xDama
Legacy Member
Poekie95 zei:Dan had jij een trein met aangenamer volk want mijn ervaringen met P-treinen is dat 2de klasse een lawaai van jewelste is, vooral idd afkomstig van het type roddelvrouw die, merkbaar, over alles kan meepraten. Slapen lijkt me al moeilijk daarin (ook met telefoons die constant afgaan met "JA IK ZIT OP DE TREIN HE" tot gevolg etc).
De onderwerpen snap ik nochtans wel. Ze hebben 's morgens hun kinderen nog gezien en ermee gesproken, en in de trein reflecteren ze daarover alvorens "de knop om te draaien". Dan 's avonds weten ze weer dat ze hun job en hun sleur kotsbeu zijn en praten ze over verlof alvorens "de knop weer om te draaien".
Het zijn beiden ook easy onderwerpen waar ge lang, veel en oppervlakkig over kunt vertellen zonder teveel van uw ziel te moeten prijsgeven.
De oplossing voor al uw trein-ergernissen
: http://mydjblog.com/wp-content/uploads/2011/03/technics.-RP-DH1200jpg.jpgImo echt een noodzaak om het dagelijkse pendelen mentaal te kunnen doorstaan. Ik kom bij tijd echt slecht van al dat gezaag, geklaag, geneut en geroddel op de trein. Al meermaals gehad dat ik ambetant/pissed van de trein stap, omdat ik 30min. naar het gezaag van huismoeder X heb moeten luisteren.


.
Damn, sterkte!
Sterkte kerel.
!!