Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 31

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
Lorim zei:
Ha ik las die soms nog :p. Waarom hebben ze u weggestuurd?

Geslapen met het lief van de eindredacteur. :(
</joke>

De kerel die de site had bedacht, ging ermee stoppen. Het was een project van hem om te zien wat voor trafiek hij kon genereren met de site rond persoonlijke game-blogs en zag mijn tekstjes op 9lives. Na een paar pm's dan 3 maanden lang elke week iets geschreven. Nu ging hij er echter mee stoppen(voorlopig?) om andere projecten tijd te geven. Af en toe stuurde hij me een update, complimenteerde me met men teksten en zei laatst dat de site 4000+ bezoekers had bereikt in de afgelopen maand.

Enfin, hij dankte me vriendelijk voor al men diensten(zelfs een cadeaubon gekregen voor BOL.COM) en dat was het dan. :p

glashelder

Legacy Member
Sterven van de koppijn. En 't is raar, nog nooit zo'n hoofdpijn gehad. Normaal heb ik sinushoofdpijn, migraine en heel uitzonderlijk iets dat nog het dichtst bij cludterhoofdpijn komt.

Nu is het meer achteraan m'n hoofd, met momenten ook meer vooraan maar niet aan m'n voorhoofd of ogen. Het vreemdste is nog dat het minder wordt als ik m'n hoofd naar links of rechts draai, en het ergste als ik gewoon recht voor me kijk. Zo raar. Zeker hersentumor (waarschijnlijk wel volgens Google) :sad:

Darrow

Legacy Member
Godverdomme net lookbroodjes in de oven gebakken en nu hangt heel het huis vol rook.. Hopen dat de vriendin niks merkt boven

Waelvis

Legacy Member
Mn vriendin.. Ik begin het hier kotsbeu te worden..
Constant haar goesting willen, Voor het minste hyperkwaad worden, gene klop uitsteken in het huishouden, overal vuiligheid laten rondslingeren en kwaad zijn op mij omdat het hier zo vuil ligt, geld door ramen en deuren naar buiten smijten, en kwaad worden als ik eens iets uitgeef aan iets da echt nodig is...

En het ergste vanal, als ik er iets van durf zeggen, da zij alles zo verdraait da het op den duur nog allemaal mijn schuld is.. En al haar facebookvriendinnetjes geven haar natuurlijk altijd gelijk e...

Bvb:

Vrijdag had ik de laten. Zij was gaan werken. Rond 11u belt mijn oudste zus (S.) dat haar auto niet wil starten. Ik ben direct naar daar gereden, en heb hem kunnen starten met mijn startkabels. Zij moest wat boodschappen doen en een nichtje op school gaan halen. Ik stelde voor dat ze dat met mijn auto mocht doen, en dat ik ondertussen met haar auto naar de garage ging rijden om er een nieuwe accu in te laten steken (die die erin zat, was 7j oud). Om 11u40 moest ik mn zoon op school ophalen, en naar mn schoonouders brengen, da was zo al afgesproken.
Iets daarna belde ze mij, en toen ik da zei dak met de auto van S naar de garage was schoot ze daar in een colere van jewelste. Ze zei dak mn gezin verwaarloos, da mn zus hare plan maar moest leren trekken,...

Dan daarnet belde mn andere zus (D.), dat haar fietslicht niet werkt. En ze moest naar het station. Mn ouders zaten op restaurant, en S zat bij hare vriend, op een half uur rijden van D. Wij wonen er 2km van.
Ik stemde uiteraard toe om haar te voeren, kben ocharme 15' weggeweest. En nu is madam weer kwaad op mij..


Ook zoekt ze elke keer we naar mijn familie gaan een uitvlucht om niet te moeten gaan. Meestal flutredenen, da ze gewoon geen zin heeft, dat ze moe is,... En ik mag da dan altijd gaan uitleggen tegen mijn ouders.

Oldskooler

Legacy Member
Nah, dat is nu eenmaal het moderne gezin.
En Waelvis is veel te goed, het middelpunt van de shit.

Blij dat ik nog single ben.
Ik kan maar niet kiezen tussen Hitman of Far cry 3.
Een uur ziiten kiezen.
Het wordt een film.

e.House

Legacy Member
Oldskooler zei:
Nah, dat is nu eenmaal het moderne gezin.
En Waelvis is veel te goed, het middelpunt van de shit.

Blij dat ik nog single ben.
Ik kan maar niet kiezen tussen Hitman of Far cry 3.
Een uur ziiten kiezen.
Het wordt een film.

Zo'n post moet het opperste genot zijn voor een dystopisch ingestelde Oldskooler!

Karre

Legacy Member
Oldskooler zei:
Nah, dat is nu eenmaal het moderne gezin.
En Waelvis is veel te goed, het middelpunt van de shit.

Blij dat ik nog single ben.
Ik kan maar niet kiezen tussen Hitman of Far cry 3.
Een uur ziiten kiezen.
Het wordt een film.

Typisch Oldskooler. Klagen over de gezinnen en doen alsof single zijn zo veel beter is. Al eens aan gedacht dat niet elk gezin slecht hoeft te zijn en dat je eerder de negatieve dingen te horen krijgt?

Crashtestdummy

Legacy Member
Flunitrazepam zei:
Ik krijg het schijt van.
Dat ze mij eens gewoon laten verder kijken, maar nee...
ge kunt nog altijd verder kijken in veilige modus met netwerkmogelijkheden :) ik doe da op die manier omda anders al mijn voorbereidend werk voor niks is geweest en daarna doek pas systeemherstel :unsure:

Ricky

Legacy Member
dat het morgen alweer maandag is en ik nog mijn huiswerk moet maken.. pffff

Private_BE

Legacy Member
Mensen die denken dat hun Wii 2de hands nog even veel waard is als een nieuwe. En dat terwijl de Wii U ook nog eens pas uit is.

*Zucht*

Crashtestdummy

Legacy Member
kerel van de frituur wilde ook ne playstation verkopen aan mij, hij kon em verkopen vo een schoon prijske zei em :/ ze smijten dermee opt stort nondedju

a143290

Legacy Member
Flunitrazepam zei:
Godmiljaar, weeral da politie virus op men laptop. :angry:

Hoe loopt ge dat eigenlijk op? :p

Also: Als ge dat ooit 1 keer hebt gehad zit dat al redelijk diep. Meestal in uw herstelpunten, dus ook die best ne keer verwijderen.

Flunitrazepam

Legacy Member
a143290 zei:
Hoe loopt ge dat eigenlijk op? :p

Eeeuh...tja hoe moet ik het zeggen eeeuhm.

Wanneer 2 mensen elkaar heel graag zien, porno.

Zal straks mijn laptop wel eens scannen, en anders veilige modus.

ryoudragon

Legacy Member
Waelvis zei:
Mn vriendin.. Ik begin het hier kotsbeu te worden..
Constant haar goesting willen, Voor het minste hyperkwaad worden, gene klop uitsteken in het huishouden, overal vuiligheid laten rondslingeren en kwaad zijn op mij omdat het hier zo vuil ligt, geld door ramen en deuren naar buiten smijten, en kwaad worden als ik eens iets uitgeef aan iets da echt nodig is...

En het ergste vanal, als ik er iets van durf zeggen, da zij alles zo verdraait da het op den duur nog allemaal mijn schuld is.

Truly, she has mastered 'how to be a real woman' very well! :p Ge kunt nu niet zeggen dat ze dat niet goed bekeken heeft e :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan