Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bumblebee_be

Legacy Member
men nieuwe ledstrip van 5 meter die nu na uren prutsen eindelijk mooi is weggewerkt.
De afstandsbediening werkt op het zelfde kanaal als de afstandsbediening van men tv.
Resultaat als ik men tv verzet van kanaal beginnen men leds ook te verspringen.
Knap irritant

Gamer94

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
N bloedneus.

Het gore eraan is snot gemengd met semi-gestold bloedneusbloed en dat per ongeluk inslikken.

Ik ben ook ziek. Geemer94.
En ik pak sinutab en ge wordt daar n beetje high van, maar ook loom en nog zieker.

:hug:

Preske zei:
neuspeuteraar?

Nein :(

Gamer94

Legacy Member
Zucht... Al 3 fuckin uren bezig aan de wifi-verbinding van den nieuwe tablet :( ipod en andere tablet hebben wel een goei verbinding --

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Een nieuwsitem over de David van Michelangelo die op instorten staat, de reactie eronder... :sop:
Debiele cultuurbarbaren

Bram76
So what, we kunnen toch niet alles sparen en restaureren. Als het kapot is, naar het stort ermee.

Preske

Legacy Member
Gamer94 zei:
Zucht... Al 3 fuckin uren bezig aan de wifi-verbinding van den nieuwe tablet :( ipod en andere tablet hebben wel een goei verbinding --

wifi analyzer

Nahrtent

Legacy Member
SwagYolo zei:
Inderdaad
Die pagina's moeten eens leren om een drie tal dagen te wachten

Goh ja, aangezien het gebaseerd is op een toch wel redelijk bekende legende is eigenlijk de hele verhaallijn al jaren te lezen op Wikipedia (al hebben ze wel hier en daar wat aangepast). Beetje zoals met The Tudors destijds; wie goed heeft opgelet tijdens de geschiedenislessen wist ook alles al :).

Preske

Legacy Member
Gamer94 zei:
Ga ni zonder verbinding.. En op den anderen tablet gaat da ni --

Al van 14u bezig :wtf:

ow, ik had begrepen dat er slechte verbinding was.

APK op sd kaartje steken en zo installeren?

Gamer94

Legacy Member
Preske zei:
ow, ik had begrepen dat er slechte verbinding was.

APK op sd kaartje steken en zo installeren?

Die wilt sd ni lezen.. Shit man, op de doos staat er dan droog "eenvoudig paren met de wifi en snel surfen"

*5u later*

Gamer94

Legacy Member
sharpshot zei:
moet geen brol aankopen ook hé!

Ben ermee gestopt.. Ze geven hier commentaar dat het niet werkt, zal nog is behulpzaam zijn -- Morgenvroeg nog 1x proberen op zolder vlak naast de router, als het dan niet lukt terug naar de winkel ze..

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Gamer94 zei:
Ben ermee gestopt.. Ze geven hier commentaar dat het niet werkt, zal nog is behulpzaam zijn -- Morgenvroeg nog 1x proberen op zolder vlak naast de router, als het dan niet lukt terug naar de winkel ze..

Da's schering en inslag, ge moet alles maken, maar alst kapot is ist altijd u schuld, ook al komde er nooit aan.
I know that feel

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Al heel den dag keelpijn gvd... Altijd prijs tegen of in het weekend me eender wa
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan