Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darks

Legacy Member
Ziek zijn, ellendig voelen, thuis liggen, lam en kapot vervelen.

I hate it :(

Gief Summer plz!

ng

Legacy Member
Spectre zei:
Wel grappig dat je Vista zo goddelijk vindt maar al jouw started topics zijn precies enkel maar problemen met je computer. Sterk! :niceone:

Ja, ik vind vista goddelijk. Ik heb dit dan ook al letterlijk gezegd.
En ik heb zo ongeveer twee keer een topic gestart voor problemen met vista. En die dateren van 2007.

Echt waar jongen, sterk. :niceone:

Th1x4nG

Legacy Member
Vista was in het begin redelijk waardeloos, maar sinds SP1 werkt dat echt wel fijn.
Natuurlijk kan ik enkel de 64-bit versie aanraden in combinatie met minstens 4 GB RAM. Als ge maar 2 GB RAM hebt, blijft ge veel beter bij XP x86.

Spectre

Legacy Member
Ik ga zelfs niet meer op uw debiele reply ingaan. Vraag mij zelfs af wat ik u misdaan heb om zo'n reacties te krijgen van u. Frustraties ofzo?

?therapy?

Legacy Member
Het verwijderen van een post van mij.
Nujah, zaken als zelfmoord geef ik liever het voordeel van de twijfel. Maar blijkbaar denken sommigen er niet zo over. Spijtig als je de zelfmoordcijfers hoort.

[LRRP]

Legacy Member
Dennoman zei:
Tjah, ergste is dan nog dat gij waarschijnlijk wordt opgepakt voor geweldpleging... yay society! ^^
Ik voelde mij bedreigt, zelfverdediging :p

User_BELGIUM zei:
ik vind nergens Joppiesaus ! Waaaaaaaaaaar
:s:confused:
en nee, nie in de Makro (Eke)
In de plaatselijk frituur?

ng

Legacy Member
Spectre zei:
Ik ga zelfs niet meer op uw debiele reply ingaan. Vraag mij zelfs af wat ik u misdaan heb om zo'n reacties te krijgen van u. Frustraties ofzo?

Oh neen, geen frustraties. Ik vind het gewoon grappig, vooral met de vorige "discussie" in het achterhoofd.

Spectre

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Oh neen, geen frustraties. Ik vind het gewoon grappig, vooral met de vorige "discussie" in het achterhoofd.

Nja, ik vind het minder grappig en ga liever een discussie normaal aan. Laten we dit in het achterhoofd houden voor de volgende keer.

Grtz

Dennoman

Legacy Member
Jef Vermassen op het journaal atm. Echt é, er moet geen groot mediaproces zijn of meneer is er als de kippen bij als advocaat van diegene die duidelijk gaat winnen. Volgens mij krijgt die elke keer als de camera aangaat een erectie.

Wel laffe klootzakken die vluchten naar Israël, not to mention dat ze er ook nog eens een premie van 250 euro per volwassene bij krijgen ook. Hoor hier gelukkig net dat er waarschijnlijk een wijziging in die wetgeving zal komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan