Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mathelas

Legacy Member
Ik wou pannekoeken maken met slagroom en aardbeien, maar de slagroom is op. :(

Put_met_keren

Legacy Member
De kat heeft een muis binnengebracht en ze vervolgens laten ontsnappen en nu vind ik ze niet meer :-\ beide katers hebben er ook geen interesse meer in. De ene ligt te soezen in de zetel en de dader is boven gaan mokken omdat ik hem niet enthousiast onthaalde.
En nu zit ik met de gebakken peren.
Heeeeluuup :'(

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

Gamer94

Legacy Member
Put_met_keren zei:
De kat heeft een muis binnengebracht en ze vervolgens laten ontsnappen en nu vind ik ze niet meer :-\ beide katers hebben er ook geen interesse meer in. De ene ligt te soezen in de zetel en de dader is boven gaan mokken omdat ik hem niet enthousiast onthaalde.
En nu zit ik met de gebakken peren.
Heeeeluuup :'(

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

Kruisverhoor! :)

Muscleduck

Legacy Member
Sick` zei:
Heeft niet iedereen recht op rust dan? Je bent thuis om jezelf te ontspannen. Sommige mensen (als ik) hebben omwille van gezondsheidsredenen zelf nood aan rust. Je buren zullen ook wel eens lawaai maken, maar die zijn niet altijd thuis en worden ook wel eens moe, maar dat is niet hetzelfde als elke dag de klok rond in het lawaai van een kantinne te moeten vertroeven :wtf:

Zo veel lawaai maken die toch ook niet? Het zou mij verbazen als hij die kinderen zelfs kan horen in huis. Typisch weer een of andere verzuurde klojo die het moet verpesten. Die 40 dB op zijn terras is ook lachwekkend laag. Dan zitten de mensen gewoon te vezelen tegen elkaar.

Mus

Legacy Member
Opgestaan met keelpijn, koppijn, nekpijn, spierpijn,... Buh, ik heb ook eens een brugdag ze :(

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Kom op mijn werk, blikje cola open, vlam, loopt over men bek allemaal op mijn shirt :sop:

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Put_met_keren zei:
De kat heeft een muis binnengebracht en ze vervolgens laten ontsnappen en nu vind ik ze niet meer :-\ beide katers hebben er ook geen interesse meer in. De ene ligt te soezen in de zetel en de dader is boven gaan mokken omdat ik hem niet enthousiast onthaalde.
En nu zit ik met de gebakken peren.
Heeeeluuup :'(

Verstuurd vanaf mijn JY-G3 met Tapatalk

Hahahaha!!!!!!!!!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Gamer94

Legacy Member
Mus86 zei:
Opgestaan met keelpijn, koppijn, nekpijn, spierpijn,... Buh, ik heb ook eens een brugdag ze :(

Had ik ook de maandag :s alleen de keelpijn is er nog en sinds gistren de occasionele bloedneus :(

Sheldon Cooper zei:
Kom op mijn werk, blikje cola open, vlam, loopt over men bek allemaal op mijn shirt :sop:

You made my day :)

Gamer94

Legacy Member
ludnak zei:
Als dat nog even aansleept, best even jouw bloed laten controleren.

Ja zal zien dat het vndg nog voorkomt )

Mus86 zei:
Een occasionele bloedneus. Uit het niets dan?

Gisteren op de laptop.. Ineens een bloedneus :/ en dan nog een paar keer ne zakdoek vol bloed --

SwagYolo

Legacy Member
Gamer94 zei:
Ja zal zien dat het vndg nog voorkomt )



Gisteren op de laptop.. Ineens een bloedneus :/ en dan nog een paar keer ne zakdoek vol bloed --

Kheb dat vroeger ook gehad. Record was 5x op een dag
Heb een adertje laten dichtbranden bij een specialist

Mus

Legacy Member
SwagYolo zei:
Kheb dat vroeger ook gehad. Record was 5x op een dag
Heb een adertje laten dichtbranden bij een specialist

En sindsdien is de bloedtoevoer naar uw hersenen ook dicht geschroeid?

(;))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan