan bezig op de pc en vragen ze: wie is in de garage gereden?![]()

