Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
GMotha zei:
Spekglad deze ochtend, weeral...
Wat een kakweer, ik heb weer als een bomma mogen rijden (tot ik eindelijk aan de snelweg kwam).

't mag rap zomer worden.

Totaal geen last van gehad. Wel redelijk wat stil gestaan en minstens 3 ongevallen tegengekomen. 1 kettingbotsing.

Darks

Legacy Member
Ik moet een document verzenden en die bucht hotmail wil het maar niet uploaden :angry:

GMotha

Legacy Member
BuBbA zei:
Totaal geen last van gehad. Wel redelijk wat stil gestaan en minstens 3 ongevallen tegengekomen. 1 kettingbotsing.
De gladde zooi was vooral in eigen wijk en een stuk daarbuiten, waar al die verkeersplateaus in één blok ijs veranderd zijn:/ Met vriesweer zijn die dingen gevaarlijk.
Het was goed te merken dat ge daar best niet te snel over ging, zelfs in een slakkentempo schoof de auto op momenten lichtjes waar ge'm niet wou.

[edit]Andere ergernis: 2 dames uit de vriendenkring hebben dikke ambras, zitten ze constant via msn/sms te proberen bij mij hun gelijk te halen "Die andere is toch een trut, blabla, ik heb toch gelijk hé?". Ik sta buiten die ruzie, ben zo neutraal als zwitserland (uit ervaring geleerd dat ge u best niet mengt in een ruzie onder vrouwen) en hoe vaak ik het ook zeg, ze willen het niet snappen.
"Ik weet dat ge u er ni mee wilt bemoeien en da's goed. Maar ik heb toch gelijk hé?" - Argh...

Foryow

Legacy Member
Eerder gisteren, maar kom

Altijd die zatlappen op de tram ..

Vorige keer (2 maand geleden) zaten er 2 zatlappen vanachter, ik zat ook vanachter. En ze zaten de hele tijd te roepen en dit dat, op de ruiten te slaan etc .. Meer dan negeren kan je niet doen

En dan moesten er 2 vrouwen afstappen (ongeveer 30) met een klein kind erbij (ongeveer 5)
En ze zegt dat ze het moeten stoppen en begon te reclameren en ruzie te maken
Ineens loopt 1 van die zatlappen naar haar, doet zijn broek af, pakt z'n weener vast en zegt : 'Steekt em in je muile'

Die 'weener' zat precies op de hoogte van dat klein kindje
Klinkt grappig, maar op dat moment

Ze zijn dan afgestapt en hebben nog een jongen lastigevallen door aan zijn krullen te prutsen en te zeggen dat hij mooi haar heeft

En nu weer 2 zatlappen, ze stappen op de tram met een ferme geur van bier

Ze zetten zich niet ver van mij, en begonnen daar te praten over weet ik veel wat, ik had mijn oortjes in

En ineens hoor ik 'éé moatje ?'

Ik wist niet dat het tegen mij was, hij zegt nog eens 'hallooooo'

Ik kijk en hij vraagt aan me of hij gelijk heeft, ik maar gewoon ja knikken

Dan zegt hij : 'Eje al ooit iemand anaal gepakt, in eur gat ?'
Ik knik nee, en draai m'n hoofd weer om
En dan moet ik uitstappen, en zij toevallig ook

Dan zeggen ze nog een keer dat ik m'n 'lief' de volgende keer in haar gat moet pakken en een keer spugen, om het wat gladder te maken

Zucht, zatlappen ook altijd hé
En die mannen hun gezicht zaten vol met littekens en putten

Dis/-\ster

Legacy Member
Tja, die werklozen moeten ook iets te doen hebben hé :ironic:

margi!!!

Blyss

Legacy Member
Foryow zei:
Eerder gisteren, maar kom

Altijd die zatlappen op de tram ..

Vorige keer (2 maand geleden) zaten er 2 zatlappen vanachter, ik zat ook vanachter. En ze zaten de hele tijd te roepen en dit dat, op de ruiten te slaan etc .. Meer dan negeren kan je niet doen

En dan moesten er 2 vrouwen afstappen (ongeveer 30) met een klein kind erbij (ongeveer 5)
En ze zegt dat ze het moeten stoppen en begon te reclameren en ruzie te maken
Ineens loopt 1 van die zatlappen naar haar, doet zijn broek af, pakt z'n weener vast en zegt : 'Steekt em in je muile'

Die 'weener' zat precies op de hoogte van dat klein kindje
Klinkt grappig, maar op dat moment

Ze zijn dan afgestapt en hebben nog een jongen lastigevallen door aan zijn krullen te prutsen en te zeggen dat hij mooi haar heeft

En nu weer 2 zatlappen, ze stappen op de tram met een ferme geur van bier

Ze zetten zich niet ver van mij, en begonnen daar te praten over weet ik veel wat, ik had mijn oortjes in

En ineens hoor ik 'éé moatje ?'

Ik wist niet dat het tegen mij was, hij zegt nog eens 'hallooooo'

Ik kijk en hij vraagt aan me of hij gelijk heeft, ik maar gewoon ja knikken

Dan zegt hij : 'Eje al ooit iemand anaal gepakt, in eur gat ?'
Ik knik nee, en draai m'n hoofd weer om
En dan moet ik uitstappen, en zij toevallig ook

Dan zeggen ze nog een keer dat ik m'n 'lief' de volgende keer in haar gat moet pakken en een keer spugen, om het wat gladder te maken

Zucht, zatlappen ook altijd hé
En die mannen hun gezicht zaten vol met littekens en putten

De kusttram zuigt. Ik ga blij zijn als'k men auto heb.

Blacky69

Legacy Member
Ik maak the same margi-stuff ook mee in Brussel op de tram ze. :doh:

Savage

Legacy Member
Waar maakt ge zulke dingen niet mee? Probleem is dat ge er meestal niet op reageert zoals die "mensen" verwachten en er ambras ontstaat voor ge met uw ogen kunt knipperen...

tweede ergernis:

Zoals bij alle uitgewezen personen die vrijwillig vertrekken, betaalde de Belgische Staat hun vliegtickets en gaf ze de volwassenen een premie van 250 euro per persoon erbovenop.

De Standaard Online - Aanvallers Simon Wijffels ontsnappen aan proces

De rest v/h artikel is trouwens ook fameuze ergernis, maja ...

Notorious

Legacy Member
pff kutopdrachten

Iemand die mij eens kan uitleggen hoe je de lay-out voor een krantenartikel maakt in word?

Sivve

Legacy Member
Gisteren weer zwaar gaan trainen en nu enorme spierpijn, normaal vind ik dat zalig omdat ik weet dat het dan heeft uitgedaan maar kan met moeite men armen opheffen :')

Cinnead

Legacy Member
men zus en men broer die de hele tijd blijven zagen of ze een spelleke mogen spelen op mijn pc

Dennoman

Legacy Member
obsidian123 zei:
men zus en men broer die de hele tijd blijven zagen of ze een spelleke mogen spelen op mijn pc
Laat die joeng ne keer spelen, er is niks ergers dan "de oudste" die het zijn verantwoordelijkheid vindt om de asociale te worden van het gezin :p

Dennoman

Legacy Member
Spoilers in reclames voor films die op tv gaan komen :/ Al een goed dat hij me niet interesseert xD

... en zoals het een Disneyfilm betaamt, loopt het allemaal goed af

Euh... xD

Cinnead

Legacy Member
Dennoman zei:
Laat die joeng ne keer spelen, er is niks ergers dan "de oudste" die het zijn verantwoordelijkheid vindt om de asociale te worden van het gezin :p

t'is mijn broer die "de oudste" is :p
en is het eigelijk erg als mijn zusje gewelddadiger is als ik bij GTA4 ?

Nieuwe ergernis = demo van Empire : total war die maar niet uitkomt :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan