Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe meer ontwikkeld de welvaartstaat, hoe minder hulp je nodig hebt van je vrienden en familie. Waardoor het niet zo raar is als dit tot een individualisering van de maatschappij leidt.e.House zei:Hmm waarom zou individualisering gepaard gaan met een welvaartsstaat?
Definiëring van neoliberaal model is lastig, aangezien daar sowieso geen algemene eenduidige definities over bestaan. Ik beschouw als de negatieve evolutie van het liberalisme met deregulering en privatisering als het voornaamste kwaad.
Interessante literatuur hieromtrent is het nieuwste boek van Paul Verhaeghe (identiteit).
e.House zei:Dat heeft niet te maken met het 'verdwijnen' van cash geld wel met de veranderde leefomgeving waarin het neoliberaal model het egoïstisch en het individuele karakter bij veel mensen aanwakkert en mensen aanzet om met elkaar te concurreren. Vele proberen zich dan te vergeefs te conformeren met de "rest".
Recipe4hate zei:^ het ergste vind ik dan nog: wat leren die kinderen hiervan? Dat ze een nieuwe computer krijgen, gewoon om één spelletje te spelen (dat ze na een week niet eens meer bekijken) en als het kapot is door wild gedrag of nalatigheid, ze toch wel een andere krijgen.
Dat gaan een toffe generatie worden die daar de arbeidsmarkt op gaat...
"Hoe 2000 netto krijg ik hier niet? Jama hoe ga ik dan de schade aan mijne Audi betalen van die poort die ik gisteren ramde? En mijn iPhone heeft wel een kras op zijn scherm, ik moet wel ne nieuwe kopen hé!"
mojojojo zei:Schoolkameraad verongelukt in Istanboel, was pas 20't zijn daar ook echt piraten op de baan, hier zijn ze vaak al negatief over de verkeersveiligheid maar ik zou wel eens de cijfers van in Turkije willen zien, dat zijn daar echt idioten op de baan.

Wat deed je?Michster zei:Mijn korte, vrij onbekende blog-carrière zit erop.Toch nog bedankt geweest voor bewezen diensten en een cadeautje gekregen. Ik ben benieuwd of ik ooit voor iets groter zal schrijven...
...en of mijn Engels dan eindelijk op punt zal staan.![]()
Michster zei:Mijn korte, vrij onbekende blog-carrière zit erop.Toch nog bedankt geweest voor bewezen diensten en een cadeautje gekregen. Ik ben benieuwd of ik ooit voor iets groter zal schrijven...
...en of mijn Engels dan eindelijk op punt zal staan.![]()
. Waarom hebben ze u weggestuurd?Flunitrazepam zei:Godmiljaar, weeral da politie virus op men laptop.![]()