Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sick`

Legacy Member
?therapy? zei:
Leuke vrouw ontmoet deze avond... blijkt uiteindelijk dat ze les van mijn ma heeft gehad ( BuSO)
Yeah.... ... ...

Wat is het probleem juist? Toch niet al die mensen zijn mentaal gehandicapt ofzo :eek:
Ik ken er genoeg met een doctoraat op zak waar evengoe iets serieus aan scheelt hoor :p

Sir. K

Legacy Member
?therapy? zei:
Leuke vrouw ontmoet deze avond... blijkt uiteindelijk dat ze les van mijn ma heeft gehad ( BuSO)
Yeah.... ... ...

[macho] Da voelde nie ze pat! [/macho] :unsure:

Lobmans

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Troost u ik moest om 7hr opstaan om te plassen en kon nie meer in slaap vallen. Trouwens vandaag werken = dubbel betaald...

Toch niet in elke sector hoor, ik moet vandaag ook gaan werken en krijg heus niet dubbel betaald. Het enige wat we krijgen om te werken op een zondag is een zondagspremie, maar dat is maar iets van een 12 euro.

Gentei

Legacy Member
Lobmans zei:
Toch niet in elke sector hoor, ik moet vandaag ook gaan werken en krijg heus niet dubbel betaald. Het enige wat we krijgen om te werken op een zondag is een zondagspremie, maar dat is maar iets van een 12 euro.

Lol dan zou ik het nie doen. Bij ons is het dubbel.

Lobmans

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Lol dan zou ik het nie doen. Bij ons is het dubbel.

Mja ik ben het inmiddels wel gewoon hoor dat ik geen "weekends" heb zoals de gemiddelde mens die heeft. Voordeel is wel dat ik vaak vrij ben op momenten dat anderen niet vrij zijn, of dat ik geen verlofdagen moet inzetten om eens een midweek citytrip te doen :)

ludnak

Legacy Member
Zoals iedereen in een volcontinusysteem die meestal wel dubbel betaald worden. Als je geen shifts doet is het niet echt te vergelijken, anders zou ik toch eens overwegen om een overstap te maken naar een beter betalende sector!

Gentei

Legacy Member
Lobmans zei:
Mja ik ben het inmiddels wel gewoon hoor dat ik geen "weekends" heb zoals de gemiddelde mens die heeft. Voordeel is wel dat ik vaak vrij ben op momenten dat anderen niet vrij zijn, of dat ik geen verlofdagen moet inzetten om eens een midweek citytrip te doen :)

Ja tuurlijk recup. Ik zit ook in ploegen. Maar nog altijd....zondagen zouden beter betaald moeten zijn...

JorisBlack

Legacy Member
Ergernissen van de dag:

- selfies
- de plotse populariteit van selfies in alle media
- mensen die niet weten wat een selfie is en het woord dan maar overal voor gebruiken (ook als de foto niet zelf gemaakt is door degene op de foto)

ludnak

Legacy Member
JorisBlack zei:
Ergernissen van de dag:

- selfies
- de plotse populariteit van selfies in alle media
- mensen die niet weten wat een selfie is en het woord dan maar overal voor gebruiken (ook als de foto niet zelf gemaakt is door degene op de foto)
Ergernisselfie

coldplayke

Legacy Member
Mijn trein had vertraging waardoor ik 1 uur en een kwartier in plaats van 50 minuten onderweg was, maar dat is niet mijn ergernis. Mijn ergernis is dat 2 kleuters de hele rit lang de longen uit hun lijf hebben staan schreeuwen en de ouders zeggen er natuurlijk niets van :sop:

Lobmans

Legacy Member
ludnak zei:
Zoals iedereen in een volcontinusysteem die meestal wel dubbel betaald worden. Als je geen shifts doet is het niet echt te vergelijken, anders zou ik toch eens overwegen om een overstap te maken naar een beter betalende sector!

Ik werk aan de front office in een hotel. Op zich in een functie die ge in de privésector dus ook wel hebt, maar in mijn geval valt het dus onder "horeca", en in de horeca hebt ge nu eenmaal afwijkende uren. Qua verloning enz klaag ik op zich niet, enkel het missen van een regelmaat in mijn werkrooster is iets wat mij vroeg of laat wel naar een ander job/sector zou doen uitwijken ja.

j3T

Legacy Member
Stap mijn huis uit, komt een Mercedes aangereden met een paar Marokkanen in, smijten ze hun afval net langs een wagen voor mijn voeten uit hun raam.

Had hun nummerplaat moeten onthouden, respectloos arrogant volk.

ludnak

Legacy Member
kinxton zei:
Wat ben ik blij van nooit gevaccineerd te zijn, nooit antibiotica te nemen of enige medicatie... Super resistent!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Vaccinaties maken je net resistent.
Dat jij geen antibiotica neemt maakt niks uit als vele anderen dat wel doen. Zij zorgen er dan voor dat de bacteriën resistent worden tegen antibiotica en als jij dan wel eens ziek wordt en antibiotica nodig hebt, dan werkt de antibiotica niet en dat is het probleem.

Lobmans

Legacy Member
ludnak zei:
Vaccinaties maken je net resistent.
Dat jij geen antibiotica neemt maakt niks uit als vele anderen dat wel doen. Zij zorgen er dan voor dat de bacteriën resistent worden tegen antibiotica en als jij dan wel eens ziek wordt en antibiotica nodig hebt, dan werkt de antibiotica niet en dat is het probleem.

Anderzijds is het wel zo dat mensen die voor het minste beetje al naar medicatie of antibiotica grijpen, zelf een zwakker immuunsysteem zullen hebben dan mensen die niet zo vlug medicatie nemen en wiens immuunsysteem zichzelf dus versterkt.

LexElkerlijck

Legacy Member
Lobmans zei:
Anderzijds is het wel zo dat mensen die voor het minste beetje al naar medicatie of antibiotica grijpen, zelf een zwakker immuunsysteem zullen hebben dan mensen die niet zo vlug medicatie nemen en wiens immuunsysteem zichzelf dus versterkt.

Mijn dokter dermatologie schreef mij direct een antibioticakuur voor tegen acne :p
En acne wordt mede-veroorzaakt door infectie van een "Staphylococcus aureus-bacterie".

En het is juist de Staphylococcus aureus die hoog op het lijstje staat als 'resistente bacterie' :D

Ik houd van mijn dokter <3
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan