Stancke
Legacy Member
Dennoman zei:Vriendschap die echt veel te veel energie van mijn kant vergt waar niet of nauwelijks respons op komt. Ik begin stilaan het gevoel te krijgen dat ik naar die kerel zijn pijpen moet dansen en dat zint mij niet.
Droppen die handel. Allemaal verloren energie en je gaat u er alleen maar slechter bij voelen.


.



