Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
weeral 160 euro boekegeld. Ik haat het om steeds zoveel geld te moete vrage aan de ouders :(

Oldskooler

Legacy Member
FroFro zei:
weeral 160 euro boekegeld. Ik haat het om steeds zoveel geld te moete vrage aan de ouders :(

Niet schamen, je moet ze er gewoon attent op maken, dat hoe meer geld ze nu geven, hoe langer ze later in het zonnetje mogen zitten, wanneer ze oud en versleten zijn.


Of zoals ik doe, no way dat jullie met 0 euro op de bankrekening het graf in kruipen. Dus geeft dat gewoon maar hier, anders gaat sowieso een groot deel naar de staat. :cool:

Brecht

Legacy Member
in putje winter naar ieper naar een loopgravenmuseum gaan, terwijl het al gesneeuwd enzo heeft deze week, en sportschoenen aanhebben :p

Darks

Legacy Member
Kan de slaap niet vatten, vervelende verkoudheid :(

brechen zei:
in putje winter naar ieper naar een loopgravenmuseum gaan, terwijl het al gesneeuwd enzo heeft deze week, en sportschoenen aanhebben :p

Dat maakt het wat realistischer ;)

Brecht

Legacy Member
Darks zei:
Kan de slaap niet vatten, vervelende verkoudheid :(



Dat maakt het wat realistischer ;)
ow, kwist niet dat de soldaten toen sportschoenen droegen? :o
mijn ergernis was dus dak geen betere schoenen aanhad, en niet dat ik naar die loopgraven geweest ben, want da was zelfs mijn eigen gedacht om daar eens in te gaan in de winter. was daar gene mens, buiten de eigenaar vant spel(die constant tegen zijn eigen aant vertellen was :p ), verwonderde mij dat dat open was.

Darks

Legacy Member
brechen zei:
ow, kwist niet dat de soldaten toen sportschoenen droegen? :o
mijn ergernis was dus dak geen betere schoenen aanhad, en niet dat ik naar die loopgraven geweest ben, want da was zelfs mijn eigen gedacht om daar eens in te gaan in de winter. was daar gene mens, buiten de eigenaar vant spel(die constant tegen zijn eigen aant vertellen was :p ), verwonderde mij dat dat open was.

Welja, ik had het dus over het koude weer en de modder :)

Brecht

Legacy Member
Darks zei:
Welja, ik had het dus over het koude weer en de modder :)
ja kdacht al zo iets :p kheb een stuk moeten overslaan van de loopgraven omdat er teveel water in stond, en om nog nen gansen dag met kletsnatte voeten rond te lopen zag ik nie zitten :(

_DKsissor_

Legacy Member
assasins creed uitgespeeld en niks boeide met tot de laatste 2 minuten vh verhaal en dan kome de credits :'(

Jack-in-the-box

Legacy Member
Careless zei:
Uw post wordt direct al teniet gedaan puur omdat je klaagt over die beveilingswaarschuwingen. Dat is nu echt eens bashen om maar te kunnen bashen op Vista. Moest je niet door hebben waarom ik dit zeg, je kan dat afzetten.

Trouwens, ik heb hier nooit problemen met Vista en ik heb zelfs dan nog de 64 bit versie. Wat steken jullie daar allemaal mee uit zodat jullie er op klagen of is het zoals ik alreeds zei bashen om te bashen?

Trouwens, weet je wat ik ironisch vind. Mensen kopen een Macbook en dan dualbooten enkelen OSX met Windows XP om te kunnen gamen.

Omdat ik Vista gewoon géén goed OS vindt.
imo zijn al die beveiligingswaarschuwingen in Vista zijn er al teveel aan,

Soit, ik ga hier niet verder op ingaan waarom ik niet tevreden ben over Vista, feit is, dat ik windows alleen gebruik als het echt nodig is en Vista niet moet hebben.

en dat gamen..., jouw uitspraak daarover, die vind ik ironisch.
Ik draai ook nog XP dmv BootCamp, maar dit omdat ik het dit jaar nodig heb voor VB.net, AutoCad, e-plan & s-plan en Multisim, omdat ik die programma's op school moet gebruiken.
Moest ik géén XP kunnen draaien dmv BootCamp of vmware, dan zou ik géén macbook pro gekocht hebben.

BleKKie

Legacy Member
sommige kunnen er mee werken, andere niet zeker :unsure:

ik heb nog nooit geen beveiligingswaarschuwing gekregen (enkele eerste keer toen ik dat afgezet heb :p) of iets dergelijks. Ik stak mijn netwerkkabel in en kzat opt internet.
Voor oudere pc's is het idd af te raden om vista er op te zetten omdat ge soms geen drivers hebt fzo, maar voor op nieuwe pc's is het echt wel aan te raden hoor. 0,0 problemen tot hier toe (5 maand).

Karre

Legacy Member
jannos zei:
Omdat ik Vista gewoon géén goed OS vindt.
imo zijn al die beveiligingswaarschuwingen in Vista zijn er al teveel aan,

Wat begrijp je niet aan: dat kan je afzetten?

Moloch

Legacy Member
rammsein zei:
Ge moogt er altijd zelf een maken als ge het beter kunt! :angry:

MS met een kapitaal van 60miljard $ moet toch beter kunnen.. nie? :sop:

waar blijven de anderen met hunne linux waar ge games op kunt spelen? :sleep:

EternalSilence

Legacy Member
eens mijn nod32 laten scannen .. 4 trojan horses en ne hoop wormen in mijn pc :oink:

eerste keer in 2 jaar dat ik dit tegenkom en ik scan om de zoveel weken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan