Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 30

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bosvos

Legacy Member
Utred zei:
De ziekenkas kan tot €650(ongeveer) terugbetalen per hoorapparaat, en voor rond de €1000 heb je echt wel al een goed machientje. Probeer haar te overtuigen! Ik heb zelden zoveel gelukkige mensen gezien op 1 dag als toen ik op kijkstage was bij audionova. De oude mensen die net een paar dagen hun hoorapparaat hadden konden niet zwijgen over hoe fantastisch het is dat ze weer deftig kunnen horen.
Dat hebben we haar al meerdere keren proberen uitleggen, ze wilt het maar niet horen (no pun intented).

In feite zou ik iemand uit haar omgeving moeten vinden die wél een hoorapparaat draagt en er niet belachelijk veel geld aan heeft moeten geven. Maar vreemd genoeg zijn al die ouw knarren nog goed in orde qua audio :')

edit: bijkomende ergernis: Gisteren een boek besteld en de tracker zegt me toch al heel de dag dat dat pakket vandaag nog geleverd wordt. Ik heb er zo m'n twijfels over :sop:

R3L4X

Legacy Member
26 september zou Resident Evil: Retribution in de cinema moeten zijn geweest.. Nog steeds niet.

Dan torrent ik eens een film niet komt hij natuurlijk gewoon niet uit :sop:.

Sick`

Legacy Member
Cephalus zei:
Dezelfde heteromannen trouwens die moord en brand schreeuwen als een zwembad hen verplicht een Speedo te dragen.

Geen idee wat de een-pot-regel is, maar een Speedo staat gewoon marginaal, zeker als je zoals ik lang en smal bent. De reden dat ik nooit een Speedo zal dragen is net omwille van de tegenovergestelde reden dat jij hier aanhaalt: hij past er in rust al amper in, en als je dan zoals ik niet over een bierbuik beschikt, kijk je daar ook langst boven gewoonweg in.. LEUK :p En dan heb je ook nog de zwemshorts zonder broekje binnenin, als je dan gaat zitten/liggen, kan iedereen ook al gelijk binnenkijken.

Kid_C

Legacy Member
Nog mensen die de helft van de tijd geen sms'en ontvangen op proximusnetwerk? :sop:

ryoudragon

Legacy Member
Ik zat nog bezig over hoe ik 'nog ga proberen anderhalf jaar voort te doen' met mijn laptoppie, tot t beestje 5 jaar was. Kom ik op kot, begeeft ie het ;_; En ik wil geen nieuwe. Ben veel te gehecht aan dat ding T_T (hij heet dan ook Buddy :p)

glashelder

Legacy Member
Hawk zei:
Steek uw zus in de afwasmachine!
Dat zou al wat gedoe schelen :unsure: Gisteren 45 minuten met Mark mogen rondrijden op zoek naar een broodautomaat, want madame moest brood hebben voor vandaag en ze had geen geld bij en geld afhalen bij de bank is blijkbaar ook te ingewikkeld dus wij zullen wel tot Sijsele rijden zodat mevrouw morgen verse boterhammetjes heeft. Zij komt minstens 3 bakkerijen tegen op weg naar en op terugweg van haar werk maar ja, dan moet ze weer naar de bank hé.

Hawk zei:
Waarom zegt ge wat ge hier schreef niet tegen u zus?
Oh, maar ik zaag veel tegen haar hoor :D Vooral over 't hondje, eigenlijk. Maar in het weekend moet ze ontspannen en dat is het enige moment dat ze kan uitslapen en ze heeft altijd vanalles gepland met dat lief en ze moet overal naartoe maar da's allemaal niet erg want glashelder zorgt wel voor het hondje en zoveel werk is dat toch ook allemaal niet en ik wist toch ook wel dat ze elk weekend naar haar lief zou gaan.

Nee, toen we over dat hondje bezig waren voor het hier was, was het alleen maar van "waah, dat gaat zo tof zijn, lange wandelingen, ik kan 's ochtends en mama 's middags en jij 's avonds, dat komt allemaal supergoed uit hoera hoera." Ja niet dus. Glashelder alle wandelingen en de zus 's avonds eens knuffelen met de hond in de zetel, ja, voor ze weer ergens naartoe gaat.

EagleEye zei:
Die is naar haar lief tiens :D
Ja, dat ook al. Laatste keer dat ik haar zag was gisteren, 18u45. Volgende keer dat ik dat zie is zondag (nog redelijk vroeg, want hah, ze moet gaan stemmen dus ze moet wel naar huis komen). Dus ja, ik zit hier. Wel lekker rustig en geen achtergelaten afwas dat ik moet opruimen, maar 't had tof geweest als zij ook eens een wandeling kon doen of zo, of er gewoon eens aan dacht dat het wel tof zou zijn als ik hier niet alles alleen moet doen.

kay-gell

Legacy Member
Heel dat dopingverhaal van Armstrong. Bruyneel heeft gelijk als em zegt dat ze het vermoeden van onschuld niet respecteren. (Los van het feit of ze nu schuldig of onschuldig zijn).
En hoe de pers daar opspringt, precies of ze zitten er op te wachten om met hun vingerke te gaan wijzen.

pepepepe

Legacy Member
gij neut wel veel eh. Chance dat ge nen hond hebt om tegen te zagen!

cram

Legacy Member
Een persoon van vreemde origine die zijn auto parkeert op fiets en voetpad zonder zijn vier pinkers op te zetten.Gewoon alle lichten gedoofd.De fietsers en voetgangers worden gewoon belemmerd.En als je iets zegt word je vies bekeken.Na een half uur staat die wagen er nog en meneerke is nergens te bespeuren.Ik zou eigenlijk m'n fiets moeten nemen en er tegen moeten knallen.:angry:

The_Cat

Legacy Member
kay-gell zei:
Heel dat dopingverhaal van Armstrong. Bruyneel heeft gelijk als em zegt dat ze het vermoeden van onschuld niet respecteren. (Los van het feit of ze nu schuldig of onschuldig zijn).
En hoe de pers daar opspringt, precies of ze zitten er op te wachten om met hun vingerke te gaan wijzen.

Dit.

En dat gebeurt zoveel meer nog bij verschillende andere zaken.


Sent from my iDevice using Tapatalk

Alteration

Legacy Member
cram zei:
Een persoon van vreemde origine die zijn auto parkeert op fiets en voetpad zonder zijn vier pinkers op te zetten.Gewoon alle lichten gedoofd.De fietsers en voetgangers worden gewoon belemmerd.En als je iets zegt word je vies bekeken.Na een half uur staat die wagen er nog en meneerke is nergens te bespeuren.Ik zou eigenlijk m'n fiets moeten nemen en er tegen moeten knallen.:angry:

I.p.v. uit uw crammen te schieten, belt de politie.

Alteration

Legacy Member
cram zei:
Kan ik doen,maar wat helpt het?Tegen dat die er zijn is er vrede in het Midden oosten

Kunt ge onmogelijk staven, want ge hebt nooit het initiatief genomen en liever de typisch Belgische mentaliteit genomen van te liggen zagen en klagen.

In 't vervolg bel je ze en als ze daadwerkelijk geen kloot uitvoeren of er na een half uur (!) nog niet zijn, wel, dan heb je tenminste verhaal te maken in deze thread.

freakykiller

Legacy Member
Ik vind geen live stream voor belgië-Servië die werkt :angry: zowat al het belangrijkste gemist ffuuu KUTMONGOLEN.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan