Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
Careless zei:
Apple en software. Waarom in godsnaam moet je die irritante Quiktime installeren als je enkel maar iTunes wilt hebben? Jammer dat ik een iPod Touch wil hebben want ik zou die brol liever niet op mijn PC hebben. Waarom kunnen ze niet doen zoals bij alle andere MP3-spelers, gewoon manueel erop zetten aan de hand van de verkenner.
Quicktime is nu nog het minste, hier zevert hij ook nog voor iets van bonjour en nog iets:doh:

Bosvos

Legacy Member
mensen die een forumreply niet deftig kunnen ontleden en daarom mijn woorden altijd omdraaien of dergelijke.

en het gaat nu eens niet over 9lives ;)

sluysen

Legacy Member
Careless zei:
Geld biedt niet altijd een meerwaarde bij zulke dingen. Trouwens, Windows 7 schijnt nogal vrij goed te zijn.

mja tis gewoon vista met alle onnodige brol eruit gesmeten dacht ik (which is good)

Fatalix

Legacy Member
Uber discussie/ruzie met een meisje dat ik 3 weken geleden heb leren kennen over morgenavond.
Is me nu duidelijk geworden dat 20 jaar geen 100% garantie is dat ze een redelijke discussie kan voeren.

Nondeju zeg.

_ns_

Legacy Member
Pfff deze nacht weer opstaan om te gaan werken en voor wat dan nog :(...

iamhollywood

Legacy Member
Troj zei:
Kuisen.

Nuff said :(.

momo :hug:

Ik moet momenteel 2 huishoudens onderhouden.. ons mama is net geopereerd en kan haar bed niet uit. Maar met een goei cdke is da wel doenbaar ^^

Dreetn

Legacy Member
iamhollywood zei:
momo :hug:

Ik moet momenteel 2 huishoudens onderhouden.. ons mama is net geopereerd en kan haar bed niet uit. Maar met een goei cdke is da wel doenbaar ^^
Jij bent dan ook een vrouw, jullie vinden dat leuk. :D

n9ne

Legacy Member
WETTEREN - In de buurt van het provinciaal domein Den Blakken in de Wegvoeringstraat in Wetteren is vrijdag een meisje van 10 jaar aangerand. De dader verplaatste zich met een auto.
Het meisje was om 18 uur vanuit het centrum met de fiets op weg naar huis. Nabij de bosjes van Den Blakken werd ze van haar fiets getrokken en aangerand. De dader vluchtte met een auto. Het meisje, dat in de buurt woont, liet thuis de hulpdiensten verwittigen.

De politie hield een buurtonderzoek in de Wegvoeringstraat. De voorbijrijdende chauffeurs werden de voorbije dagen staande gehouden voor controle. Van de vermoedelijke dader zou een persoonsbeschrijving bestaan, maar daarover wilde de politie gisteren geen commentaar kwijt. (fow)


zo dichtbij :s Als die persoonsbeschrijving vrijkomt is de kans dus groot dak dienen kerel hier al eens gezien heb eh :s

Lamsednav

Legacy Member
Straks werken :(

Waarom kunnen ze een week nacht niet zondagavond doen beginnen ipv maandagavond.
Zo ben ik vrijdagavond thuis en kan ik nog eens weggaan en een lang weekend hebben. :'(

Troj

Legacy Member
iamhollywood zei:
momo :hug:

Ik moet momenteel 2 huishoudens onderhouden.. ons mama is net geopereerd en kan haar bed niet uit. Maar met een goei cdke is da wel doenbaar ^^

Mja, i feel your pain in da geval :).
Een klein rijhuis onder uwen alleen kuisen begint toch ook ferm tegen te steken, anders.
Ik zou echt veel geld geven voor zo'n Pools omatje dat hier tegen 2 euro per uur wilt komen kuisen :love:.

eS

Legacy Member
eindelijk vakantie, eindelijk eens tijd om GTA IV uit te testen. Wil et installeren, vraagt em om vista SP1. Soit, afhalen die handel en installeren...
3u en dubbel zoveel foutmeldingen later, GTA IV werkt nog steeds niet en vista half naar de zak:sad:

Oldskooler

Legacy Member
[LRRP];11180202 zei:
Lang leven de ps3 voor zo'n spellekes :p. Dvd insteken en spelen :)

Ik heb gta ook op ps3, maar heb toch gewacht op de pc-versie.

Auto-aim, trage camera, het constant bijsturen van het beeld met die rechterstick... ik moet er niet van weten. Niets beters dan muis + keyboard :cool: Echt aimen, en een soepele camera-besturing.

En je kan makkelijk ergens veilig wegkruipen, en het ene headshotje na het andere leveren op een verre afstand :D. Zo kan je een massacre van 200 dode politieagenten afleveren :D met een pistool.

EternalSilence

Legacy Member
De Nederlandse commerciële televisiestations NET 5 en SBS worden zwaar afgestraft voor hun zogenaamde reclameproef. De beide zenders wilden optimaal gebruik maken van de recente verruiming van de reclameregels in Nederland. Bij wijze van test programmeerden ze in enkele topseries (House, The Mentalist en The Ghost Whisperer) om de 5 a 7 minuten reclameblokken van 2 minuten.

stel u voor dat ze dit hier zouden doen :oink:

[LRRP]

Legacy Member
Oldskooler zei:
Ik heb gta ook op ps3, maar heb toch gewacht op de pc-versie.

Auto-aim, trage camera, het constant bijsturen van het beeld met die rechterstick... ik moet er niet van weten. Niets beters dan muis + keyboard :cool: Echt aimen, en een soepele camera-besturing.

En je kan makkelijk ergens veilig wegkruipen, en het ene headshotje na het andere leveren op een verre afstand :D. Zo kan je een massacre van 200 dode politieagenten afleveren :D met een pistool.

Bwa dat is gewoon worden. Ik speel veel liever gta op de playstation dan op de pc :p

EagleEye

Legacy Member
Dat is persoonlijke voorkeur, ik speel dat helemaal niet graag met een gamepad, is een volledig ander gevoel he. Net zoals race games spelen met een keyboard, heeft weinig te maken met gewoon worden, het zijn andere controls :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan