Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Swindels

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Oh! Wat een hottie! :love: So cute! :love:

Give me some sugar babey. :drool: :drool: :drool:

Wa wilde daar nu mee bedoelen. Ik reageer helemaal niet zo overdreven.

Maar 't is juist de regels van de sociaal gehandicapte neurotische retards onder jullie zijn dat er enkel iets mag gezegd worden over de looks als er een meisje eens ne foto post.

Onzekerheid is toch een vuil beest he.

ng

Legacy Member
xDama zei:
Inderdaad, bij momenten is het echt erover. Vorig jaar tijdens mijn appartementenzoektocht zo ook een paar enorm sketchy appartementen bezocht. +500 EUR/maand vragen voor een appartement waar schimmel eerder regel dan uitzondering was, of appartementjes waar je letterlijk nog geen hoeketel in kan plaatsen... Was dan ook telkens bij hetzelfde immokantoor en na het 3e krot heb ik vriendelijk bedankt voor die hun 'diensten'.

Het beste dat ik heb gezien was een appartement met meerdere slaapkamers, waarvan er eentje toch wel 6 vierkante meter was.
Of een living waarin ge juist uw zetel kon plaatsen.

Mus

Legacy Member
Poekie95 zei:
Zelfs effectief nog de moeite gedaan om nummerplaten te censureren etc, like we care en privacy is overrated (zeker op de weg).

De mods kijken naar die privacy van nummerplaten.

Sue me, dat ik voor mijn arbeidsklok begint te tikken nog even op internet kijk. Oh nee.

Is het omdat de PPA's u tegensteken Poekie, of wilt ge dat niet toegeven?

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Stimpy zei:
20% dommeriken dan :cool:

Grappig trouwens als je zou beweren dat je 100% van je werktijd nuttig vult of kan vullen. Je bent niet altijd 100% geconcentreerd hé.
En wat als je 90% van je tijd aan 100% werkt en de overige 10% je je bezig houdt met het forum te lezen? Hoor je dan bij de 20% of bij de 80%?

Hij heeft het niet over werktijd. Maar over de totale hoeveelheid werk.

Bv iemand die 90% met zijn werk bezig is qua tijd, maar die niet zoveel gedaan krijgt qua werk, zal dus volgens Poekie95 eerder bijdragen tot de groep van de 80% werknemers die 20% werk afleveren.

Een beetje begrijpend lezen graag?

JorisBlack

Legacy Member
Swindels zei:
Constant....sure, jongens toch.

En eens iemand knap noemen relates to hetgeen ik op reageerde in what way?

Brrrr, zo Engelse woorden gebruiken wanneer het niet hoeft, daar erger ik me vaak aan. Dat is zó de jeugd van tegenwoordig, in van die flutprogramma's als The Voice doen ze dat ook de hele tijd... (ik ben dus al de grumpy grandpa terwijl ik only 25 years old ben, daaamn)

Dat andere erger ik me niet aan. Ik begrijp je laatste zin eigenlijk wel niet.

Swindels

Legacy Member
Sorry, ik probeer er meestal op te letten hoor. Maar als ik niet nadenk en zoals nu dus als ik geïrriteerd ben kan dat voorvallen.

Da's een overblijfsel van mijn donkere jaren, lang geleden toen ik nog iemand anders was. :p

Toen zat ik godganse dagen op msn chat in Amerikaanse chatrooms. And also my mom is part American, so there's that.

Pr3D@t0r

Legacy Member
#1 Er staat iemand gewoon voor onze oprit geparkeerd waardoor ik niet weg kan met de auto.

#2 Mijn pa die blijkbaar al 2 maanden geen onderhoudsgeld meer betaalt aan mijn ma. Oké, ik kom er al jaren zo goed als niet meer (door ruzie's en dergelijke), maar dat neemt niet weg dat je als vader je verantwoordelijk om je kind van onderhoud te voorzien gewoon naast je moet neerleggen. Hij is gewoon altijd al enorm gierig geweest dus het was ergens wel te verwachten. Ook al betaalde hij al jaren heel wat minder dan wettelijk de norm is. Aan geldgebrek zal het wel niet liggen want nog niet zo lang geleden heeft hij nog een deel van een erfenis in zijn zak kunnen steken.
Anyway, nu moet ik gaan bewijzen dat ik wel effectief naar school ga en kan ik dus als een onnozelaar al mijn punten gaan liggen uitprinten en op school achter een "aanwezigheidsattest" of iets dergelijks gaan lopen.

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Swindels zei:
Sorry, ik probeer er meestal op te letten hoor. Maar als ik niet nadenk en zoals nu dus als ik geïrriteerd ben kan dat voorvallen.

Da's een overblijfsel van mijn donkere jaren, lang geleden toen ik nog iemand anders was. :p

Toen zat ik godganse dagen op msn chat in Amerikaanse chatrooms. And also my mom is part American, so there's that.

Ik was eig gewoon maar aant zwanzen. :s

ludnak

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Ok Swindels.

Miijn excuses voor mijn misplaatste imitatie die.niet eens zo slecht was.
Vandaag heb je het blijkbaar gemunt op de homo's onder ons!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan