Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
SwagYolo zei:
Swindels reported

Wat vond ge van delphinneke dees aflevering? :p Ze zag er weer goe uit, enkel gaat ze door de mand vallen vreesk --> den bak in en ze gaat af het scherm wss

Khoop da rita van den drank kan afblijven, tis toch spannend, den Danny komt ni terug uit holland voor haar. :s :cry:

Cuth

Legacy Member
Swindels zei:
En yes I know, familie is shit maar toevallig staat da soms op de achtergrond te spelen, vooral de dinsdag en de donderdag want dan kijk ik naar mijn pop up restaurant :p

Gevolgd door 43 posts over Familie.... :unsure:

Swindels

Legacy Member
Cuth zei:
Gevolgd door 43 posts over Familie.... :unsure:

Mijn eigen alternatieve verhaallijn weliswaar :p helaas weigeren ze constant mijn voorstellen wegens budgettaire redenen.

Nickjeuh

Legacy Member
Pr3D@t0r zei:
Zo'n online ticket kan je toch gewoon afprinten of koppelen aan je identiteitskaart?

Ik had voor de pdf gekozen in plaats van het te koppelen aan mijn identiteitskaart. De mail met mijn pdf is nooit toegekomen en het lukte ook niet om het direct te downloaden van de site.

EDIT: Heb net gebeld met klantensupport. Er waren blijkbaar technische problemen met hun site gisterenavond. Mijn ticket gaat terugbetaald worden en ik moet een nieuw kopen.

RB26DETT

Legacy Member
xTechneut zei:
Wat vond ge van delphinneke dees aflevering? :p Ze zag er weer goe uit, enkel gaat ze door de mand vallen vreesk --> den bak in en ze gaat af het scherm wss

Khoop da rita van den drank kan afblijven, tis toch spannend, den Danny komt ni terug uit holland voor haar. :s :cry:

Waarom komt Guido terug?

Put_met_keren

Legacy Member
Trein die vertraging heeft door loslopend vee op de sporen. En iemand die hier op de trein schaamteloos z'n nagels aan het knippen is. Ik zie het niet maar ik hoor wel de nagelknipper klikken.

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

Mus

Legacy Member
Haha!
Als dat die van zijn voeten zouden kunnen zijn zou ik toch wel eens ff gaan kijken ze :')

Bubble

Legacy Member
Linux + AMD HD7870 + dual screen. Echt ongelooflijk hoe ze er in slagen om het niet te doen werken.

De RVA stuurt me een document terug - ik moest dat natuurlijk aangetekend doen, zij niet - omdat mijn rijksregisternummer er niet op staat. Euhm, openbare dienst, al mijn andere gegevens staan er wel op (naam, adres, geboortedatum), kunnen jullie dat niet opzoeken ? Ik mag het nu opnieuw terug sturen, ik zal voor de zekerheid maar opnieuw aangetekend doen. Anders raakt het nog verloren...

Kowlier

Legacy Member
al sinds vrijdag een pakketje op vanuit zuid-korea op de luchthaven, maar er komt maar geen schot in de zaak :@
leveren die handel!

Elosopardo

Legacy Member
RB26DETT zei:
Waarom komt Guido terug?

Niet Guido ! Maarten komt terug nadat hij met Roos een wereldreis heeft gemaakt.

Delphine is een vuile golddigger. Trap er niet in Peter !!!

Eveliciouz

Legacy Member
Nickjeuh zei:
Online ticket gekocht van NMBS, is niet toegekomen, zucht.

Een online ticket dat niet toekomt? Bedoel je dan via de post? Want dan ga je laaaaang mogen wachten (m.a.w. een online ticket kan je enkel online afdrukken en krijg je geen kopie van met de post) :unsure:

Alteration

Legacy Member
Eveliciouz zei:
Een online ticket dat niet toekomt? Bedoel je dan via de post? Want dan ga je laaaaang mogen wachten (m.a.w. een online ticket kan je enkel online afdrukken en krijg je geen kopie van met de post) :unsure:

Nickjeuh zei:
Ik had voor de pdf gekozen in plaats van het te koppelen aan mijn identiteitskaart. De mail met mijn pdf is nooit toegekomen en het lukte ook niet om het direct te downloaden van de site.

EDIT: Heb net gebeld met klantensupport. Er waren blijkbaar technische problemen met hun site gisterenavond. Mijn ticket gaat terugbetaald worden en ik moet een nieuw kopen.

RB26DETT

Legacy Member
Als ge het op uw ID laat zetten, krijgt ge ook nog een bevestiging per mail dus ge kunt beter dat kiezen.

Cuth

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Trein die vertraging heeft door loslopend vee op de sporen. En iemand die hier op de trein schaamteloos z'n nagels aan het knippen is. Ik zie het niet maar ik hoor wel de nagelknipper klikken.

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

Als ge uw afgeknipte nagels opvangt en in de vuilbak gooit is dat toch geen probleem?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan