cram
Legacy Member
Alteration zei:Kunt ge onmogelijk staven, want ge hebt nooit het initiatief genomen en liever de typisch Belgische mentaliteit genomen van te liggen zagen en klagen.
In 't vervolg bel je ze en als ze daadwerkelijk geen kloot uitvoeren of er na een half uur (!) nog niet zijn, wel, dan heb je tenminste verhaal te maken in deze thread.
Gewoon omdat ik mijn ergernis hier post is dat een typisch Belgische mentaliteit?Is het soms omdat ik "van vreemde origine" poste?
Waarom dient de ergernis thread dan?Toch om te zagen en klagen over van alles en nog wat.
Oja het is niet omdat ik "van vreemde origine" poste dat ik een vreemdelingenhater ben he.Moet dat zo overkomen.
Gisteren 45 minuten met Mark mogen rondrijden op zoek naar een broodautomaat, want madame moest brood hebben voor vandaag en ze had geen geld bij en geld afhalen bij de bank is blijkbaar ook te ingewikkeld dus wij zullen wel tot Sijsele rijden zodat mevrouw morgen verse boterhammetjes heeft. Zij komt minstens 3 bakkerijen tegen op weg naar en op terugweg van haar werk maar ja, dan moet ze weer naar de bank hé.


