Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 30

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yusifer

Legacy Member
Utred zei:
Met 9 man gaan karten en ik was 2 keer de traagste. Echt geen talent voor blijkbaar.
Ik ben wel de enige die nog niet met de auto rijd, al weet ik niet of dat veel verschil gaat maken. Het is niet dat je met de auto en met zo'n kart op dezelfde manier gaat rijden:p

Lol, net ik maar dan 7 jaar geleden, toen ik nog 19 jaar was en samen met mijn zus en haar vrienden ging karten. Was toen ook de traagste en de enigste zonder rijbewijs, maar ik miste toen wel nog veel meer zelfvertrouwen dan nu. Moest ik weer gaan karten, ik weet zeker dat ik meer zou durven. :p

Ik dacht ook dat het kwam omdat ik nog niet rij, maar hoewel rijervaring een pluspunt is vond ik, nu ik wel een rijbewijs heb, dat het vooral kwam wegens dat zelfvertrouwen.

Nas

Legacy Member
Utred zei:
Met 9 man gaan karten en ik was 2 keer de traagste. Echt geen talent voor blijkbaar.
Ik ben wel de enige die nog niet met de auto rijd, al weet ik niet of dat veel verschil gaat maken. Het is niet dat je met de auto en met zo'n kart op dezelfde manier gaat rijden:p
Hebt gij uw theoretisch rijbewijs al? :unsure:
En zelfs niet bezig met rijden? Rijschool, met uw ma, ...

Utred

Legacy Member
Nas zei:
Hebt gij uw theoretisch rijbewijs al? :unsure:
En zelfs niet bezig met rijden? Rijschool, met uw ma, ...

Mijn theoretisch rijbewijs verloopt in april. In die 3 jaar ben ik de volle 2 keer gaan rijden:p
Mijn ma was vorig jaar geen 2 maand in België, en ik heb weinig zin om zoveel geld voor de rijschool te betalen. Het zal niets worden vrees ik:p

Cadiuro

Legacy Member
Ik op Facebook mee beheerder van een 'pagina'. Die pagina heeft toch zo'n 150 fans, dus redelijk wat volk.

Zo'n pagina is een middel voor een organisatie om zich makkelijk te profileren en veel volk te bereiken. Toch is er geen functie om notificaties uit te schakelen elke keer iemand een foto liket. Op twee uur had ik dus net 50 notificaties. Ik ben nu 4uur weg, ik krijg al schrik.

Ofwel alle notificaties, ofwel niets, zegt Facebook. Da's toch ni logisch? Ik wil weten wanneer iemand een bericht post of reageert op iets, maar toch niet elke keer iemand mijn foto liket?

Rizla+

Legacy Member
Alteration zei:
Favoriete asielhond wiens staart weer open lag, was dan nog aan het manken ook en wordt bovendien mogelijk geadopteerd in 't kort. Zou zeggen dat dat laatste iets positiefs is, maar heb al te veel incompetente hondeneigenaars gezien en 'k zou ze enorm missen. Zat dan al met tranen in m'n ogen, dat beest is het hoogtepunt van mijn dag(en).

Alleszins toch weer een dik uur zien genieten van haar been.
Effectief ook de eerste keer geweest dat ze genoeg had i.p.v. dat ik haar been moet afnemen eens ze weer binnen moet. Deed me toch iets, voldaan in uw schoot komen liggen versus moeten wegsleuren van het beste dat ze ooit krijgt (asielvoeding = continue diarree).

Wat voor soort is dat? :love:

BoseBeats

Legacy Member
Ik verkocht een telefoon op tweedehands enkele weken geleden. Vandaag (3 weken later) krijg ik een mail van die persoon terug dat ik hem bedrogen heb etc. Ik heb hem een iPhone 2G verkocht voor nog geen 100 euro en meneer dacht dat het een 3Gs was... In het zoekertje stond nogtans heel duidelijk 'iPhone 2G'. En ook bij het bekijken moet hij toch gezien hebben dat het geen 3Gs was. Sommige mensen moeten echt eens leren lezen...

glashelder

Legacy Member
BoseBeats zei:
Ik verkocht een telefoon op tweedehands enkele weken geleden. Vandaag (3 weken later) krijg ik een mail van die persoon terug dat ik hem bedrogen heb etc. Ik heb hem een iPhone 2G verkocht voor nog geen 100 euro en meneer dacht dat het een 3Gs was... In het zoekertje stond nogtans heel duidelijk 'iPhone 2G'. En ook bij het bekijken moet hij toch gezien hebben dat het geen 3Gs was. Sommige mensen moeten echt eens leren lezen...

Heb je niet ergens nog een kopietje van de advertentie of misschien een mail van de tweedehandssite? Daarin staat dat ook en dan kan hij nog weinig zeggen ;)

fabulous233 zei:
ja zitten lachen en grapjes maken voor ge de pijp uitgaat wreed normaal :ironic:
Ik neem aan dat die daar wel vrede mee heeft, ondertussen. Ik zou daar ook niet zitten bleiten hoor, voor mezelf of zo? Familie en vrienden missen ga je ook niet doen want je bent dood. Je kan dan wel wenen om het verdriet van de ander, of dat het allemaal gedaan is, maar ja, je wil dood om een reden hé, niet omdat het allemaal zo plezant is.

R3L4X

Legacy Member
BoseBeats zei:
Ik verkocht een telefoon op tweedehands enkele weken geleden. Vandaag (3 weken later) krijg ik een mail van die persoon terug dat ik hem bedrogen heb etc. Ik heb hem een iPhone 2G verkocht voor nog geen 100 euro en meneer dacht dat het een 3Gs was... In het zoekertje stond nogtans heel duidelijk 'iPhone 2G'. En ook bij het bekijken moet hij toch gezien hebben dat het geen 3Gs was. Sommige mensen moeten echt eens leren lezen...

Daar zit toch een redelijk verschil op.. Als je dan ook nog eens denkt dat je voor 100 euro een 3GS kunt kopen :').

Mathelas

Legacy Member
kil911ler zei:
LoTR: FoTR


Da einde met Boromir... raakt me altijd :'(

Moet zeggen, ik kan eigenlijk niet meer naar de gewone versie kijken. Als je eenmaal de extended edition hebt gezien kan je amper nog genieten van de normale.

Het was toch de normale versie op 2be he?

Heb er net een blue ray marathon opzitten van lotr. :love:

BoseBeats

Legacy Member
glashelder zei:
Heb je niet ergens nog een kopietje van de advertentie of misschien een mail van de tweedehandssite? Daarin staat dat ook en dan kan hij nog weinig zeggen ;)

Ik heb de bevestigingsmail van 2dehands nog waar in de titel duidelijk 'iPhone 16Gb' staat. En de term 'iPhone' zonder iets bij verwijst duidelijk naar de originele iPhone dus kan hij werkelijk niks doen :D
Thx

Fraggie

Legacy Member
Deze morgen wilde mijn laptop geen beeld meer geven over HDMI. Na meer dan een uur instellingen veranderen en drivers opnieuw installeren, verzet ik mijn prestaties van "Engergie besparend" naar "Gemiddeld" & werkt het. :sop: Mijn enige vermoeden is dat de echte GPU niet actief wordt bij "Engergie besparend" en hij dus op de onboard chip werkte.

Toen ik dan eindelijk kon beginnen en de geüpdatete broncode binnen trok, had een developer project files toegevoegd aan de repository.. Niets van mijn software testen werkte nog, blijkbaar is die test invocation IDE specific. Mijn goesting was direct voorbij. :doh:

fabulous233

Legacy Member
minstens een vreugdedansje doen op uw favoriete muziek

hurr durrr

kil911ler

Legacy Member
Mathelas zei:
Moet zeggen, ik kan eigenlijk niet meer naar de gewone versie kijken. Als je eenmaal de extended edition hebt gezien kan je amper nog genieten van de normale.

Het was toch de normale versie op 2be he?

Heb er net een blue ray marathon opzitten van lotr. :love:

Op tv tonen ze altijd de normale versies van films, dusja... :(

Preske

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan