Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 30

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Preske zei:
dat niemand Tomtom (het bedrijf) zelf nog niet gecontacteerd heeft wegens copyrightbreuk :')

Omdat ge nergens op die website van het bedrijf een deftig e-mailadres vindt om zulke inbreuken te melden:lol:

R3L4X

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Omdat ge nergens op die website van het bedrijf een deftig e-mailadres vindt om zulke inbreuken te melden:lol:

Inderdaad, was daarnet ook aant zoeken :p. Wel een telefoon, maar dat is weer te veel moeite dan.

Preske

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Omdat ge nergens op die website van het bedrijf een deftig e-mailadres vindt om zulke inbreuken te melden:lol:

ik word altijd doorverwezen naar de indische website.

wth

JohnnyricoMC

Legacy Member
Preske zei:
ik word altijd doorverwezen naar de indische website.

wth

Thank you for calling customer support:D

Maandag anders es via hunne FB, twitter en hoehel+ verwittigen :')

Sick`

Legacy Member
youtube ... sommige vids blijven eeuwig bufferen nadat je 10 seconden gezien hebt, moet je telkens refreshen en goed zien waar het gebleven is, want die teller schiet zelf gewoon terug naar waar je begonnen was :doh:

glashelder

Legacy Member
Vriendin van me die verpleegkunde studeert en compleet aan het flippen is over inentingen die ze moet krijgen. Haar ma is zo'n gestoord type, zo is die er van overtuigd dat de wereld vergaat op 2012 of dat er toch op z'n minst van alles gaat veranderen en ik herinner me ook nog iets vaags over dat Obama contact had met buitenaardse wezens en dat dan zou bekend maken.

Nu, mijn vriendin is zo'n beetje haar mama in light-vorm. Niet zó gestoord, maar wel spiritueel ingesteld, gaat naar een waarzegster (meer type psycholoog en advies geven dan echt de toekomst voorspellen hoor) en is bezig met horoscopen en nog meer van die onzin.

Maar goed, haar mama heeft haar nu wijsgemaakt dat mensen doodgaan door inentingen, en dat die intentingen zijn uitgevonden toen die ziektes al lang op hun 'terugweg' waren, dat het allemaal geldklopperij is, etc etc. Mijn vriendin gelooft dat niet, maar wel weer de light-vorm... Namelijk dat gedachten en angsten je toekomst kunnen beinvloeden en nu is ze dus bang dat die negatieve gedachten die haar ma in haar kop heeft gestoken, het verloop van die vaccinaties negatief kan beïnvloeden.

En dan vraagt ze dus serieus aan mij wat ze moet doen, die inentingen laten zetten of niet... :wtf:

Allez, pf. Ze heeft een punt hoor, dat negatieve gedachten en angsten je toekomst negatief kunnen beïnvloeden, want als je je daardoor laat leiden maak je soms domme beslissingen. Maar zij neemt dat dan weer heel letterlijk op, alsof die inentingen rare dingen gaan doen omdat zij bang is. Misschien moet ik er haar eens op wijzen dat negatieve gedachten over deze vaccinaties haar toekomst negatief kunnen beïnvloeden: als ze zich laat leiden door haar angsten en ze niet laat zetten, zit ze daar schoon met haar verpleegkunde (de inentingen zijn verplicht).

JohnnyricoMC

Legacy Member
En dat studeert verpleegkunde? Als ge zo goedgelovig zijt en u laat leiden door niet-wetenschappelijke zever, dan hebt ge in de gezondheidszorg toch niks te zoeken. :wtf:

glashelder

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
En dat studeert verpleegkunde? Als ge zo goedgelovig zijt en u laat leiden door niet-wetenschappelijke zever, dan hebt ge in de gezondheidszorg toch niks te zoeken. :wtf:

Hahaha, 'k weet het, 't slaat ook nergens op.

Tonerider

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
En dat studeert verpleegkunde? Als ge zo goedgelovig zijt en u laat leiden door niet-wetenschappelijke zever, dan hebt ge in de gezondheidszorg toch niks te zoeken. :wtf:

Want de gezondeheidszorg bestaat natuurlijk enkel uit wetenschappers :ironic:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Sdc zei:
Want de gezondeheidszorg bestaat natuurlijk enkel uit wetenschappers :ironic:

Ik geloof toch meer in dingen die uit de wetenschap voortvloeien dan in dingen die voortvloeien uit sterrenwichelarij en samenzweringstheorieën. En voor ge iets zegt: achter psychologie/psychiatrie zit ook wetenschap.

Huasheng

Legacy Member
Al een hele week het gevoel dat er een verkoudheid op de loer ligt. Hopelijk blijft het daarbij en trekt ze gauw weg. Hup hup afweersysteem!

Bosvos

Legacy Member
Bij de meeste mensen sta ik helemaal als eerste in hun telefoonboek. Wreed ambetant als een handvol van die mensen van die zatte bellers/sms'ers zijn, den eerste in de telefoonboek heeft het altijd zitten.

Put_met_keren

Legacy Member
Huasheng zei:
Al een hele week het gevoel dat er een verkoudheid op de loer ligt. Hopelijk blijft het daarbij en trekt ze gauw weg. Hup hup afweersysteem!

Hier ook sinds een dag of 3, dan eens een loopneus en vervolgens een verstopte neus.

Huasheng

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Hier ook sinds een dag of 3, dan eens een loopneus en vervolgens een verstopte neus.
Hier nog geen neusprobleempjes. Hooguit eens een nies. Mijn keel vindt dat wel niet zo leuk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan