Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 38

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ketelbuik

Legacy Member
Ketelbuik zei:
The Jane? Je stelt me teleur. Zo elitair is dat toch ook weer niet :(

Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk



Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk

Matador

Legacy Member
dat m'n ouders sinds ik niet meer op kot zit me meer en meer als m'n persoonlijk taxi & vervoersbedrijf zien. 4-5 keer in de week hoor je, je moet je zus daar afzetten, of je moet dat nog gaan halen tegen X uur. precies of ik heb niets anders te doen :angry:

?therapy?

Legacy Member
Blijkbaar moederdag deze zondag. :unsure:

Ugh, zondag moederdag en de zondag daarop is het haar verjaardag. :ironic: 2x cadeau zoeken op te korte tijd. Altijd miserie. :p

KO

Legacy Member
?therapy? zei:
Blijkbaar moederdag deze zondag. :unsure:

Ugh, zondag moederdag en de zondag daarop is het haar verjaardag. :ironic: 2x cadeau zoeken op te korte tijd. Altijd miserie. :p

Identiek probleem :p

Racing_Genk

Legacy Member
?therapy? zei:
Blijkbaar moederdag deze zondag. :unsure:

Ugh, zondag moederdag en de zondag daarop is het haar verjaardag. :ironic: 2x cadeau zoeken op te korte tijd. Altijd miserie. :p
Mijn moeder verjaart begin juni en ik koop dan nu gewoon iets kleins en dan een wat groter cadeau voor haar verjaardag :p

?therapy?

Legacy Member
Wel gezien dat de Standaard boekhandel een actie heeft met kookboeken van Jeroen Meus. :p 2de boek is dan goedkoop. :unsure:
Voor moederdag een boek en dan voor haar verjaardag nog een boek geven. :p

Swindels

Legacy Member
?therapy? zei:
Blijkbaar moederdag deze zondag. :unsure:

Ugh, zondag moederdag en de zondag daarop is het haar verjaardag. :ironic: 2x cadeau zoeken op te korte tijd. Altijd miserie. :p

Bij mij is't de donderdag erop de verjaardag van mommy :p

Zubrowka

Legacy Member
Al heel de avond last van een opgeblazen buik, ik moet echt eens leren minder in de frituur te bestellen. Elke week hetzelfde.

Poekie95

Legacy Member
Zubrowka zei:
Al heel de avond last van een opgeblazen buik, ik moet echt eens leren minder in de frituur te bestellen. Elke week hetzelfde.

Naar waar ga je? Frittoerist?

glashelder

Legacy Member
Ma fuck, ik kan hier niet quoten, wat is dat voor zever. Als ik klik op "met citaat reageren" of op dat plusdingetje krijg ik gewoon zo'n laad-rond-dingetje van Chrome, of klikt hij meteen door naar een nieuw reageerpaginaatje zónder citaat. Fucking kloterij.

Anyway. Die extreme anorexiachick, waarom hangt die nog niet aan de sonde? Oh wait, 'Murica. (Allez, 'k weet niet of ze van Amerika is :p Maar ken daar ook wel wat mensen die eating disorders hebben en gewoon niet geholpen kunnen worden want blabla verzekering.)

Poekie95

Legacy Member
glashelder zei:
Ma fuck, ik kan hier niet quoten, wat is dat voor zever.

Ik heb daar ook last van (moet nu quoten via een omweg). Da's begonnen sinds dat de wikkes in onze naam heeft zitten posten.

glashelder

Legacy Member
Poekie95 zei:
Ik heb daar ook last van (moet nu quoten via een omweg). Da's begonnen sinds dat de wikkes in onze naam heeft zitten posten.
Verdomme, wikkes. Anyway, 'k zag dat je mij geciteerd had in het lief-topic maar da's ondertussen ook weer weg :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan