Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
frisenfruitig zei:
Zowel kinepolis als de siniscoop in sint-niklaas die het niet nodig vinden om een engelse versie van the lego movie te vertonen. Waarom zou je immers stemmen van morgan freeman, will arnett, liam neeson, will ferrell, chris pratt... willen horen als je kunt luisteren naar kris vandendurpel of weet ik veel welke mannen ze daarvoor optrommelen.

waar gij nog mee afkomt. die film is al maanden uit

?therapy?

Legacy Member
Ik wou in de Siniscoop naar The Grand Budapest Hotel gaan kijken ik was mij aan het ergeren dat ze hem niet vertoonden omdat ze teveel dezelfde film toonden. Onder andere Lego. 2D, 3D, Engels, Nederlands :ironic: Verspilling van de zalen.

Tonerider

Legacy Member
frisenfruitig zei:
Zowel kinepolis als de siniscoop in sint-niklaas die het niet nodig vinden om een engelse versie van the lego movie te vertonen. Waarom zou je immers stemmen van morgan freeman, will arnett, liam neeson, will ferrell, chris pratt... willen horen als je kunt luisteren naar kris vandendurpel of weet ik veel welke mannen ze daarvoor optrommelen.

?therapy? zei:
Ik wou in de Siniscoop naar The Grand Budapest Hotel gaan kijken ik was mij aan het ergeren dat ze hem niet vertoonden omdat ze teveel dezelfde film toonden. Onder andere Lego. 2D, 3D, Engels, Nederlands :ironic: Verspilling van de zalen.
:oink:

?therapy?

Legacy Member
Sprak wel over een maand geleden ongeveer. :p Voor mij onbegrijpelijk dat een cinemazaal 'The Grand Budapest Hotel' niet zouden tonen. Ze kenden hem zelfs helemaal niet. :oink:

Shrimpy

Legacy Member
?therapy? zei:
Sprak wel over een maand geleden ongeveer. :p Voor mij onbegrijpelijk dat een cinemazaal 'The Grand Budapest Hotel' niet zouden tonen. Ze kenden hem zelfs helemaal niet. :oink:

Ik heb daar nog nooit van gehoord.. :unsure:

xDama

Legacy Member
?therapy? zei:
Sprak wel over een maand geleden ongeveer. :p Voor mij onbegrijpelijk dat een cinemazaal 'The Grand Budapest Hotel' niet zouden tonen. Ze kenden hem zelfs helemaal niet. :oink:

In de Siniscoop moet je niet bepaald een interessante programmatie verwachten.

Matthias92

Legacy Member
xDama zei:
In de Siniscoop moet je niet bepaald een interessante programmatie verwachten.

Gisteren need for speed gezien daar.
Na film nog ene gaan drinken en dan parking willen verlaten en mijn ticketje nergens meer te vinden...
Dan maar al bumperklevend aan mijne maat zijn auto door de bareel geslipt :p

xDama

Legacy Member
Matthias92 zei:
Gisteren need for speed gezien daar.
Na film nog ene gaan drinken en dan parking willen verlaten en mijn ticketje nergens meer te vinden...
Dan maar al bumperklevend aan mijne maat zijn auto door de bareel geslipt :p

As I was saying... :p

Ja, die parking... Echt al vaak gehad dat ik niet meer buiten geraak, ook al heb ik betaald. Volgende keer misschien ook eens proberen :p

Swindels

Legacy Member
De lijfgeur van iemand op de bus die mij gedurende de 40 min durende rit volledig misselijk maakt!! Ik moet mij inhouden of ik doop hem in de parfum en deo die ik bij heb!

Ketelbuik

Legacy Member
Swindels zei:
De lijfgeur van iemand op de bus die mij gedurende de 40 min durende rit volledig misselijk maakt!! Ik moet mij inhouden of ik doop hem in de parfum en deo die ik bij heb!

Je hebt toch een auto? Bus is marginaal :p

Swindels

Legacy Member
I know, maar mijn auto is 2 jaar geleden overleden en als alleen wonende student kan ik mij nog geen nieuwe permiteren.

And also, er zit altijd wel een heet studentje of 2 op de bus :p maar deze keer is het echt gortig. De chauffeur heeft net de dakraam dingen open gezet omdat het zo erg is.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Swindels zei:
I know, maar mijn auto is 2 jaar geleden overleden en als alleen wonende student kan ik mij nog geen nieuwe permiteren.

And also, er zit altijd wel een heet studentje of 2 op de bus :p maar deze keer is het echt gortig. De chauffeur heeft net de dakraam dingen open gezet omdat het zo erg is.


:lol: dafuq heb het al erg meegemaakt.... maar zo erg nog ni precies. :p
Van die hot students, I agree, de vrouwelijke variant dan wel. :p

Tonerider

Legacy Member
imageshack die geen foto's meer wil uploaden of je moet een premium account nemen.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Swindels zei:
De lijfgeur van iemand op de bus die mij gedurende de 40 min durende rit volledig misselijk maakt!! Ik moet mij inhouden of ik doop hem in de parfum en deo die ik bij heb!

Ik zit met eeb luidruchtige zigeunerfamilie te wachten op de bus. Moeder heeft meiklokjes mee. Vijfjarige pakt da af, begint op moeder te kloppen. Zevenjarige pakt klokjes af. Wil ni teruggeven. Moeder begint er op te kloppen. Ik zweer het als er straks messen getrokken worden ben ik weg. Meiklokjes godbetert. Het is april. Domme zigeuners.

frisenfruitig

Legacy Member
Preske zei:
waar gij nog mee afkomt. die film is al maanden uit

Dat weet ik, jammer genoeg enkel crappy cam versies online, vandaar dat ik hem in de cinema dacht te gaan zien. Of bedoel je dat ze na een tijdje enkel nog nederlandse versies uitzenden ofzo?

moloko

Legacy Member
Welke ZOT is er op gekomen om menthol in shampoo te doen?Je krijgt dat in uw ogen en dat is een half uur miserie.Piekende ogen.

RealFlub

Legacy Member
Tonerider zei:
imageshack die geen foto's meer wil uploaden of je moet een premium account nemen.
dat ge dat nog gebruikt, was al keitraag. gebruik dan imgur of tinypic.. veel sneller.

Alteration

Legacy Member
Mensen die (in e-mails) totaal niet op uw vraag antwoorden en/of maar half lezen/luisteren. Eens zo plezant als het dan nog gaat over inconsistenties in hun werk dat ook maar half tot niet nagelezen lijkt te zijn.

Dan nog de treinrit vanmorgen: rookontwikkeling bij treinstellen met een gezellige brandgeur binnen tot gevolg. Daar zit je dan een uur in, 't pakt op je adem, hoofdpijn,... maar 't welzijn van de reizigers liet de treinbegeleider schijnbaar koud. "En dan", meer komt daar dan niet uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan