Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Prodigy

Legacy Member
Ik word deze week 25, da gaat de eerste verjaardag zijn die toch raar gaat doen. Vanaf dan op de 2de helft onderweg naar tram 3, damn. Ik voel mij verre van 25 als ik kijk naar bepaalde leeftijdsgenoten. Ondertussen lopen al veel ex-klasgenotes rond met ne kleine, of zelfs 2, huis gekocht, getrouwd,...

Time flies.

Mus

Legacy Member
Een halfuur later. De bareel op de parking wou niet open met mijn badge, de eerste keer sinds 6 jaar. Gevolg: file achter mijn gat en iemand van de technische dienst die mij via de parlefon de les wou spellen; "Mevrouw, gij moogt helemaal niet op die parking staan".
IK STA DAAR AL 6 JAAR! f,oefzfjnuirefbhefsefseifi

Ochtendhumeur + temperament, deze maandag komt nooit nog goed.

ludnak

Legacy Member
Mus86 zei:
Een halfuur later. De bareel op de parking wou niet open met mijn badge, de eerste keer sinds 6 jaar. Gevolg: file achter mijn gat en iemand van de technische dienst die mij via de parlefon de les wou spellen; "Mevrouw, gij moogt helemaal niet op die parking staan".
IK STA DAAR AL 6 JAAR! f,oefzfjnuirefbhefsefseifi

Ochtendhumeur + temperament, deze maandag komt nooit nog goed.
Wat pillen uit de voorraadkast binnenspelen. Alternatief een morfinespuit.

Tonerider

Legacy Member
Prodigy zei:
Ik word deze week 25, da gaat de eerste verjaardag zijn die toch raar gaat doen. Vanaf dan op de 2de helft onderweg naar tram 3, damn. Ik voel mij verre van 25 als ik kijk naar bepaalde leeftijdsgenoten. Ondertussen lopen al veel ex-klasgenotes rond met ne kleine, of zelfs 2, huis gekocht, getrouwd,...

Time flies.
Troost u, een groot deel van degene met kinderen benijden u om uw vrijheid.

Mus

Legacy Member
ludnak zei:
Wat pillen uit de voorraadkast binnenspelen. Alternatief een morfinespuit.

Bedankt voor je bezorgdheid rond mijn welzijn.

Maar ik ga het houden bij piano, dat tempert mij beter me dunkt.

MrKend54l

Legacy Member
Al het verkeer in en rond Antwerpen staat vast...
Vlaamse overheid jullie planning skills zijn 0,0

Tonerider

Legacy Member
is gewoon strategie van Antwerps stadsbestuur. Als iedereen stil staat zal zowel criminaliteit zakken (criminelen staan mee vast en hebben bovendien geen vluchtroute) alsook de toestroom van immigranten verminderen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
In Gent is dat ook een probleem. Zijn echt overal aan het werken.

AliChemicali

Legacy Member
Tonerider zei:
Bescherming
De steenmarter wordt in Vlaanderen volgens art. 3 van het jachtdecreet ingedeeld bij het wild (overig wild). Dit komt neer op een totale bescherming, aangezien de steenmarter al decennia niet meer mag worden bejaagd. Het vangen of doden van deze dieren is dan ook zonder uitzondering verboden.

Niemand die dat weet als ik dien in de grond stop haha :d

ludnak

Legacy Member
Mus86 zei:
Bedankt voor je bezorgdheid rond mijn welzijn.

Maar ik ga het houden bij piano, dat tempert mij beter me dunkt.
Precies nog geen morfinespuit geprobeerd!

Zubrowka

Legacy Member
Tonerider zei:
is gewoon strategie van Antwerps stadsbestuur. Als iedereen stil staat zal zowel criminaliteit zakken (criminelen staan mee vast en hebben bovendien geen vluchtroute) alsook de toestroom van immigranten verminderen.

Het is bovendien ook nog eens de schuld van de socialisten dat het gepeupel zich een auto kan veroorloven.

sharpshot

Legacy Member
Tgohja kzou het nu niet op de sossen steken, een auto stelen zal onder elk beleid nog kunnen.

xDama

Legacy Member
Tonerider zei:
is gewoon strategie van Antwerps stadsbestuur. Als iedereen stil staat zal zowel criminaliteit zakken (criminelen staan mee vast en hebben bovendien geen vluchtroute) alsook de toestroom van immigranten verminderen.

:')

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
AliChemicali zei:
Niemand die dat weet als ik dien in de grond stop haha :d

Als ge het toch ni erg vindt dat het verboden is, waarom dan in de eerste plaats vragen?

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan