Ketelbuik
Legacy Member
Ketelbuik zei:The Jane? Je stelt me teleur. Zo elitair is dat toch ook weer niet
Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ketelbuik zei:The Jane? Je stelt me teleur. Zo elitair is dat toch ook weer niet
Verstuurd vanaf mijn HTC One S met Tapatalk
?therapy? zei:Blijkbaar moederdag deze zondag.
Ugh, zondag moederdag en de zondag daarop is het haar verjaardag. :ironic: 2x cadeau zoeken op te korte tijd. Altijd miserie.![]()

Mijn moeder verjaart begin juni en ik koop dan nu gewoon iets kleins en dan een wat groter cadeau voor haar verjaardag?therapy? zei:Blijkbaar moederdag deze zondag.
Ugh, zondag moederdag en de zondag daarop is het haar verjaardag. :ironic: 2x cadeau zoeken op te korte tijd. Altijd miserie.![]()

?therapy? zei:Blijkbaar moederdag deze zondag.
Ugh, zondag moederdag en de zondag daarop is het haar verjaardag. :ironic: 2x cadeau zoeken op te korte tijd. Altijd miserie.![]()

Enkel rond Antwerpen blijkbaar. Anders tweede zondag van mei.Cuth zei:Het is toch pas 15augustus moederdag?
Cuth zei:Het is toch pas 15augustus moederdag?
lantaarnpaal zei:

In Antwerpen ja, ze moeten weer speciaal doen.Cuth zei:Het is toch pas 15augustus moederdag?
Jepjep zei:
Zubrowka zei:Al heel de avond last van een opgeblazen buik, ik moet echt eens leren minder in de frituur te bestellen. Elke week hetzelfde.
Maar ken daar ook wel wat mensen die eating disorders hebben en gewoon niet geholpen kunnen worden want blabla verzekering.)glashelder zei:Ma fuck, ik kan hier niet quoten, wat is dat voor zever.
Verdomme, wikkes. Anyway, 'k zag dat je mij geciteerd had in het lief-topic maar da's ondertussen ook weer wegPoekie95 zei:Ik heb daar ook last van (moet nu quoten via een omweg). Da's begonnen sinds dat de wikkes in onze naam heeft zitten posten.
