Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_ns_

Legacy Member
Kheb da ook eens gehad, totdat die scheurden aan m'n oksels :p, kl*tesysteem :D

paarsbloed

Legacy Member
ns boy zei:
Kheb da ook eens gehad, totdat die scheurden aan m'n oksels :p, kl*tesysteem :D


Ge moet nu ook nie te klein gaan kopen he:rofl:

Neen maar die hebben toch zo aan de oksels dat systeem met die rits aan de oksel waardoor dat niet kan scheuren? Vandaag met mijn vriendin nog over gehad want ze vond da ook al zo raar, ze zag da vanmiddag :D

_ns_

Legacy Member
"t is een tijdje geleden, maar kweet dat er toch een ferme scheur in was. Kheb ook zo'n overtrekding van river woods en daar is ook op die plaats zo'n scheur :D, ma da zit nog goed, dus no problem ^^

kil911ler

Legacy Member
Da stom konijn (Forumbot) die elke dag wel ne keer mn posts delete omdak weer aan't zeveren ben in General Fora :angry:


:unsure:

hatetn

Legacy Member
kil911ler zei:
Da stom konijn (Forumbot) die elke dag wel ne keer mn posts delete omdak weer aan't zeveren ben in General Fora :angry:


:unsure:



ge zijt niet alleen ze. irrelevante post:ironic:
t'is gewoon ne racist die me mijn mening niet laat zeggen

kil911ler

Legacy Member
Ie vindt dak 'vuil' ben. Kzien altijd 'opkuisen' staan :/


En wiens idee zou het toch kunnen zijn om da konijn te verzinnen om zo 'anoniem' onze posts te kunnen deleten?

Vampire

Legacy Member
kil911ler zei:
Da stom konijn (Forumbot) die elke dag wel ne keer mn posts delete omdak weer aan't zeveren ben in General Fora :angry:


:unsure:

Wist nie dat de mods zo laf waren om hun te verstoppen achter een bot :unsure:

hatetn

Legacy Member
Vampire zei:
Wist nie dat de mods zo laf waren om hun te verstoppen achter een bot :unsure:



Je hebt een berisping ontvangen op 9lives.

Reden: [GO] Onaanvaardbare post (porno, schokkend materiaal, ...)

hier was het niet de bot ze. ik denk dat gayporn iets te is om een bot te laten doen:unsure:

cram

Legacy Member
Vista dat zo af en toe het leuk vind om de inhoud van je mappen door een te gooien.

Preske

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Anderhalf uur in een stomme scanner doodstil moeten liggen terwijl ik net vandaag verkouden ben (gistre konk zonder probleme daar een dutje in doen ^^) vooral mn hoofd draaien was geen goei plan met een snotneus :(
Plus dak keiveel zo'n niesgevoel had en mn neus en voorhoofd jeukten :(

wat voor scanner?

kil911ler

Legacy Member
hatetn zei:
Je hebt een berisping ontvangen op 9lives.

Reden: [GO] Onaanvaardbare post (porno, schokkend materiaal, ...)

hier was het niet de bot ze. ik denk dat gayporn iets te is om een bot te laten doen:unsure:

Kheb ook zo 1 gekregen van Dasje. Ie wilde nog es mensen bannen, dus gewoon wat milf-porn-links gezwierd op zwam :unsure:

Hij kan er wel mee lachen ^^

D--Amo

Legacy Member
paarsbloed zei:
Echt mijn ding niet :D
Geef mij maar mijn carharttjen, die zijn warm en zitten zo lekker:D

Ik zou het ook niet dagelijks aandoen, maar voor te snowboarden mag het van mij wel net ietsje flashier zijn dan normaal :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan