Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Dennoman zei:
Vriendschap die echt veel te veel energie van mijn kant vergt waar niet of nauwelijks respons op komt. Ik begin stilaan het gevoel te krijgen dat ik naar die kerel zijn pijpen moet dansen en dat zint mij niet.

Droppen die handel. Allemaal verloren energie en je gaat u er alleen maar slechter bij voelen.

Hollow

Legacy Member
Morgen een ellenlange toch met het openbaar vervoer voor de boeg om achter theoretisch rijbewijs te gaan :(

Dennoman

Legacy Member
Stancke zei:
Droppen die handel. Allemaal verloren energie en je gaat u er alleen maar slechter bij voelen.
Mjah, was het maar zo makkelijk. Kerel heeft me veel dingen toevertrouwd over zijn verleden, kon er echt heel goed mee praten, maar nu kan ik er geen paar uur bij zijn of hij begint me te irriteren. Misschien is het toch maar beter om door de zure appel heen te bijten. Soms word ik echt als een stuk vuil behandeld en dat hoef ik eigenlijk niet meer te pikken.

GenesisX

Legacy Member
Al vijf maal geprobeerd om iets te downloaden vanop het schoolnetwerk via ftp en VPN, maar na een derde stopt hij er gewoon mee en met FlashGet komt hij aan 99% en stopt hij ook zonder nog iets te doen.

Nog een zesde keer proberen dan maar!

_DKsissor_

Legacy Member
hoe repetitief assasins creed is. Net voor 3 steden een identiek scenario gedaan :(
En morgen naar de tandarts :( Kvraag me echt af hoe hij deze tand nog gered gaat krijgen.Veel plakwerk waarschijnlijk :p

Rocknsad

Legacy Member
Eentje van ons gasten in het mpc(personen met een handicap) is gisteren overleden op 18-jarige leeftijd

:(

spray-bunny

Legacy Member
Net 17u aan één stuk geslapen. Ben precies beetje oververmoeid want ik heb dat al de 4e keer op 2 weken:s.

FroFro

Legacy Member
godverdoeme, 5 voor wiskunde. Kunne ze dan ni gewoon een 2 geven, een 5 lijkt zo alsof ik ni genoeg geleerd heb :unsure:

Dennoman

Legacy Member
a143290 zei:
Maar het verhaal is het meer dan waard imo ^^ Ik wil den 2 verdorie :D

Damn open eindes :/

"What IS this?" *GEDAAN!!*
Mjah, de opzet was héél origineel, uitwerking kon echter veel beter en gevarieerder.

a143290

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, de opzet was héél origineel, uitwerking kon echter veel beter en gevarieerder.

Ik vond het anders wel leuk dat

Het verhaal u niet zomaar wordt meegegeven maar ge het zelf moet zien te ontdekken door de gesprekken met Lucy, die mails etc.

De eerste keer dat ik het spel speelde heb ik niet alle mails gelezen, was ik niet in de conference room geraakt en zo. Nog eens opnieuw gespeeld speciaal om alles te hebben, dan wordt dat spel veel beter imo :p

GMotha

Legacy Member
Spekglad deze ochtend, weeral...
Wat een kakweer, ik heb weer als een bomma mogen rijden (tot ik eindelijk aan de snelweg kwam).

't mag rap zomer worden.

Brecht

Legacy Member
GMotha zei:
Spekglad deze ochtend, weeral...
Wat een kakweer, ik heb weer als een bomma mogen rijden (tot ik eindelijk aan de snelweg kwam).

't mag rap zomer worden.
², en mijn auto is 'smorgens altijd precies geglazuurd :(

Bad Religion

Legacy Member
gisteren nog 'perfect' gezond ... vrij slecht geslapen snachts.

ik sta deze morgen op, ik eet een boterham en een halfuur later komt alles er terug uit :(

dan maar naar het werk vertrokken, en nu zit ik hier ... voel me 'goed' maar wel slap.

gelukkig is er weinig werk, maar de verveling slaat toe.

BleKKie

Legacy Member
Ben ik één keer alleen opt bureau (gebeurt mss 3 keer per jaar) en draait gans het oud systeem in de soep :sop:

Albireo

Legacy Member
Een paar weken geleden hebben ze verwarming geïnstalleerd aan mijn bureau zodat ik het eindelijk na al die jaren eens lekker warm had op m'n werk.

Nu hebben ze me verplaatst naar een andere bureau waar geen verwarming in de buurt staat en 't is hier koud. :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan