Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Hard man. Sterkte!

Sick`

Legacy Member
sneax zei:
Ziekelijk volk dat "rust" nodig heeft moet dan maar in een ziekenhuis gaan liggen ipv in een wereld waar geleefd wordt. Voila dat is mijn verzuurde mening.

Dat slaagt nu eens echt letterlijk op niets :) Verzuring bestaat enkel voor zij die met oogkleppen rondlopen imho.

Terry_Bogard

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Sterkte man!
Bij welke Neuroloog ben je geweest?

Myllan

Legacy Member
Preske zei:
hopelijk aan het eerste wel, 2de twijfelachtig, maar het 1ste is gevaarlijker

Is het kwaadaardig? Ik weet niet juist wat er met je hersenen scheelt maar het is niet met medicatie doenbaar?
Haal het i.i.g. niet in je hoofd om de moed en hoop op te geven, beloofd?

blackman

Legacy Member
Paypal rekening geblokkeerd omdat ik meerdere accounts zou hebben die ik gebruik voor "malafide" praktijken... Dit toevallig nadat ik een paar dagen op een Public VPN (Vpnbook) heb gewerkt... U weze gewaarschuwd. Natuurlijk is de helpservice ook nog eens offline. -.-

Jack The Ripper

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Is dat met de hersenen gerelateerd aan de tumor of moet dat nog onderzocht worden?

JohnnyricoMC

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Godverkut. Sterkte man.

playforfun91

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Sterkte man :(

Preske

Legacy Member
Myllan zei:
Is het kwaadaardig? Ik weet niet juist wat er met je hersenen scheelt maar het is niet met medicatie doenbaar?
Haal het i.i.g. niet in je hoofd om de moed en hoop op te geven, beloofd?

weten we nog niet, maar is dikwijls niet kwaadaardig.
Dat in de hersenen weten we niet. Blijkbaar is het nu nog geen probleem, maar kan hetlater wel problemen geven

Preske

Legacy Member
edit: dank iedereen

Jack The Ripper zei:
Is dat met de hersenen gerelateerd aan de tumor of moet dat nog onderzocht worden?

moet nog onderzocht worden, maar die kans bestaat alsdus huisdokter.

Preske

Legacy Member
ze moeten in mijn ruggegraat rondkoteren en aangzzien ika l twee keer er een verlamming aan heb overgehouden is het risicovol ja :unsure:

MrDoreth

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Telkens als men denkt
T'gaat niet meer
Schijnt er een lichstraal
Keer op keer
Die de kracht en de moed geven
Om verder te blijven leven

Www.gedachten-gedichten.nl

Vond deze mooi.
Sterkte!

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Preske zei:
ze moeten in mijn ruggegraat rondkoteren en aangzzien ika l twee keer er een verlamming aan heb overgehouden is het risicovol ja :unsure:

Er scheelt iets met de hersenen, maar geen tumor? Ik dacht dat gij iets "mechanisch" aan uw wervels had. Ni zoiets. :s

Preske

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Er scheelt iets met de hersenen, maar geen tumor? Ik dacht dat gij iets "mechanisch" aan uw wervels had. Ni zoiets. :s

nee, geen tumor gelukkig.
Ja ik heb ijzeren staven aan mijn ruggegraat

Muscleduck

Legacy Member
Miljaarde dju, na 2 weken stilzwijgen krijg ik te horen dat mijn buren lastig doen ivm mijn verbouwingsplannen. Normaal meer nieuws eind deze week.

vloet

Legacy Member
Preske zei:
Vandaag bij de neuroloog geweest en slecht nieuws gekregen.

Heb weer een tumor in het ruggemerg en er scheelt ook iets met de hersenen...

Damn, hopelijk komt het goed

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Preske zei:
nee, geen tumor gelukkig.
Ja ik heb ijzeren staven aan mijn ruggegraat

Maar aangezien gij dan regelmatig op controle moet gaan (denk ik) voor uw rug, zijn ze er dan niet vroeg bij met die tumor? En is het echt een tumor, of gewoon een abcess van die staven?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan