Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sdc zei:waarom lopen als je toch rookt? Dat is als vitamine c-kuur volgen en elke dag naar de mc-donald gaan.
Sdc zei:waarom lopen als je toch rookt? Dat is als vitamine c-kuur volgen en elke dag naar de mc-donald gaan.
Rizla+ zei:Troost u, ik ook!
Roken op de speelplaats mag blijkbaar niet...
OT: Dat ik de laatste tijd echt nooit geen goesting meer heb om te gaan joggen.
Daar gaat mijn jaar oefenen voor 15 km te lopen...

R3L4X zei:Mensen die de één-pot-regel op publieke wc's niet kennen...
Verstuurd van mijn LG-P970 met Tapatalk
Rizla+ zei:Pracht van een idee, ik zal helemaal stoppen met lopen...

Cephalus zei:Die regel is absoluut niet geconventioneerd in één of andere etiquette. Ze wordt puur opgedrongen door heteromannen die over een bepaald lichaamsdeel heel onzeker zijn. Zo onzeker dat ze dat hier staalhard zullen ontkennen. Dezelfde heteromannen trouwens die moord en brand schreeuwen als een zwembad hen verplicht een Speedo te dragen.
Anyway, ik trek me iig niet aan van die regel. Ik ga vlotjes naast een andere kerel staan, en ik ben behendig genoeg om geen golden showers te geven, en smal genoeg om er ook gene te ontvangen.
En nee, ik hou me niet bezig met te kijken naar hoe groot de uwe wel is. Als ge van 't kaukasische ras zijt, ben ik er vrij zeker van dat ge niet kunt tippen aan mijn 13/18 cm (afh van de staat). Heteromannen hebben sowieso de kleinste pietjes, en dienen dus blijkbaar ook weer het meest te compenseren.
Daaruit volgt ook dat wie hier claimt een grote te hebben en daarin effectief gelijk heeft, wellicht ook een al dan niet verdoken homo is (hoe groter, hoe meer kans).
Michster zei:Dus ge gaat verder blijven paffen om uw longen aan te tasten(wat uw goed recht is!) en gelijktijdig nog wat extra druk op uw longen uitoefenen door in een lekker koud weertje te gaan lopen?
Gewoon de gedachtegang van "Hai, dit lopen is toch moeilijk! Het zou beter gaan, moest ik niet roken!" en ondertussen gewoon verder roken en lopen.![]()
Michster zei:extra druk op uw longen uitoefenen door in een lekker koud weertje te gaan lopen?
janwouters zei:Originele manier om uit de kast te komen of te stellen dat je een kleine piet hebt.
. En ge komt wel wat achter zenne, uw eerste conclusie had ge ook al uit heel wat eerdere posts van mij kunnen afleiden.Cephalus zei:M'n size staat in m'n post, ben er trots genoeg op. En ge komt wel wat achter zenne, uw eerste conclusie had ge ook al uit heel wat eerdere posts van mij kunnen afleiden.
janwouters zei:Extra druk op uw longen door in een koud (het is verre van koud) weertje te gaan lopen? Waar heb je het over? Extra druk? lol
KO zei:Vroeger was het normaal voor (top)sporters om te roken hoor. Zelfs begin jaren 0 zag je dat nog: Smoking: the secret vice of top sports stars | UK news | The Observer
janwouters zei:Als homo lijkt mij een lange piet helemaal niets handig, maar goed, what do I know.
Cephalus zei:Die regel is absoluut niet geconventioneerd in één of andere etiquette. Ze wordt puur opgedrongen door heteromannen die over een bepaald lichaamsdeel heel onzeker zijn. Zo onzeker dat ze dat hier staalhard zullen ontkennen. Dezelfde heteromannen trouwens die moord en brand schreeuwen als een zwembad hen verplicht een Speedo te dragen.
Anyway, ik trek me iig niet aan van die regel. Ik ga vlotjes naast een andere kerel staan, en ik ben behendig genoeg om geen golden showers te geven, en smal genoeg om er ook gene te ontvangen.
En nee, ik hou me niet bezig met te kijken naar hoe groot de uwe wel is. Als ge van 't kaukasische ras zijt, ben ik er vrij zeker van dat ge niet kunt tippen aan mijn 13/18 cm (afh van de staat). Heteromannen hebben sowieso de kleinste pietjes, en dienen dus blijkbaar ook weer het meest te compenseren.
Daaruit volgt ook dat wie hier claimt een grote te hebben en daarin effectief gelijk heeft, wellicht ook een al dan niet verdoken homo is (hoe groter, hoe meer kans).

Michster zei:Gaat gij 's ochtends of 's avonds maar eens lopen dan en fijn de koude lucht inademen.
.n9ne zei:Wat aandacht nodig?
ad:.