Yusifer
Legacy Member
Utred zei:Met 9 man gaan karten en ik was 2 keer de traagste. Echt geen talent voor blijkbaar.
Ik ben wel de enige die nog niet met de auto rijd, al weet ik niet of dat veel verschil gaat maken. Het is niet dat je met de auto en met zo'n kart op dezelfde manier gaat rijden![]()
Lol, net ik maar dan 7 jaar geleden, toen ik nog 19 jaar was en samen met mijn zus en haar vrienden ging karten. Was toen ook de traagste en de enigste zonder rijbewijs, maar ik miste toen wel nog veel meer zelfvertrouwen dan nu. Moest ik weer gaan karten, ik weet zeker dat ik meer zou durven.

Ik dacht ook dat het kwam omdat ik nog niet rij, maar hoewel rijervaring een pluspunt is vond ik, nu ik wel een rijbewijs heb, dat het vooral kwam wegens dat zelfvertrouwen.

nog zitten lachen en allemaal


Mijn enige vermoeden is dat de echte GPU niet actief wordt bij "Engergie besparend" en hij dus op de onboard chip werkte. 