Vordesh
Legacy Member
Sheldon Cooper zei:Hoe heet dat nu weer?
Ff gezocht: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sixtostart.zombiesrun&hl=nl
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sheldon Cooper zei:Hoe heet dat nu weer?
Lt. KroftDünkel zei:Oh! Wat een hottie!So cute!
![]()
Give me some sugar babey.![]()
![]()
![]()
xDama zei:Inderdaad, bij momenten is het echt erover. Vorig jaar tijdens mijn appartementenzoektocht zo ook een paar enorm sketchy appartementen bezocht. +500 EUR/maand vragen voor een appartement waar schimmel eerder regel dan uitzondering was, of appartementjes waar je letterlijk nog geen hoeketel in kan plaatsen... Was dan ook telkens bij hetzelfde immokantoor en na het 3e krot heb ik vriendelijk bedankt voor die hun 'diensten'.
Sheldon Cooper zei:Dat je dat constant post?![]()
Poekie95 zei:Zelfs effectief nog de moeite gedaan om nummerplaten te censureren etc, like we care en privacy is overrated (zeker op de weg).
Stimpy zei:20% dommeriken dan![]()
Grappig trouwens als je zou beweren dat je 100% van je werktijd nuttig vult of kan vullen. Je bent niet altijd 100% geconcentreerd hé.
En wat als je 90% van je tijd aan 100% werkt en de overige 10% je je bezig houdt met het forum te lezen? Hoor je dan bij de 20% of bij de 80%?
Swindels zei:Constant....sure, jongens toch.
En eens iemand knap noemen relates to hetgeen ik op reageerde in what way?

Swindels zei:Sorry, ik probeer er meestal op te letten hoor. Maar als ik niet nadenk en zoals nu dus als ik geïrriteerd ben kan dat voorvallen.
Da's een overblijfsel van mijn donkere jaren, lang geleden toen ik nog iemand anders was.
Toen zat ik godganse dagen op msn chat in Amerikaanse chatrooms. And also my mom is part American, so there's that.


crazyjoker zei:Ronaldinho en Kaka doen niet mee op het WK in eigen land - Voetbal24.be
Had Ronaldinho nog graag voor de laatste keer zien schitteren op een WK. Echt zonde![]()
crazyjoker zei:Ronaldinho en Kaka doen niet mee op het WK in eigen land - Voetbal24.be
Had Ronaldinho nog graag voor de laatste keer zien schitteren op een WK. Echt zonde![]()

Lt. KroftDünkel zei:Ik was eig gewoon maar aant zwanzen.![]()
Swindels zei:Verontschuldigd u mij dan lieve man![]()
http://i567.photobucket.com/albums/ss120/Veritas_st/reactions/tumblr_lmjx7xcx8i1qhvsx7.gif
Vandaag heb je het blijkbaar gemunt op de homo's onder ons!!Lt. KroftDünkel zei:Ok Swindels.
Miijn excuses voor mijn misplaatste imitatie die.niet eens zo slecht was.