Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 30

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Damn, ik moet eigenlijk gaan slapen maar 't is zo'n mooie film op NL2.

Musilitar

Legacy Member
glashelder zei:
Damn, ik moet eigenlijk gaan slapen maar 't is zo'n mooie film op NL2.

MOETEN gaan slapen op een vrijdagavond? De meest heilige avond van de week?
Wat een onmenselijkheid! :(

Bart Religion

Legacy Member
Pijnstillers. Paar weken geleden lelijke valpartij gehad en van die rommel gaat de pijn wel over maar word ik veel te groggy van. (en misselijk :puke:)

Mij knie was al versleten nu is hij helemaal om zeep.

Psy

Legacy Member
Jaarlijkse verkoudheid is er weer :( t'was te denken dat het weer net tijdens t'weekend zou voor vallen, zucht :p

ryoudragon

Legacy Member
Verrekte koppijn zodra ik rechsta en rondloop. En NOG STEEDS ziek. Nondedju. :/ Gedaan met me goed te verzorgen, het heeft toch geen zin. Ik val wel dood.

glashelder

Legacy Member
Musilitar zei:
MOETEN gaan slapen op een vrijdagavond? De meest heilige avond van de week?
Wat een onmenselijkheid! :(

Ja, ik moest dus vroeg opstaan om de hond uit te laten :p En heel de beestenboel hier eten te geven.

Karre

Legacy Member
Welke nitwit draagt die kranten op zaterdag rond. Alweer een verfrommelde gescheurde krant die dan ook nog eens doorweekt is omdat ze dan nog niet eens volledig in de brievenbus stak. Wellicht is die persoon ook zodanig blind want alles kan verholpen worden door die gewoon in de krantenbus er onder te steken. Volgende week maar eens gaan klagen bij BPost dat ik mijn krant treffelijk wil aantreffen.

Alteration

Legacy Member
Karre zei:
Welke nitwit draagt die kranten op zaterdag rond. Alweer een verfrommelde gescheurde krant die dan ook nog eens doorweekt is omdat ze dan nog niet eens volledig in de brievenbus stak. Wellicht is die persoon ook zodanig blind want alles kan verholpen worden door die gewoon in de krantenbus er onder te steken. Volgende week maar eens gaan klagen bij BPost dat ik mijn krant treffelijk wil aantreffen.

De nitwit die met deadlines zit en alles zo snel mogelijk wil afronden en zoveel mogelijk overuren tracht te vermijden. Niet goed te keuren, maar weer aan het systeem te danken.

OT: Die gebroken teen. Na twee maand nog aan 't tapen en de tenen naast de tape liggen dan open door bleinen van tegen die tape te schuren, moet ik die ook weer intapen en om den duur zijn ze dus alle vijf ingewikkeld. Die idiote bedoening mag eens stoppen.

R3L4X

Legacy Member
begijnendijk - Google Maps

Burgemeester (die we nu hebben) heeft het briljante plan om hier onder een ondergrondse garage te bouwen.. In een dorp van 10.000 mensen waar dat er zelden iemand op die parking staat..

Kostprijs: 10 miljoen, budget dit jaar: 10 miljoen..

Karre

Legacy Member
Vind ik toch ook maar een raar systeem. Wat gebeurt er dan met dat uitgeprint ticket? Bijgehouden voor moest er zich een probleem voordoen en er stemmen verloren geraken zodat men dat dan al kan inscannen? Of verwacht ik nu te veel om te veronderstellen dat hetgeen je ingeeft op de computer direct op een server wordt bijgehouden zodat de resultaten onmiddellijk beschikbaar zijn.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Waarom we nog niet van thuis uit kunnen stemmen met onze eID is hetgeen ik me vooral afvraag. Da's een website en achterliggend systeem ontwikkelen, die up-to-date houden en bam: de logistieke en materiaalkost gaan direct fors naar beneden. Dat ze dan in het gemeentehuis nog enkele stemcomputers neerzetten voor diegenen zonder pc en smartcard-lezer (ze geven die dingen vaak genoeg weg).

RealFlub

Legacy Member
@Johnnyrico: ahnee eh, das niet veilig genoeg volgens hun..
maar ik vermoed over een jaar of 18, dat dit systeem wel zal bestaan (hoop ik)

en dat digitaal stemmen :')
zo'n omslachtig systeem... welke idioot heeft er dat uitgevonden, of laten ontwikkelen

glashelder

Legacy Member
Karre zei:
Vind ik toch ook maar een raar systeem. Wat gebeurt er dan met dat uitgeprint ticket? Bijgehouden voor moest er zich een probleem voordoen en er stemmen verloren geraken zodat men dat dan al kan inscannen? Of verwacht ik nu te veel om te veronderstellen dat hetgeen je ingeeft op de computer direct op een server wordt bijgehouden zodat de resultaten onmiddellijk beschikbaar zijn.

Serieus, ik dacht van "oh tof, da's gemakkelijk" maar 't is gewoon nog meer werk :lol:

Shellshock

Legacy Member
Prodigy zei:
Die bijzitters in elektronische stemmingen, may God be with them :D

Stel u die bejaarden eens voor:

Ja meneer hoe werkt dat en waar moet ik scannen, ik heb mijn kaart toch al gegeven enz, enz...
Dat zo'n duizend keer per dag. :woohoo:

Nee, het vorige elektronische stemsysteem was gemakkelijk, maar waarom zouden we iets eenvoudig behouden als je het ook nodeloos ingewikkeld kan maken. :sop:

KO

Legacy Member
R3L4X zei:
begijnendijk - Google Maps

Burgemeester (die we nu hebben) heeft het briljante plan om hier onder een ondergrondse garage te bouwen.. In een dorp van 10.000 mensen waar dat er zelden iemand op die parking staat..

Kostprijs: 10 miljoen, budget dit jaar: 10 miljoen..
http://goo.gl/maps/4qjdm
En op deze parking staat dan nooit geen enkele auto :') Maar gingen ze daar geen sporthal of zoiets zetten ? (Hoewel Betekom al een nieuwe heeft) En een complex me sociale appartementen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan