Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 30

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Oldskooler

Legacy Member
Wielrennenschandaal zoveel.

Heerlijk toch, alsof een heilig huisje instort.

Ik zie al die teleurgestelde kopkes al achter de tv zitten..

/Hoort in de glimlachthread terecht -_-

Rizla+

Legacy Member
Sdc zei:
waarom lopen als je toch rookt? Dat is als vitamine c-kuur volgen en elke dag naar de mc-donald gaan.

Pracht van een idee, ik zal helemaal stoppen met lopen...

michiel6661

Legacy Member
Rizla+ zei:
Troost u, ik ook!

Roken op de speelplaats mag blijkbaar niet...

OT: Dat ik de laatste tijd echt nooit geen goesting meer heb om te gaan joggen.
Daar gaat mijn jaar oefenen voor 15 km te lopen...

Da voel ne keer goe sie alsde ni den enigste zijt :)

Cephalus

Legacy Member
R3L4X zei:
Mensen die de één-pot-regel op publieke wc's niet kennen... :angry:

Verstuurd van mijn LG-P970 met Tapatalk

Die regel is absoluut niet geconventioneerd in één of andere etiquette. Ze wordt puur opgedrongen door heteromannen die over een bepaald lichaamsdeel heel onzeker zijn. Zo onzeker dat ze dat hier staalhard zullen ontkennen. Dezelfde heteromannen trouwens die moord en brand schreeuwen als een zwembad hen verplicht een Speedo te dragen.

Anyway, ik trek me iig niet aan van die regel. Ik ga vlotjes naast een andere kerel staan, en ik ben behendig genoeg om geen golden showers te geven, en smal genoeg om er ook gene te ontvangen.

En nee, ik hou me niet bezig met te kijken naar hoe groot de uwe wel is. Als ge van 't kaukasische ras zijt, ben ik er vrij zeker van dat ge niet kunt tippen aan mijn 13/18 cm (afh van de staat). Heteromannen hebben sowieso de kleinste pietjes, en dienen dus blijkbaar ook weer het meest te compenseren.

Daaruit volgt ook dat wie hier claimt een grote te hebben en daarin effectief gelijk heeft, wellicht ook een al dan niet verdoken homo is (hoe groter, hoe meer kans).

Michster

Legacy Member
Rizla+ zei:
Pracht van een idee, ik zal helemaal stoppen met lopen...

Dus ge gaat verder blijven paffen om uw longen aan te tasten(wat uw goed recht is!) en gelijktijdig nog wat extra druk op uw longen uitoefenen door in een lekker koud weertje te gaan lopen?

Gewoon de gedachtegang van "Hai, dit lopen is toch moeilijk! Het zou beter gaan, moest ik niet roken!" en ondertussen gewoon verder roken en lopen. :D

janwouters

Legacy Member
Cephalus zei:
Die regel is absoluut niet geconventioneerd in één of andere etiquette. Ze wordt puur opgedrongen door heteromannen die over een bepaald lichaamsdeel heel onzeker zijn. Zo onzeker dat ze dat hier staalhard zullen ontkennen. Dezelfde heteromannen trouwens die moord en brand schreeuwen als een zwembad hen verplicht een Speedo te dragen.

Anyway, ik trek me iig niet aan van die regel. Ik ga vlotjes naast een andere kerel staan, en ik ben behendig genoeg om geen golden showers te geven, en smal genoeg om er ook gene te ontvangen.

En nee, ik hou me niet bezig met te kijken naar hoe groot de uwe wel is. Als ge van 't kaukasische ras zijt, ben ik er vrij zeker van dat ge niet kunt tippen aan mijn 13/18 cm (afh van de staat). Heteromannen hebben sowieso de kleinste pietjes, en dienen dus blijkbaar ook weer het meest te compenseren.

Daaruit volgt ook dat wie hier claimt een grote te hebben en daarin effectief gelijk heeft, wellicht ook een al dan niet verdoken homo is (hoe groter, hoe meer kans).

Originele manier om uit de kast te komen of te stellen dat je een kleine piet hebt.

KO

Legacy Member
Michster zei:
Dus ge gaat verder blijven paffen om uw longen aan te tasten(wat uw goed recht is!) en gelijktijdig nog wat extra druk op uw longen uitoefenen door in een lekker koud weertje te gaan lopen?

Gewoon de gedachtegang van "Hai, dit lopen is toch moeilijk! Het zou beter gaan, moest ik niet roken!" en ondertussen gewoon verder roken en lopen. :D


Vroeger was het normaal voor (top)sporters om te roken hoor. Zelfs begin jaren 0 zag je dat nog: Smoking: the secret vice of top sports stars | UK news | The Observer

janwouters

Legacy Member
Michster zei:
extra druk op uw longen uitoefenen door in een lekker koud weertje te gaan lopen?

Extra druk op uw longen door in een koud (het is verre van koud) weertje te gaan lopen? Waar heb je het over? Extra druk? lol

Cephalus

Legacy Member
janwouters zei:
Originele manier om uit de kast te komen of te stellen dat je een kleine piet hebt.

M'n size staat in m'n post, ben er trots genoeg op :D. En ge komt wel wat achter zenne, uw eerste conclusie had ge ook al uit heel wat eerdere posts van mij kunnen afleiden.

janwouters

Legacy Member
Cephalus zei:
M'n size staat in m'n post, ben er trots genoeg op :D. En ge komt wel wat achter zenne, uw eerste conclusie had ge ook al uit heel wat eerdere posts van mij kunnen afleiden.

Als homo lijkt mij een lange piet helemaal niets handig, maar goed, what do I know.

Michster

Legacy Member
janwouters zei:
Extra druk op uw longen door in een koud (het is verre van koud) weertje te gaan lopen? Waar heb je het over? Extra druk? lol

Gaat gij 's ochtends of 's avonds maar eens lopen dan en fijn de koude lucht inademen.

KO zei:
Vroeger was het normaal voor (top)sporters om te roken hoor. Zelfs begin jaren 0 zag je dat nog: Smoking: the secret vice of top sports stars | UK news | The Observer

Hmja, maar Rizia+ is (als k het goed herinner) nog maar een (relatief) jonge gast. 16 ofzo? Is het niet extra slecht voor uw longen als ge al zo vroeg begint ermee?

Cephalus

Legacy Member
janwouters zei:
Als homo lijkt mij een lange piet helemaal niets handig, maar goed, what do I know.

Is wel handig voor een specifieke reden, anders had moeder natuur dat niet gegeven, maar de details ga ik ff achterwege laten, we moeten ook niet te "diep" gaan.

Katoom

Legacy Member
Cephalus zei:
Die regel is absoluut niet geconventioneerd in één of andere etiquette. Ze wordt puur opgedrongen door heteromannen die over een bepaald lichaamsdeel heel onzeker zijn. Zo onzeker dat ze dat hier staalhard zullen ontkennen. Dezelfde heteromannen trouwens die moord en brand schreeuwen als een zwembad hen verplicht een Speedo te dragen.

Anyway, ik trek me iig niet aan van die regel. Ik ga vlotjes naast een andere kerel staan, en ik ben behendig genoeg om geen golden showers te geven, en smal genoeg om er ook gene te ontvangen.

En nee, ik hou me niet bezig met te kijken naar hoe groot de uwe wel is. Als ge van 't kaukasische ras zijt, ben ik er vrij zeker van dat ge niet kunt tippen aan mijn 13/18 cm (afh van de staat). Heteromannen hebben sowieso de kleinste pietjes, en dienen dus blijkbaar ook weer het meest te compenseren.

Daaruit volgt ook dat wie hier claimt een grote te hebben en daarin effectief gelijk heeft, wellicht ook een al dan niet verdoken homo is (hoe groter, hoe meer kans).
:lol:

Cephalus

Legacy Member
Michster zei:
Gaat gij 's ochtends of 's avonds maar eens lopen dan en fijn de koude lucht inademen.

Het is nochtans effectief nog niet overdreven koud hoor (wel te koud naar m'n goesting, maar bon). Bovendien is de koude meestal niet het echte probleem. Mijn ervaring is vooral dat in de koude lopen u beter wapent tegen verkoudheden etc. Maar het is mss wel beter om niet te BEGINNEN lopen in kou. Ge begint er beter in de zomer aan.

Als het hier echt koud is, zult ge meestal een noordoosten of oostenwind hebben. Wat betekent dat al die shit fijn stof, al dan niet radioactief, uit Mother Russia en het Ruhrgebied naar hier komt waaien. DAT is een probleem voor uw longen.

Als 't zo'n weer is ga ik Zaventem nooit gaan lopen want dan krijg ik bovendien nog de shitlucht van de luchthaven erbij. In Leuven ga ik dan wel een toerke gaan lopen, maar niet overdreven en zeker niet zolang als normaal. Als ge in Antwerpen woont ofzo, waar lopen sowieso al niet aangeraden is, zou ik dan zeker niet gaan lopen. Als ge merkt dat ge snel slijmkes in uw keel begint te vormen, stopt dan maar al. Beetje gelijk in 't zwembad, als uw ogen heel snel beginnen te irriteren, stopt dan ook maar al, maar da's niet omwille van fijn stof :).

Oldskooler

Legacy Member
Stomme schijtjong in de fitness, is er sinds kort de mogelijkheid om zelf muziek af te spelen.
De hele tijd van dat vort geboenk.

Al die rebberige gevallen met praat van hier tot ginder.

Hoogtijd dat men dit eens afspeelt in de fitness:
Der Königgrätzer Marsch - YouTube

Cephalus

Legacy Member
n9ne zei:
Wat aandacht nodig?

Nee dank u.

On topic: How To Make ANY Restaurant Meal Low Calorie - YouTube

Wou dat dat in de Alma ook zo vlot ging. Als ik vraag "het boomstammetje, maar zonder saus aub" krijg ik steevast reacties als "is de saus niet goed mss?" en de kok vanuit de keuken die roept "oei oei, oei oei" :sad:.

Ik vind die saus altijd voos en die extra kCal zijn voor niets nodig. Waarom moeten ze in Vlaanderen toch altijd zo moeilijk doen als ge uw bestelling wilt customizen? Klant is koning no?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan