Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
Foryow zei:
Eerder gisteren, maar kom

Altijd die zatlappen op de tram ..

Vorige keer (2 maand geleden) zaten er 2 zatlappen vanachter, ik zat ook vanachter. En ze zaten de hele tijd te roepen en dit dat, op de ruiten te slaan etc .. Meer dan negeren kan je niet doen

En dan moesten er 2 vrouwen afstappen (ongeveer 30) met een klein kind erbij (ongeveer 5)
En ze zegt dat ze het moeten stoppen en begon te reclameren en ruzie te maken
Ineens loopt 1 van die zatlappen naar haar, doet zijn broek af, pakt z'n weener vast en zegt : 'Steekt em in je muile'

Die 'weener' zat precies op de hoogte van dat klein kindje
Klinkt grappig, maar op dat moment

Ze zijn dan afgestapt en hebben nog een jongen lastigevallen door aan zijn krullen te prutsen en te zeggen dat hij mooi haar heeft

En nu weer 2 zatlappen, ze stappen op de tram met een ferme geur van bier

Ze zetten zich niet ver van mij, en begonnen daar te praten over weet ik veel wat, ik had mijn oortjes in

En ineens hoor ik 'éé moatje ?'

Ik wist niet dat het tegen mij was, hij zegt nog eens 'hallooooo'

Ik kijk en hij vraagt aan me of hij gelijk heeft, ik maar gewoon ja knikken

Dan zegt hij : 'Eje al ooit iemand anaal gepakt, in eur gat ?'
Ik knik nee, en draai m'n hoofd weer om
En dan moet ik uitstappen, en zij toevallig ook

Dan zeggen ze nog een keer dat ik m'n 'lief' de volgende keer in haar gat moet pakken en een keer spugen, om het wat gladder te maken

Zucht, zatlappen ook altijd hé
En die mannen hun gezicht zaten vol met littekens en putten

Ne ferme stamp in hun kloten verkopen. Ze zullen dan niet meer met hun lul lopen paraderen.

Gavin

Legacy Member
Vandaag een stuk les over enkelvoudige kiesdistricten:

"Dus, stel dat er tien kandidaten zijn en negen daarvan halen elk tien procent van de stemmen en de andere elf procent. De kandidaat die elf procent haalt, krijgt dan het mandaat ondanks dat er negenentachtig procent niet voor hem stemde."

Toen ben ik naar huis gegaan. Amateur.

Dennoman

Legacy Member
[LRRP];11170448 zei:
Ne ferme stamp in hun kloten verkopen. Ze zullen dan niet meer met hun lul lopen paraderen.
Tjah, ergste is dan nog dat gij waarschijnlijk wordt opgepakt voor geweldpleging... yay society! ^^

protnie

Legacy Member
Batterij van GSM begint het te begeven.
Gisteren om 22:50 oplader uitgetrokken en om 14:20 waren er alweer 2 van de 3 streepjes weg :/
Enige wat ik ermee gedaan heb is naar het uur gekeken.

u4ea

Legacy Member
blijkbaar is het zo da als ge alleen bent, "normaal" doet en als ge dan bij andere mensen verlegen doet, je voldoet aan de symptomen van "psychotisch" zijn.
Volgens het nieuwsblad toch.
Das dus volledig mijn beschrijving + ik lijk als bijna 2 druppels water op De Gelder(op de oude foto; lang haar + het gezicht).
Als ge ergens Wim (ni Kim) ziet staan in de kranten binnenkort, wete da kik et zen e:p

EternalSilence

Legacy Member
Een patch error van een spel dat ik gekocht heb (legaal dus).
reden: onvoldoende schrijfruimte. .. :wtf:

Het is een patch van 104mb en ik heb nog 3gb over op allebei mijn HDD's :x

EagleEye

Legacy Member
Wauw, 3GB nog vrij, aan de huidige prijzen heb je dus aan ongeveer 27 eurocent schijfruimte vrij :D

GuntherDW

Legacy Member
EagleEye zei:
Wauw, 3GB nog vrij, aan de huidige prijzen heb je dus aan ongeveer 27 eurocent schijfruimte vrij :D

ik dacht ook iets te zeggen maar ik hield wijslijk m'n mond :p

a143290

Legacy Member
wim_gunner zei:
blijkbaar is het zo da als ge alleen bent, "normaal" doet en als ge dan bij andere mensen verlegen doet, je voldoet aan de symptomen van "psychotisch" zijn.

Idd :/

Zo goed als iedereen psychopaat olé!

Jack-in-the-box

Legacy Member
VISTA !:puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke::puke:


grrr !
ik zit hier nu al een ganse dag te vloeke op die pc vn m'n zus eh.
Stom OS !:angry::tongue::doh::doh:

Arifiene

Legacy Member
Collega haar contract wordt niet verlengd, dus het mijne is ook in gevaar, which I hate, want k werk daar graag :(.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Thuis met de griep waardoor ik veel te veel tijd heb om na te denken. :sad:

horsepenisBR

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dat staat er niet eh kieken

(en tgaat niet over een vertrouwde omgeving, maar een omgeving waar geen andere mensen zijn, de meeste mensen hun vertrouwde omgeving is bij een aantal mensen)

dan ben ik ook een "psychoot" als ik graag alleen op mijn kamer naar wa films zit te bekijken zeker? o_O
en da van die cornflakes en powerliften stond in een vroeger artikel dak daar ook gelezen had

Tha_nOn

Legacy Member
a143290 zei:
Idd :/

Zo goed als iedereen psychopaat olé!

om te beginnen: psychotisch kunt ge absoluut niet gelijkstellen aan psychopaat

voor de rest, tis zeer makkelijk om aan te nemen wat mensen u voor schrijven in een krant terwijl de schrijvers zelf niet alles over het onderwerp weten (wat ik niet bekritiseer, ge kunt moeilijk over alles, alles weten) en ge zelf ook enkel maar algemene kennis daarover hebt (maw de verhaaltjes da iedereen vertelt en iedereen aanneemt voor waar)


@horsepenisbr: tgaat niet over nekeer graag alleen zitten, maar dat hij verandert van persoonlijkheid als er mensen zijn tov als er geen mensen zijn
+ daarop gaan ze echt hun uiteindelijk besluit niet definieren ze, der is veel meer dat ze moeten bezien aan dien jongen(en ze zullen ook wel veel meer zien dan dat, maar als journalisten u om de 5 voet iets komen vragen over dien jongen en ge zegt dan iets dat u opviel, dan moeten die dat kunnen opvoeren als een of ander bewijs al dan niet pro of contra), maar alles wa er gebeurt rond die dendermonde-zaak moet in de krant komen
ben er zeker van dat er morgen in de krant staat dat kim de gelder nogal veel stinkende scheten laat als hij alleen is of iets dergelijks

Preske

Legacy Member
Heb mij vandaag weer serieus zeer gedaan met m'n lies. ik sukkel daar al jaren mee. toch maar eens naar laten kijken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan