Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GMotha

Legacy Member
Spectre zei:
of de originele makers die maar geld willen maken en hen toestemming geven voor een klein percentage van de opbrengst?
En zo weeral toestaan een gedrocht de wereld in te sturen:sop:

Licargon

Legacy Member
Dak al bena een maand de strijd lever me verkoudheid en griep mr dattem mij vankeer te pakke heeft :( Griepachtig + elke keer ask hoest ga ik kapot van de zeer, svs is naar meneer doktoor denk -.-

KizZamP-

Legacy Member
GMotha zei:
Ze hebben één of andere achterlijke rnb/hiphop versie van dat numa-numa lied gemaakt (ja, ik heb de afgelopen maanden onder een steen geleefd).
Als ge dan toch een liedje pikt, kiest er dan een fatsoenlijk uit:/
Wat is dat met die muzikanten tegenwoordig, op de loer liggen tot de auteursrechten (ofzo) vervallen om er dan een crappy remix van te maken?

YouTube - Live your life - T.I. ft Rihanna

0:51 ?

Huasheng

Legacy Member
De computer alweer :angry: Soms wil je dat ding gewoon op straat smijten en hopen dat er een volgeladen vrachtwagen overrijdt :evil:
Hij moet altijd moeilijk doen als ik in Mozilla bezig ben :angry:

laurensvd

Legacy Member
Menne nieuwe prof die precies nog erger is dan Al Gore. Continu groene praat verkopen zonder degelijke argumenten en terwijl de alternatieven veel erger doen lijken als dat ze zijn. Daarbovenop is 'm nog eens zo vol van zen eigen omdat 'm begod ene keer eens in ne space shuttle heeft gezeten en zit 'm zijn eigen projecten enorm te verheerlijken :puke:

Albireo

Legacy Member
De onderzoekscomissie naar een mogelijke schending van de scheiding der machten die eigenlijk niet van start zou mogen gaan omdat dat een schending van de scheiding der machten zou zijn. :doh::doh::doh:

knoeiers :sop:

nonkel wulle

Legacy Member
Huasheng zei:
De computer alweer :angry: Soms wil je dat ding gewoon op straat smijten en hopen dat er een volgeladen vrachtwagen overrijdt :evil:
Hij moet altijd moeilijk doen als ik in Mozilla bezig ben :angry:

Ligt niet aan de computer...

BlackOccult

Legacy Member
Een raar gevoel van hoofdpijn.. 't Is precies alleen wanneer ik mijn ogen naar boven draai of fel naar beneden kijk. Ochja, 't is te hopen dat ik vannacht eens goed kan slapen.

EternalSilence

Legacy Member
5 gig downloaden, om dan te merken dat het niet werkt .. :sop:

laurensvd zei:
Menne nieuwe prof die precies nog erger is dan Al Gore. Continu groene praat verkopen zonder degelijke argumenten en terwijl de alternatieven veel erger doen lijken als dat ze zijn. Daarbovenop is 'm nog eens zo vol van zen eigen omdat 'm begod ene keer eens in ne space shuttle heeft gezeten en zit 'm zijn eigen projecten enorm te verheerlijken :puke:

docenten die vol van hun eigen zijn?
zo zijn ze bijna allemaal .. ga je wel merken.

128MB

Legacy Member
Ouders die in een happy happy joy joy wereld leven :sop:

Pa die op ALLES commentaar geeft (ouderdom?)

voorbeelden:
- Evy Gruyaert is toch echt niet sexy meer hé?
- Natalia heeft toch een dik gat gekregen hé?
- Ben Crabbé is toch ne flauwe hé?

Morgen moet ik de auto hebben en vraagt em:
- Welke wilt ge?
Ik: maakt niet uit.

- *commentaar over dat ik HARD moet worden en MIJN MENING moet uiten!!!*
- (al schreeuwend) WELKE AUTO WILT GE??????

ik: den uwe dan? :wtf:

djeez for fuck sake wat scheelt er toch met die?

kzou nog liever 24u werken gwn om niet thuis te zijn.

Bosvos

Legacy Member
128MB zei:
Ouders die in een happy happy joy joy wereld leven :sop:

Pa die op ALLES commentaar geeft (ouderdom?)

voorbeelden:
- Evy Gruyaert is toch echt niet sexy meer hé?
- Natalia heeft toch een dik gat gekregen hé?
- Ben Crabbé is toch ne flauwe hé?

Morgen moet ik de auto hebben en vraagt em:
- Welke wilt ge?
Ik: maakt niet uit.

- *commentaar over dat ik HARD moet worden en MIJN MENING moet uiten!!!*
- (al schreeuwend) WELKE AUTO WILT GE??????

ik: den uwe dan? :wtf:

djeez for fuck sake wat scheelt er toch met die?

kzou nog liever 24u werken gwn om niet thuis te zijn.

jippie! ik ben niet alleen...

mijn grootmoeder heeft dat ook (en ik zie die dagelijks :crazy:)
commentaar op alles, zegt ge wit, is het zwart. en vice versa
Discussies die uit het niets aan komen gevlogen zijn ook vrij frequent (en ik zeg al ni veel:unsure:)

u4ea

Legacy Member
beta van quake live eindelijk binne(glimlach)
dik geOwned worden door zogezegde lower level spelers(ergernis)

laurensvd

Legacy Member
Doom Dragon zei:
5 gig downloaden, om dan te merken dat het niet werkt .. :sop:



docenten die vol van hun eigen zijn?
zo zijn ze bijna allemaal .. ga je wel merken.

Kheb al genoeg docenten gehad hoor en ben wel wat gewend op dat vlak ;) Maar deze gaat er echt serieus over :help:

nonkel wulle

Legacy Member
sh1b zei:

Is ook zo hoor. Heb ze al verschillende keren in levende lijven gezien en dat wijf ziet er al behoorlijk afgeleefd uit voor haar jonge leeftijd.

128MB

Legacy Member
'k Ben The Simpsons (seizoen 20 niet op belgische tv ) aant kijken op MIJN tv in MIJN kamer om dat IK dat wil.

begint er weer een discussie waarom ik niet graag bij mijn ouders voor de tv wil kijken naar de 10000ste herhaling van friends :wtf:

En dan ben ik aandachtig aant volgen met men deur dicht, hebben ze blijkbaar vanalles gevraagd aan mij en heb ik natuurlijk niet geantwoord: :ironic:

kben dan bezig op de pc en vragen ze: wie is in de garage gereden? :wtf:

stupid_noob

Legacy Member
Op den duur worden ze da gewend ;)
Hier was da in het begin ook zo

a143290

Legacy Member
Limiet weeral overschreden se -_-'

*edit: en nee, geen porno. 'k voel het al aankomen :p bij alles wat ik hier zeg de laatste tijd denkt iedereen direct aan porno XD gefrustreerde mensen.

u4ea

Legacy Member
128MB zei:
'k Ben The Simpsons (seizoen 20 niet op belgische tv ) aant kijken op MIJN tv in MIJN kamer om dat IK dat wil.

begint er weer een discussie waarom ik niet graag bij mijn ouders voor de tv wil kijken naar de 10000ste herhaling van friends :wtf:

En dan ben ik aandachtig aant volgen met men deur dicht, hebben ze blijkbaar vanalles gevraagd aan mij en heb ik natuurlijk niet geantwoord: :ironic:

kben dan bezig op de pc en vragen ze: wie is in de garage gereden? :wtf:

heb da constant,ik ben iemand da zich concentreert op iets ,als ik een spel speel of iets lees of tv kijk kan ik ni tegelijk naar ander gezeik luistere en daar dan nog op antwoorde,maar mensen snappen dat dus blijkbaar niet :s

En mijn ma heeft da nog altijd ni door da als ik mijn ipod in heb dak haar ni kan hore ,das al 3 jaar aan een stuk da die tege mij begint te praten terwijl da ze heel goed weet dat ik har ni kan horen:p
Want ik heb elke dag mijn oortjes in als ik thuis kom van school
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan