Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tuesadorable

Legacy Member
Troj zei:
Technische problemen in het VRT-Journaal.
Staat op de achtergrond op, en ik hoor Braeckman zeggen dat ze op het eind een reportage over Facebook met voor- en tegenstanders hadden, en dat wou ik nog wel effe zien.

Ik blijf dus kijken, en bij het terugschakelen na een sportreportage naar hoe noemt ze daar, miss "altijd-slecht-gekleed", valt het geluid weg.

Dat blijft dan duren, komt er een "even geduld" scherm met nota bene Natalia en op de achtergrond stemmen die het over camera 6 hebben.

Dan proberen ze het nog eens, het lukt weer niet, weer dat "even geduld-"scherm, deze keer met wat leek op voetstappen in een lange, lege gang.

En daarna komt het, ze stoppen gewoon het nieuws en beginnen met Man Bijt Hond. :unsure:
Zo graag wou ik die reportage nu niet zien, maar ik vond het wel nogal idioot :p.

:lol: In de Knack staat meestal vanachter 'den bladwijzer' en tot begin dit jaar stond er altijd wel iets in over wat er fout ging die week in het zeven uur journaal. Ik dacht dat ze het overdreven, maar klaarblijkelijk is het de waarheid. Ze waren er dan op de redactie aan't inzetten op eens twee dagen zonder defecten, maar zelfs dat ging niet. Dan zijn ze er maar mee gestopt. :')

Jack-in-the-box

Legacy Member
Dillyracer zei:
T'is simpel om het op een OS te steken natuurlijk :unsure:

Spectre zei:
Vista was de druppel om een mac aan te schaffen hier. Wat een verademing ;)

EagleEye zei:
Raar, hier werkt Vista prima. Het ligt vast aan jou (of je zus).

gthizzang zei:
Vista was in het begin redelijk waardeloos, maar sinds SP1 werkt dat echt wel fijn.
Natuurlijk kan ik enkel de 64-bit versie aanraden in combinatie met minstens 4 GB RAM. Als ge maar 2 GB RAM hebt, blijft ge veel beter bij XP x86.

Als ik toch vooral over de netwerkproblemen mag beginnen,
ik steek de netwerkkabel in m'n macbook pro, géén probleem, direct internetverbinding, in de pc vn m'n zus, zit ik erop te vloeken dat hij niet op internet wilt gaan.

Uiteindelijk gans den boel opnieuw geïnstalleerd, haar firewall werkte niet meer na een update.

En oja, die stomme beveiligingswaarschuwingen van "Wil je dit wel uitvoeren/installeren?" zijn er voor mij te veel aan.

Daarom dat ik ook blij ben dat ik met Apple werk,
imo een véél beter OS dan XP of Vista.

_DKsissor_

Legacy Member
jannos zei:
Als ik toch vooral over de netwerkproblemen mag beginnen,
ik steek de netwerkkabel in m'n macbook pro, géén probleem, direct internetverbinding, in de pc vn m'n zus, zit ik erop te vloeken dat hij niet op internet wilt gaan.

Uiteindelijk gans den boel opnieuw geïnstalleerd, haar firewall werkte niet meer na een update.

En oja, die stomme beveiligingswaarschuwingen van "Wil je dit wel uitvoeren/installeren?" zijn er voor mij te veel aan.

Daarom dat ik ook blij ben dat ik met Apple werk,
imo een véél beter OS dan XP of Vista.
Hier werkt het internet nochtans ook gewoon wanneer ik m'n laptop nog maar openklap dus dat probleem ligt al bij u :).
Die beveiligingswaarschuwingen kunt ge makkelijk uitschakelen ==>Ook hier ligt het probleem weer bij u.
Welke negatieve punten liggen nu bij Vista van uw problemen?

a143290

Legacy Member
rammsein zei:
Hier werkt het internet nochtans ook gewoon wanneer ik m'n laptop nog maar openklap dus dat probleem ligt al bij u :).
Die beveiligingswaarschuwingen kunt ge makkelijk uitschakelen ==>Ook hier ligt het probleem weer bij u.
Welke negatieve punten liggen nu bij Vista van uw problemen?

idd :p Internet was hier ook plug-en-play. En die veiligheidswaarschuwingen: direct uitgezet.

Blacky69

Legacy Member
Gevecht tussen dakloze mensen in het Zuidstation. :(
Echt erg om dit te zien gebeuren, en ik dacht dat er 'solidariteit' aanwezig was onder hen.

EternalSilence

Legacy Member
lessenrooster 2de semester => Iedere dag wel minimum 1 springuur :sad:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Anderhalf uur in een stomme scanner doodstil moeten liggen terwijl ik net vandaag verkouden ben (gistre konk zonder probleme daar een dutje in doen ^^) vooral mn hoofd draaien was geen goei plan met een snotneus :(
Plus dak keiveel zo'n niesgevoel had en mn neus en voorhoofd jeukten :(

Dennoman

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Anderhalf uur in een stomme scanner doodstil moeten liggen terwijl ik net vandaag verkouden ben (gistre konk zonder probleme daar een dutje in doen ^^) vooral mn hoofd draaien was geen goei plan met een snotneus :(
Plus dak keiveel zo'n niesgevoel had en mn neus en voorhoofd jeukten :(
Oei, standard check-up stuff I hope?

Dennoman

Legacy Member
Ergh, de hond wordt zo vet als ne pad en ons ma blijft ze maar snoepjes, cornflakes en ander eten geven buiten haar gewoon eten 's avonds. Als ik er iets over durf zeggen snauwt ze mij af en moet ik me "met mijn eigen zaken moeien, het beest is al zo oud en ziet al zo af...".

Het is ook mijn hond é, en medunkt dat ze toch beter af zou zijn op haar oude dag als ze wat magerder was. Ik moet medelijden met het beest hebben omdat ze zo'n last heeft van artritis en dergelijke, maar de dierenarts gaat ermee akkoord dat ze het misschien überhaupt niet zo heel moeilijk zou gekregen hebben ermee als ze niet zo dik was.

Nu, bon, 'k heb al veel erger gezien in honden maar nu de ouders een paar dagen van huis zijn krijgt ze toch wa minder snoepjes van mij en laat ik ze af en toe wat wandelen. 't Beest doet ocharme niet liever.

CryTeX

Legacy Member
Luchtwegen infectie :s iedere keer alsk opsta kben lik ne mens van 60 jaar tjeezes.
Hopelijk wordt ik snel beter :).

Babs

Legacy Member
Dennoman zei:
"met mijn eigen zaken moeien, het beest is al zo oud en ziet al zo af...".

Aja, em ziet af, dus maakt ze hem liever nog wa dikker zodat em om de duur pijn krijgt en bijna niet meer op zn poten kan staan van het gewicht?

Makes sense ...

ClayDavis

Legacy Member
Dennoman zei:
Ergh, de hond wordt zo vet als ne pad en ons ma blijft ze maar snoepjes, cornflakes en ander eten geven buiten haar gewoon eten 's avonds. Als ik er iets over durf zeggen snauwt ze mij af en moet ik me "met mijn eigen zaken moeien, het beest is al zo oud en ziet al zo af...".

Het is ook mijn hond é, en medunkt dat ze toch beter af zou zijn op haar oude dag als ze wat magerder was. Ik moet medelijden met het beest hebben omdat ze zo'n last heeft van artritis en dergelijke, maar de dierenarts gaat ermee akkoord dat ze het misschien überhaupt niet zo gekregen hebben als ze niet zo dik was.

Nu, bon, 'k heb al veel erger gezien in honden maar nu de ouders een paar dagen van huis zijn krijgt ze toch wa minder snoepjes van mij en laat ik ze af en toe wat wandelen. 't Beest doet ocharme niet liever.

mensen die hun hond als een mens behandelen *zucht*

Dennoman

Legacy Member
BaBsie zei:
Aja, em ziet af, dus maakt ze hem liever nog wa dikker zodat em om de duur pijn krijgt en bijna niet meer op zn poten kan staan van het gewicht?

Makes sense ...
Inderdeedy.

Maar bon, 't is nu niet dat het beest zo vet is dat ze niet kan staan en de artritis is natuurlijk een ouderdomsverschijnsel, maar punt is gewoon dat een beetje minder gewicht het beest misschien goed zou doen. Ze heeft ook nen hoop aangeboren allergieën dus gelukkig beperkt dat toch grotendeels wat we ze kunnen geven zonder dat ze er keiharde uitslag van krijgt. Ze eet gezond en mager eten (vooral omdat ongezond eten hier eigenlijk zo goed als nooit in huis komt), maar ge wordt van alles dik als ge er teveel van eet é, als 't maar calorieën levert.

@ hitman47: idd, een hond is een hond. Mijn main concern is vooral dat het beest gezond is, ook op haar ouwe dag. Ze is doodbraaf, maar daar verschiet ik wel van tbh, zoals dat beest rotverwend is had ik wel meer een temperamentje van haar verwacht :) Gelukkig heeft ons ma het nooit in haar kop gekregen om ons beest -zucht- kléren aan te doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan