Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
?therapy? zei:GIP...
We spraken af dat die kerel het online ging zetten. Moest in feite al lang gebeurt zijn maar kom, vandaag is hij ziek. Dus ik krijg een sms of dat ik dat niet online kan zetten
Ja serieus, ik moet ook nog andere pagina's afwerken en dan nog eens heel dien troep online zwieren
En de deadline is tegen morgen -_-"
Heel mijn planning in de war daardoor
)Doom Dragon zei:een 'vriendin' vertelt tegen mij dat ze niet kan afspreken in deze lesvrije week na de examens, omdat ze meteen weer school heeft.
Nu mailt ze de leden van een bepaalde organisatie, waar ik ook in zit, dat ze niet kan komen naar het 'opkuis van het kot', reden: 'ik zit dan al in parijs'
(ze vrijt namelijk nog altijd met haar parijs erasmusvriendje die 6 jaar ouder is dan haar.).
Vergeet ze wss mijn mailadres uit die contactenlijst te halen.
nie iedereen heeft verlof na de examensns boy zei:Haha, kheb die vorig jaar cheap ass in de solden kunnen kopen.
deze: http://www.newsletterarchive.org/cache/0/0/0/3/e/6/e/1/2067381.jpg
of deze: Burton Phantom Jacket - Snowboard Shop > Men's Snowboard Outerwear > Snowboard Jackets
Matcht met m'n snowboardbroek, daarmee![]()
. Wel eerst weer aan een temporary CC geraken en is zien voor de wisselkoers...²captain asshole zei:Ann Reymen bevalt van dochtertje Pixie Lolita
Jezus Christus. Weer een kind rijp voor de pestbank dankzij de kortzichtigheid van haar zogezegd ruimdenkende en moderne moeder.
Valt zo'n naam niet onder de categorie 'belachelijke namen' wanneer men het kind gaat inschrijven bij de burgerlijke stand?
Voor zover ik er ervaring mee heb vertellen mensen zulke leugentjes meestal echt wel om bestwil en heeft dat vaak een reden. Om het op zijn Mark Uytterhoevenfrans te zeggen: tu dois regarder dans ton propre soutienDoom Dragon zei:een 'vriendin' vertelt tegen mij dat ze niet kan afspreken in deze lesvrije week na de examens, omdat ze meteen weer school heeft.
Nu mailt ze de leden van een bepaalde organisatie, waar ik ook in zit, dat ze niet kan komen naar het 'opkuis van het kot', reden: 'ik zit dan al in parijs'
(ze vrijt namelijk nog altijd met haar parijs erasmusvriendje die 6 jaar ouder is dan haar.).
Vergeet ze wss mijn mailadres uit die contactenlijst te halen.

Dennoman zei:Puur egoïsme. Dat soort mensen moeten ze gewoon ter plekke arresteren.

De arrogantiens boy zei:En dat terwijl meneerke zelf maar liefst 2 posts achtereen zet![]()

ns boy zei:En dat terwijl meneerke zelf maar liefst 2 posts achtereen zet![]()

jannos zei:Als ik toch vooral over de netwerkproblemen mag beginnen,
ik steek de netwerkkabel in m'n macbook pro, géén probleem, direct internetverbinding, in de pc vn m'n zus, zit ik erop te vloeken dat hij niet op internet wilt gaan.
Uiteindelijk gans den boel opnieuw geïnstalleerd, haar firewall werkte niet meer na een update.
En oja, die stomme beveiligingswaarschuwingen van "Wil je dit wel uitvoeren/installeren?" zijn er voor mij te veel aan.
Daarom dat ik ook blij ben dat ik met Apple werk,
imo een véél beter OS dan XP of Vista.
Pas maar op Wily, of ik laat mijn Mega Man los!paarsbloed zei:Onaanvaardbaar me dunk. Ik eis een ban.![]()

Dennoman zei:Pas maar op Wily, of ik laat mijn Mega Man los!![]()
Someone's never played Mega Man gamespaarsbloed zei:Wat een dreigement. Mijne wily is gigantisch.

ns boy zei:Die onderste ga'k bestellen op een Amerikaanse site. Wel eerst weer aan een temporary CC geraken en is zien voor de wisselkoers...
