Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xDama

Legacy Member
Poekie95 zei:
Dan had jij een trein met aangenamer volk want mijn ervaringen met P-treinen is dat 2de klasse een lawaai van jewelste is, vooral idd afkomstig van het type roddelvrouw die, merkbaar, over alles kan meepraten. Slapen lijkt me al moeilijk daarin (ook met telefoons die constant afgaan met "JA IK ZIT OP DE TREIN HE" tot gevolg etc).

De onderwerpen snap ik nochtans wel. Ze hebben 's morgens hun kinderen nog gezien en ermee gesproken, en in de trein reflecteren ze daarover alvorens "de knop om te draaien". Dan 's avonds weten ze weer dat ze hun job en hun sleur kotsbeu zijn en praten ze over verlof alvorens "de knop weer om te draaien".

Het zijn beiden ook easy onderwerpen waar ge lang, veel en oppervlakkig over kunt vertellen zonder teveel van uw ziel te moeten prijsgeven.

De oplossing voor al uw trein-ergernissen :p: http://mydjblog.com/wp-content/uploads/2011/03/technics.-RP-DH1200jpg.jpg

Imo echt een noodzaak om het dagelijkse pendelen mentaal te kunnen doorstaan. Ik kom bij tijd echt slecht van al dat gezaag, geklaag, geneut en geroddel op de trein. Al meermaals gehad dat ik ambetant/pissed van de trein stap, omdat ik 30min. naar het gezaag van huismoeder X heb moeten luisteren.

Poekie95

Legacy Member
xDama zei:
De oplossing voor al uw trein-ergernissen :p: http://mydjblog.com/wp-content/uploads/2011/03/technics.-RP-DH1200jpg.jpg

Imo echt een noodzaak om het dagelijkse pendelen mentaal te kunnen doorstaan. Ik kom bij tijd echt slecht van al dat gezaag, geklaag, geneut en geroddel op de trein. Al meermaals gehad dat ik ambetant/pissed van de trein stap, omdat ik 30min. naar het gezaag van huismoeder X heb moeten luisteren.

Jep ik heb hiervoor een Bose QC en voor lange ritten is dat idd noodzakelijk of anders staat uw hoofd op barsten als ge uitstapt. Maar ik neem in feite niet zoveel een P-trein, mss hoop en al in totaal 10 keer in m'n leven ene genomen ofzo, maar de constante was altijd wel 's morgens de kinderen en 's avonds hun verlof waarover ze bezig waren, zonder uitzondering.

Laatste keer zat ik 's avonds met een maat op zo'n trein en ik zei tegen hem "watch, ze gaan ieder moment beginnen over hun verlof" en 5 sec later zo'n vrouw twee banken verder keiluid "en Marie, plannen voor in 't verlof?".

foenN

Legacy Member
Een goede tip: schaf enkele interesante audioboeken aan.

ik heb altijd muziek/radio beluisterd tijdens mijn pendeltochten, maar onlangs begonnen met audioboeken. Omdat ik fiets kan ik moeilijk lezen of gamen, dus dit is echt ideaal.

Muziek en radio ben ik beu geworden. Met audioboeken heb ik het gevoel dat ik nog tenminste productief ben tijdens mijn ritten (hangt af wat beluistert natuurlijk).

xDama

Legacy Member
foenN zei:
Een goede tip: schaf enkele interesante audioboeken aan.

ik heb altijd muziek/radio beluisterd tijdens mijn pendeltochten, maar onlangs begonnen met audioboeken. Omdat ik fiets kan ik moeilijk lezen of gamen, dus dit is echt ideaal.

Muziek en radio ben ik beu geworden. Met audioboeken heb ik het gevoel dat ik nog tenminste productief ben tijdens mijn ritten (hangt af wat beluistert natuurlijk).

+1

Op de fiets/te voet zet ik meestal muziek op, maar tijdens de treinritten zit ik dagelijks tutorials/instruction-videos/etc. te bekijken voor muziekproductie. Vooral wetende dat je je tijd nuttig spendeert tijdens zo'n pendelritje, doet deugd.

sneax

Legacy Member
Sick` zei:
Heeft niet iedereen recht op rust dan? Je bent thuis om jezelf te ontspannen. Sommige mensen (als ik) hebben omwille van gezondsheidsredenen zelf nood aan rust.

Ziekelijk volk dat "rust" nodig heeft moet dan maar in een ziekenhuis gaan liggen ipv in een wereld waar geleefd wordt. Voila dat is mijn verzuurde mening.

Recipe4hate

Legacy Member
Prodigy zei:
Ik word deze week 25, da gaat de eerste verjaardag zijn die toch raar gaat doen. Vanaf dan op de 2de helft onderweg naar tram 3, damn. Ik voel mij verre van 25 als ik kijk naar bepaalde leeftijdsgenoten. Ondertussen lopen al veel ex-klasgenotes rond met ne kleine, of zelfs 2, huis gekocht, getrouwd,...

Time flies.
Dat had ik dus ook!
18 worden, niks aan de hand
20 worden, beuh!
25 worden, shit, op naar de 30!

Mus86 zei:
Een halfuur later. De bareel op de parking wou niet open met mijn badge, de eerste keer sinds 6 jaar. Gevolg: file achter mijn gat en iemand van de technische dienst die mij via de parlefon de les wou spellen; "Mevrouw, gij moogt helemaal niet op die parking staan".
IK STA DAAR AL 6 JAAR! f,oefzfjnuirefbhefsefseifi

Ochtendhumeur + temperament, deze maandag komt nooit nog goed.
You're cute when you're angry!


:unsure:

sharpshot

Legacy Member
xDama zei:
+1

Op de fiets/te voet zet ik meestal muziek op, maar tijdens de treinritten zit ik dagelijks tutorials/instruction-videos/etc. te bekijken voor muziekproductie. Vooral wetende dat je je tijd nuttig spendeert tijdens zo'n pendelritje, doet deugd.

Of podcasts! Kan je nog wat bijleren of genieten van komedie. Veel goeie podcasts ook en er mogen er nog bijkomen van mij.

Preske

Legacy Member
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Muscleduck

Legacy Member
Prodigy zei:
Ik word deze week 25, da gaat de eerste verjaardag zijn die toch raar gaat doen. Vanaf dan op de 2de helft onderweg naar tram 3, damn. Ik voel mij verre van 25 als ik kijk naar bepaalde leeftijdsgenoten. Ondertussen lopen al veel ex-klasgenotes rond met ne kleine, of zelfs 2, huis gekocht, getrouwd,...

Time flies.

Ik ken het :p volgende maand word ik 28. Als ik zie wat sommige mensen op hun 28e voor elkaar hadden denk ik ook wel van 'wtf'. Langs de andere kant, geen gezever me een lief, geen gezever me kinderen die aan mijn kop zitten, hahahaha :)

Tonerider

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...
Veel sterkte.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Over die kerel da zone gezinswagen van de weg heeft gereden, zeggen ze opt nieuws:

"De kans dat we de dader gaan vinden zal klein zijn, want het parket heeft geen sporen kunnen vinden."

Nu zal hem zichzelf zeker ni gaan aangeven, moest hem schrik krijgen, als ze al toegeven dat er geen sporen gevonden zijn.

Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.


Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

:s Damn, sterkte!

Poekie95

Legacy Member
Muscleduck zei:
Ik ken het :p volgende maand word ik 28. Als ik zie wat sommige mensen op hun 28e voor elkaar hadden denk ik ook wel van 'wtf'.

Bedoel je lief/kinderen of groot huis/flinke wagen/... ?

Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

:( Sterkte kerel.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Fuck, sterkte man :(

Myllan

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Ontzettend veek sterkte en moed.:hug:!!
Moet iets aan te doen zijn toch?

Muscleduck

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...
Damn... sterkte.

Poekie95 zei:
Bedoel je lief/kinderen of groot huis/flinke wagen/... ?
Vooral groot huis en flinke wagen. Nu ja, als je hoort hoeveel sommigen krijgen als steun van thuis, dan is het al veel duidelijker. Bedragen van 25k tot 100k al gehoord. Als ik dat kreeg zouden mijn verbouwingen ook al gedaan zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan