Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 30

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R3L4X

Legacy Member
KO zei:
https://maps.google.be/maps?q=begij...u9-b-WhykZGHuvDghmk98g&cbp=12,337.45,,0,-1.12

En op deze parking staat dan nooit geen enkele auto :') Maar gingen ze daar geen sporthal of zoiets zetten ? En een complex me sociale appartementen?

Ja, inderaad.. Dacht dat ze daar iets gingen neerplanten op dat leeg stuk grond/stukje parking.

Gewoon het feit dat hij een ondergrondse garage wilt voor waarschijnlijk zijn eigen auto te kunnen zetten terwijl er plaats te veel is..

Woont waarschijnlijk niet te ver van het gemeentehuis en zal te tam zijn om de fiets te nemen.

KO

Legacy Member
R3L4X zei:
Ja, inderaad.. Dacht dat ze daar iets gingen neerplanten op dat leeg stuk grond/stukje parking.

Gewoon het feit dat hij een ondergrondse garage wilt voor waarschijnlijk zijn eigen auto te kunnen zetten terwijl er plaats te veel is..

Woont waarschijnlijk niet te ver van het gemeentehuis en zal te tam zijn om de fiets te nemen.

Trouwens, zeg eens tegen uw burgemeester dat hij moet stoppen met zijn verkiezingsaanplaksels op Aarschotse grond te zetten. Er staan er begod ik mijn straat en dat is wel degelijk al 30 meter Aarschot :s

Edit: En deze handicapé bezondigd zich aan hetzelfde: http://www.tomwouters.be/

kay-gell

Legacy Member
Morgen geen tijd om de verkiezingsshows te volgen op tv in de namiddag :sad:

R3L4X

Legacy Member
KO zei:
Trouwens, zeg eens tegen uw burgemeester dat hij moet stoppen met zijn verkiezingsaanplaksels op Aarschotse grond te zetten. Er staan er begod ik mijn straat en dat is wel degelijk al 30 meter Aarschot :s

Das gedurfd :l. Waarschijnlijk kon hij de plakkaat 'Aarschot' niet lezen.

Atrox

Legacy Member
Die super klantvriendelijke openingsuren van de post: van 9u 's morgens tot 5u 's avonds . En natuurlijk is er geen Carrefour in de buurt waar ge uw pakket moogt afleveren ...

Wikkesman

Legacy Member
Toen ik opstond had ik gigantische maagkrampen en heb vervolgens mijn ganse maag leeggespauwd daarstrak :(

Gisteren voor ik ging slapen pringelchips gegete, niet doen mensen, dat is VERGIF.

99% additieven!!! 1% patat :s:s:s

stefanmiler

Legacy Member
Atrox zei:
Die super klantvriendelijke openingsuren van de post: van 9u 's morgens tot 5u 's avonds . En natuurlijk is er geen Carrefour in de buurt waar ge uw pakket moogt afleveren ...

delhaize?

Utred

Legacy Member
Met 9 man gaan karten en ik was 2 keer de traagste. Echt geen talent voor blijkbaar.
Ik ben wel de enige die nog niet met de auto rijd, al weet ik niet of dat veel verschil gaat maken. Het is niet dat je met de auto en met zo'n kart op dezelfde manier gaat rijden:p

ryoudragon

Legacy Member
Alez, vragen ze mij deze morgen als ik net wakker ben, of ik wat broeken kan inleggen. Ok, geen probleem, maar tzal wel niet voor direct zijn. Mijn laptop is immers gecrasht en dat is prioritair, ik heb dat ding NODIG voor school. Je weet wel, taken maken zodat ik goeie punten heb, zodat ik aan een diploma geraak.
Ben nu nog steeds bezig met vanalles te regelen voor de herstelling van mijn laptop, komen ze moeilijk doen dat die broeken NU NOG NIET ingelegd zijn. Ja hallo, dat duurt wel wat langer dan vijf minuutjes, dankjewel! En ik heb PRIORITEITEN. Kom niet 's morgens af met zulke vragen om dan te verwachten dat ik in de namiddag al alles opeens heb gedaan, kheb ook mijn agenda. Dan moesten ze mij dat maar begin deze week hebben gevraagd, zodat ik dat kon inplannen. :/

Alteration

Legacy Member
Favoriete asielhond wiens staart weer open lag, was dan nog aan het manken ook en wordt bovendien mogelijk geadopteerd in 't kort. Zou zeggen dat dat laatste iets positiefs is, maar heb al te veel incompetente hondeneigenaars gezien en 'k zou ze enorm missen. Zat dan al met tranen in m'n ogen, dat beest is het hoogtepunt van mijn dag(en).

Alleszins toch weer een dik uur zien genieten van haar been.
Effectief ook de eerste keer geweest dat ze genoeg had i.p.v. dat ik haar been moet afnemen eens ze weer binnen moet. Deed me toch iets, voldaan in uw schoot komen liggen versus moeten wegsleuren van het beste dat ze ooit krijgt (asielvoeding = continue diarree).

Racing_Genk

Legacy Member
Utred zei:
Met 9 man gaan karten en ik was 2 keer de traagste. Echt geen talent voor blijkbaar.
Ik ben wel de enige die nog niet met de auto rijd, al weet ik niet of dat veel verschil gaat maken. Het is niet dat je met de auto en met zo'n kart op dezelfde manier gaat rijden:p

Nee of je al dan niet kan autorijden maakt echt niets uit. Velen zijn in het begin vooral heel traag omdat ze niet echt durven, je moet gewoon risico's durven nemen en dan kan je al een degelijke tijd neerzetten. :p

Utred

Legacy Member
De eerste keer remde ik inderdaad veel te veel. De tweede keer was dat al beter, maar ik kon mijn bochten gewoon niet goed pakken. Ik slipte en schokte veel te veel zodat ik altijd ferm vertraagde en uiteindelijk maar 2 seconden won op mijn snelste ronde(van 49 naar 47, de beste tijd in mijn groep was 43:p )

Het was wel heel plezant. Gewoon een beetje frustrerend dat ik er niet veel van bakte:p

Anoniem04

Legacy Member
Utred zei:
De eerste keer remde ik inderdaad veel te veel. De tweede keer was dat al beter, maar ik kon mijn bochten gewoon niet goed pakken. Ik slipte en schokte veel te veel zodat ik altijd ferm vertraagde en uiteindelijk maar 2 seconden won op mijn snelste ronde(van 49 naar 47, de beste tijd in mijn groep was 43:p )

Het was wel heel plezant. Gewoon een beetje frustrerend dat ik er niet veel van bakte:p

Met oefenen kan daar nog veel aan verbeterd worden, het is pas bij die laatste seconde dat uw 'talent' echt begint van pas te komen. :p

Barbarossa

Legacy Member
Ik heb ooit eens 1 keer gaan karten, na 1 ronde moest ik blijkbaar al af.
Had in een paar bochten andere karters de banden ingestuurd. :rofl:

fabulous233

Legacy Member
what the fok hoe die daar zo relax kan over doen :s nog zitten lachen en allemaal

[youtube]l-_uEmdmSsY[/youtube]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan