Bubba
Legacy Member
Yasutoko zei:ComputerVista die steeds naar mij ligt te lonken alsof'k iets van hem aanheb, I wonder.. is he gay?![]()
Hoe? Wiste gij da nog ni dan?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yasutoko zei:ComputerVista die steeds naar mij ligt te lonken alsof'k iets van hem aanheb, I wonder.. is he gay?![]()

Yasutoko zei:ComputerVista die steeds naar mij ligt te lonken alsof'k iets van hem aanheb, I wonder.. is he gay?![]()



ComputerVISTA zei:Peist er aan makker, ik kan aan u en ik heb een patattemeske in mijn brooddoos zitten hé!
YOU WILL DIE TODAY!!!!![]()
.Yasutoko zei:Of je kan altijd uw auto roos verven en ermee door Molenbeek binnenkort rijden, ze zullen het appreciëren.

ComputerVISTA zei:Seffes de koffer in en dan doek een paar toerkes op de parking![]()

Wilt ge zijne lever dan heel houden? Ik kan die nog gebruiken.ComputerVISTA zei:Peist er aan makker, ik kan aan u en ik heb een patattemeske in mijn brooddoos zitten hé!
YOU WILL DIE TODAY!!!!![]()
GMotha zei:Wilt ge zijne lever dan heel houden? Ik kan die nog gebruiken.
ComputerVISTA zei:Zijn tepels ook? Kunde van die babytutters van maken en zo een winstgevende zaak uit de grond stampen!

Yasutoko zei:Daarnet wou gij zelfs mijn Wiener zien!
I know you're jealous but ... gaat dit niet te ver? :doc:

ComputerVISTA zei:Seffes stuur ik de sv** naar u! 't Zal dan wel wa anders zijn!![]()

ComputerVISTA zei:Meiskes zijn te duur!


BuBbA zei:Bwa, zo'n 100€ / maand.![]()
Ikke ook willen! 
Yasutoko zei:Wavoor een vriendin hebt gij?Ikke ook willen!
![]()

ComputerVISTA zei:LOL, als gij denkt dat ik ga betalen voor iets dak zelf kan zijde goe zot!![]()
