Bart Religion
Legacy Member
cram zei:Dan moeten ze ook geen vacatures plaatsen.
Of juist wel natuurlijk ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cram zei:Dan moeten ze ook geen vacatures plaatsen.
frisenfruitig zei:Zowel kinepolis als de siniscoop in sint-niklaas die het niet nodig vinden om een engelse versie van the lego movie te vertonen. Waarom zou je immers stemmen van morgan freeman, will arnett, liam neeson, will ferrell, chris pratt... willen horen als je kunt luisteren naar kris vandendurpel of weet ik veel welke mannen ze daarvoor optrommelen.
frisenfruitig zei:Zowel kinepolis als de siniscoop in sint-niklaas die het niet nodig vinden om een engelse versie van the lego movie te vertonen. Waarom zou je immers stemmen van morgan freeman, will arnett, liam neeson, will ferrell, chris pratt... willen horen als je kunt luisteren naar kris vandendurpel of weet ik veel welke mannen ze daarvoor optrommelen.
?therapy? zei:Ik wou in de Siniscoop naar The Grand Budapest Hotel gaan kijken ik was mij aan het ergeren dat ze hem niet vertoonden omdat ze teveel dezelfde film toonden. Onder andere Lego. 2D, 3D, Engels, Nederlands :ironic: Verspilling van de zalen.

?therapy? zei:Sprak wel over een maand geleden ongeveer.Voor mij onbegrijpelijk dat een cinemazaal 'The Grand Budapest Hotel' niet zouden tonen. Ze kenden hem zelfs helemaal niet.
![]()

?therapy? zei:Sprak wel over een maand geleden ongeveer.Voor mij onbegrijpelijk dat een cinemazaal 'The Grand Budapest Hotel' niet zouden tonen. Ze kenden hem zelfs helemaal niet.
![]()
xDama zei:In de Siniscoop moet je niet bepaald een interessante programmatie verwachten.

Matthias92 zei:Gisteren need for speed gezien daar.
Na film nog ene gaan drinken en dan parking willen verlaten en mijn ticketje nergens meer te vinden...
Dan maar al bumperklevend aan mijne maat zijn auto door de bareel geslipt![]()


Swindels zei:De lijfgeur van iemand op de bus die mij gedurende de 40 min durende rit volledig misselijk maakt!! Ik moet mij inhouden of ik doop hem in de parfum en deo die ik bij heb!

maar deze keer is het echt gortig. De chauffeur heeft net de dakraam dingen open gezet omdat het zo erg is.Swindels zei:I know, maar mijn auto is 2 jaar geleden overleden en als alleen wonende student kan ik mij nog geen nieuwe permiteren.
And also, er zit altijd wel een heet studentje of 2 op de busmaar deze keer is het echt gortig. De chauffeur heeft net de dakraam dingen open gezet omdat het zo erg is.
dafuq heb het al erg meegemaakt.... maar zo erg nog ni precies. 

Swindels zei:De lijfgeur van iemand op de bus die mij gedurende de 40 min durende rit volledig misselijk maakt!! Ik moet mij inhouden of ik doop hem in de parfum en deo die ik bij heb!
Preske zei:waar gij nog mee afkomt. die film is al maanden uit
dat ge dat nog gebruikt, was al keitraag. gebruik dan imgur of tinypic.. veel sneller.Tonerider zei:imageshack die geen foto's meer wil uploaden of je moet een premium account nemen.
RealRoot zei:dat ge dat nog gebruikt, was al keitraag. gebruik dan imgur of tinypic.. veel sneller.