Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FroFro zei:weeral 160 euro boekegeld. Ik haat het om steeds zoveel geld te moete vrage aan de ouders![]()


brechen zei:in putje winter naar ieper naar een loopgravenmuseum gaan, terwijl het al gesneeuwd enzo heeft deze week, en sportschoenen aanhebben![]()

ow, kwist niet dat de soldaten toen sportschoenen droegen?Darks zei:Kan de slaap niet vatten, vervelende verkoudheid
Dat maakt het wat realistischer![]()
), verwonderde mij dat dat open was.brechen zei:ow, kwist niet dat de soldaten toen sportschoenen droegen?![]()
mijn ergernis was dus dak geen betere schoenen aanhad, en niet dat ik naar die loopgraven geweest ben, want da was zelfs mijn eigen gedacht om daar eens in te gaan in de winter. was daar gene mens, buiten de eigenaar vant spel(die constant tegen zijn eigen aant vertellen was), verwonderde mij dat dat open was.

ja kdacht al zo ietsDarks zei:Welja, ik had het dus over het koude weer en de modder![]()
kheb een stuk moeten overslaan van de loopgraven omdat er teveel water in stond, en om nog nen gansen dag met kletsnatte voeten rond te lopen zag ik nie zitten 
FroFro zei:weeral 160 euro boekegeld. Ik haat het om steeds zoveel geld te moete vrage aan de ouders![]()
Careless zei:Uw post wordt direct al teniet gedaan puur omdat je klaagt over die beveilingswaarschuwingen. Dat is nu echt eens bashen om maar te kunnen bashen op Vista. Moest je niet door hebben waarom ik dit zeg, je kan dat afzetten.
Trouwens, ik heb hier nooit problemen met Vista en ik heb zelfs dan nog de 64 bit versie. Wat steken jullie daar allemaal mee uit zodat jullie er op klagen of is het zoals ik alreeds zei bashen om te bashen?
Trouwens, weet je wat ik ironisch vind. Mensen kopen een Macbook en dan dualbooten enkelen OSX met Windows XP om te kunnen gamen.
rammsein zei:Bashen om te bashen![]()
Welles welles wellesjannos zei:Niets te bashen om te bashen
Ik moet gewoon niets van Vista weten.
rammsein zei:Welles welles welles


) of iets dergelijks. Ik stak mijn netwerkkabel in en kzat opt internet.jannos zei:Omdat ik Vista gewoon géén goed OS vindt.
imo zijn al die beveiligingswaarschuwingen in Vista zijn er al teveel aan,
rammsein zei:Ge moogt er altijd zelf een maken als ge het beter kunt!![]()

