Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

128MB

Legacy Member
Nu wordt het erg:

Ik wordt gebeld op men gsm om te vragen of ik een ijsje wil want blijkbaar hebben ze weer 3x geroepen.

wandel ffs 5 meter tot aan men deur :wtf:

protnie

Legacy Member
wim_gunner zei:
heb da constant,ik ben iemand da zich concentreert op iets ,als ik een spel speel of iets lees of tv kijk kan ik ni tegelijk naar ander gezeik luistere en daar dan nog op antwoorde,maar mensen snappen dat dus blijkbaar niet :s

En mijn ma heeft da nog altijd ni door da als ik mijn ipod in heb dak haar ni kan hore ,das al 3 jaar aan een stuk da die tege mij begint te praten terwijl da ze heel goed weet dat ik har ni kan horen:p
Want ik heb elke dag mijn oortjes in als ik thuis kom van school
O zo herkenbaar :')
Ik zie ze dan iets zeggen als ik mijn oortjes in heb en doe dan teken van nee ik hoor u nog altijd niet nee :sop:

HighWire

Legacy Member
Men ergernis van vandaag & komende dagen/weken:

Met het snowboarden hier in Tignes zodanig op men smoel gegaan dat ik nu met een gekneusde onderrug zit... En ik raad echt NIEMAND die rit naar beneden van een berg aan, zit ge zo ingepakt in weet ik wat en hangt ge in zo een kuip achter zo een reddingsskier...

ECHT ni aan te raden...

Nuja, resultaat van die val: 10 dagen sportverbod, pijnstillers & onstekingsremmers en kmoet naar de kinesist...

Let it be a lesson to myself and others: wear a fkin spine protector... (Khad pols bescherming aan, impact short, helm ed... Maar ofc geen spine proctector, me alle gevolgen vandien :) )

HighWire

Legacy Member
Mja, me een stommiteit he... Ik denk (weetet nimmer exact) da ik men gewicht te vroeg verzet heb bij het nemen van een bocht, waardoor men board te vroeg in de sneeuw beet en den deze tegen de vlakte ging...

Het ergste is dan nog, ik had daarvoor net een moeilijk stuk gedaan zonder problemen, en net op het platte stuk erachter heb ik da voor natuurlijk...)

Gianelli

Legacy Member
tegengehouden in nederland door anonieme wagen :(
reed 100km/h waar 60 was toegelaten , ja eigen stommiteit , meteen 250 euro moeten betalen :(

was gewoon een industrieweg waar geen kat reed , kon ik veel weten dat het een anonieme wagen was :(

Dennoman

Legacy Member
Gianelli zei:
tegengehouden in nederland door anonieme wagen :(
reed 100km/h waar 60 was toegelaten , ja eigen stommiteit , meteen 250 euro moeten betalen :(

was gewoon een industrieweg waar geen kat reed , kon ik veel weten dat het een anonieme wagen was :(
Owned ^^

Gianelli

Legacy Member
ahja kben content dant niks erger geworden is :p

1ste boete en hopelijk laatste =)

wouter_dc

Legacy Member
Kzou da sowieso al verdacht vinden als er ene de hele tijd (die moete u toch een bepaalde tijd volgen) achter u rijdt, bovendien ook te snel (als ge da zelf al besefte da ge te snel reed) op een baan waar - zoals ge zelf zegt - niemand rijdt... Ma inderaad eigen stommiteit :p

ZackWhite

Legacy Member
in slaap gevallen juist en weet ni hoe het komt da ik zo moe ben. Nu gak strax weer ni kunne slapen :angry:

Bubba

Legacy Member
wouter_dc zei:
Kzou da sowieso al verdacht vinden als er ene de hele tijd (die moete u toch een bepaalde tijd volgen) achter u rijdt, bovendien ook te snel (als ge da zelf al besefte da ge te snel reed) op een baan waar - zoals ge zelf zegt - niemand rijdt... Ma inderaad eigen stommiteit :p

Bwa, dat gebeurd wel vaker hé. Iemand trekt de kop en dan volgen er een hele rij met auto's. In dit geval 1 auto. Ik ben daarstraks ook achter een auto gaan hangen en gewoon blijven volgen tot mijn afrit.

En zeker als je ziet van op welke afstand men je kan volgen. Ik weet niet of je ooit naar van die Nederlandse verkeersprogramma's kijkt, maar men stelt gewoon die camera in om je te volgen en voor de rest kan men toch een aardig stukje weg van je blijven.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Gianelli zei:
tegengehouden in nederland door anonieme wagen :(
reed 100km/h waar 60 was toegelaten , ja eigen stommiteit , meteen 250 euro moeten betalen :(

was gewoon een industrieweg waar geen kat reed , kon ik veel weten dat het een anonieme wagen was :(

Was het tv programma wegmisbruikers er ook bij? :) Dan ga ik u nog zien.

Brecht

Legacy Member
dat der weer een hoop slechte pistaschenoten tussenzitten :puke: ik haat dat als ge der dan op bijt dat da zo ranzig smaakt :doh:

Bosvos

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
in slaap gevallen juist en weet ni hoe het komt da ik zo moe ben. Nu gak strax weer ni kunne slapen :angry:

ik ga ook ni kunnen slapen, om nog onduidelijke reden gewoon tot 14.00 geslapen :wtf: ik ben nog nooit later dan 11.00 opgestaan:sad:

Zedd Zorandar

Legacy Member
ik denk da ik mijn eigen wet moet krijgen ofzo, iedere up heeft minstens 2 downs
de up: gisteren viel eerste stagedag veel beter mee dan verwacht
de downs:
1) iedereen die ik ken met een kot in 't stad (antwerpen) zit thuis omda ze geen les hebben (dus geen plaats om te blijven slapen donderdag na concert van Triggerfinger, want bussen naar huis rijden er dan ni meer)
2) maat waarmee ik ging gaan is ineens ziek dus gaat ni gaan, zit ik met een extra ticket en niemand in vriendenkring is geintresseerd of moet er vrijdag te vroeg uit (ik moet nog vroeger der uit but who cares)
3) mijn moeder die mee naar oplossingen zoekt (lees: zegt wa ik allemaal ni kan doen...)

dus ik heb een rot humeur atm

FroFro

Legacy Member
dacht dak van een meisje vanaf was, uit het oog uit het hart zeg maar, maar kzag ze net na lange tijd terug en khebbet weer hard te pakken :( die glimlach van haar is niet te toppen.

Dennoman

Legacy Member
Vriendschap die echt veel te veel energie van mijn kant vergt waar niet of nauwelijks respons op komt. Ik begin stilaan het gevoel te krijgen dat ik naar die kerel zijn pijpen moet dansen en dat zint mij niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan