Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poekie95

Legacy Member
Eveliciouz zei:
Non-Stop die nu blijkbaar al (?!) niet meer speelt in de Kinepolis Hasselt...
Die film speelt toch zolang nog niet, mijn gedacht? :(

Toch al een tijdje hoor, heb die in Kinepolis gezien begin maart geloof ik.

Zsazsa

Legacy Member
Non-Stop speelt wel al ff nu, maar je mist eerlijk gezegd niet zo heel veel...

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Veel mensen met wratten in Brussel. Wrs Oost-blokkers met een teveel aan Chernobyl. Onlangs was er één met drie wratten. Het rare is: ge kunt uw blik daar niet van afwenden. Echt hypnotiserend.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

PhoenixEffect

Legacy Member
Vrouwen die naar u kijken alsof ge n verkrachter zijt. Met dank aan de maatschappij.

Ketelbuik

Legacy Member
PhoenixEffect zei:
Vrouwen die naar u kijken alsof ge n verkrachter zijt. Met dank aan de maatschappij.

Ligt misschien aan u. Naar mij kijken ze met een smachtende blik en geile ogen terwijl ze met hun tong hun lippen aflekken.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
PhoenixEffect zei:
Vrouwen die naar u kijken alsof ge n verkrachter zijt. Met dank aan de maatschappij.

Ik heb dat ook vaak voor.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk uit Leuven-Centraal.

?therapy?

Legacy Member
PhoenixEffect zei:
Vrouwen die naar u kijken alsof ge n verkrachter zijt. Met dank aan de maatschappij.
Of als je in de buurt bent van kinderen ben je als man bijna automatisch een pedofiel. :p

PhoenixEffect

Legacy Member
?therapy? zei:
Of als je in de buurt bent van kinderen ben je als man bijna automatisch een pedofiel. :p

Exactly! Ik zie graag kinderen maar niet op die manier.

Swindels

Legacy Member
Ofwel gedragen jullie je extreem verdacht dan ofwel komen jullie rare mensen tegen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Swindels zei:
Ofwel gedragen jullie je extreem verdacht dan ofwel komen jullie rare mensen tegen.

Dacht ik ook :') Nog nooit een van beide voorbeelden ervaren haha

Poekie95

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Dacht ik ook :') Nog nooit een van beide voorbeelden ervaren haha

Probeer eens om babysitter te worden als man... Voor vreemden he, niet voor familie of vrienden ofzo.

coldplayke

Legacy Member
Poekie95 zei:
Probeer eens om babysitter te worden als man... Voor vreemden he, niet voor familie of vrienden ofzo.

Mijn ouders hadden vroeger eens een mannelijke babysitter ingehuurd. Die liet de kinderen op de luchter zitten en zo :unsure:

Preske

Legacy Member
JorisBlack zei:
Dat heb ik mij ook al afgevraagd. Kost wel wat meer voor verzending uit de USA.

normaal kunt ge die toch laten afkomen via amazon.co.uk en zo geen/minder taksen betalen

Poekie95

Legacy Member
Preske zei:
normaal kunt ge die toch laten afkomen via amazon.co.uk en zo geen/minder taksen betalen

co.uk verkoopt Kindle alleen aan Engeland.

JorisBlack zei:
Je kan hem ook niet kopen van de .co.uk site, wat ook in het Engels is.

Idd, zeker weet ik het niet maar afaik heeft het te maken met de Kindle storefront. Wees blij want de .COM content in USD is veel goedkoper dan de .co.uk in GBP.

Oldskooler

Legacy Member
Nieuwe Hp-printer die al moeilijk doet.

Het is toch altijd hetzelfde.

Ik mis mijn eerste printerke, een simpel ding met juist een on/off-knop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan