Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O zo herkenbaar :')wim_gunner zei:heb da constant,ik ben iemand da zich concentreert op iets ,als ik een spel speel of iets lees of tv kijk kan ik ni tegelijk naar ander gezeik luistere en daar dan nog op antwoorde,maar mensen snappen dat dus blijkbaar niet
En mijn ma heeft da nog altijd ni door da als ik mijn ipod in heb dak haar ni kan hore ,das al 3 jaar aan een stuk da die tege mij begint te praten terwijl da ze heel goed weet dat ik har ni kan horen
Want ik heb elke dag mijn oortjes in als ik thuis kom van school

)Owned ^^Gianelli zei:tegengehouden in nederland door anonieme wagen![]()
reed 100km/h waar 60 was toegelaten , ja eigen stommiteit , meteen 250 euro moeten betalen
was gewoon een industrieweg waar geen kat reed , kon ik veel weten dat het een anonieme wagen was![]()

wouter_dc zei:Kzou da sowieso al verdacht vinden als er ene de hele tijd (die moete u toch een bepaalde tijd volgen) achter u rijdt, bovendien ook te snel (als ge da zelf al besefte da ge te snel reed) op een baan waar - zoals ge zelf zegt - niemand rijdt... Ma inderaad eigen stommiteit![]()
Gianelli zei:tegengehouden in nederland door anonieme wagen![]()
reed 100km/h waar 60 was toegelaten , ja eigen stommiteit , meteen 250 euro moeten betalen
was gewoon een industrieweg waar geen kat reed , kon ik veel weten dat het een anonieme wagen was![]()
Dan ga ik u nog zien.Exact.128MB zei:Nu wordt het erg:
Ik wordt
wall-o-flesh zei:in slaap gevallen juist en weet ni hoe het komt da ik zo moe ben. Nu gak strax weer ni kunne slapen![]()
ik ben nog nooit later dan 11.00 opgestaan
ad: