Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 39

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Mijn ma moet werken tot 12u dus wij gaan sowieso pas na de middag. Komt mij goed uit, moet ik niet vroeg opstaan :p

JorisBlack

Legacy Member
ludnak zei:
Een volk verdient zijn politiekers. Als je in de zak gezet wordt dan heb je daarvoor gekozen.

Of dan heeft al de rest daarvoor gekozen, en jij niet.



Ik heb eigenlijk niet eens zo'n probleem met de standpunten van de NVA (alleen dat ik niet geloof dat alles beter zou worden mochten zij het voor het zeggen hebben). Ik heb wel een probleem met De Wever. Zo ijskoud, en op die manier politieke spelletjes spelen, gecombineerd met sommige uitspraken die hij de voorbije jaren gedaan heeft... Ik vertrouw die man voor geen meter.

Jack-in-the-box

Legacy Member
Gvd, thuiskomen en zien dat uw ma en zus één van uw gekregen flessen wijn hebben opgedronken -_-.
Leuk als ge achteraf opzoekt dat die fles € 18 kost.

Jack-in-the-box

Legacy Member
En dat ge iedereen hier hoort kreften op de NVA terwijl alle andere partijen er eigenlijk niets van bakken.
Proud to vote NVA ^_^

Poekie95

Legacy Member
glashelder zei:
Mijn ma moet werken tot 12u dus wij gaan sowieso pas na de middag. Komt mij goed uit, moet ik niet vroeg opstaan :p

Mag jij nog altijd alleen maar onder begeleiding gaan stemmen? Is dat nog een gevolg van uw veroordeling van een paar jaar geleden ofzo?

Swindels

Legacy Member
SinDweller zei:
Ik ga om 8u, daarna een uurtje leren en dan is't de hele voormiddag terrasjes doen en de hele namiddag verkiezingsshow kijken. Verkiezingen, ik krijg er niet genoeg van. :love:

Did you steal my agenda!?

:p

Poekie95

Legacy Member
SinDweller zei:
Ik ga om 8u, daarna een uurtje leren en dan is't de hele voormiddag terrasjes doen en de hele namiddag verkiezingsshow kijken. Verkiezingen, ik krijg er niet genoeg van. :love:

Dat moet maar "een uurtje leren" op een dag, en dat een goede week voor het begin van de examens :ironic:.

Swindels zei:
Did you steal my agenda!?

:p

Same remark for you :p.

glashelder

Legacy Member
Poekie95 zei:
Mag jij nog altijd alleen maar onder begeleiding gaan stemmen? Is dat nog een gevolg van uw veroordeling van een paar jaar geleden ofzo?
Wut? :p Ik vind dat gewoon gezelliger, anders moet je daar alleen in die rij staan wachten. 't Is ook zo stom om allemaal op een ander uur te gaan stemmen als je met vier naar hetzelfde stembureau moet hé... En 'k zeg het toch, 't komt mij toch beter uit.

Swindels

Legacy Member
Stomme digibox die niet deftig kan recorden! Al een paar keer het einde van een programma gemist! 't Was net spannend in The Newsroom! :angry:

Poekie95

Legacy Member
Swindels zei:
Stomme digibox die niet deftig kan recorden! Al een paar keer het einde van een programma gemist! 't Was net spannend in The Newsroom! :angry:

Vroeger met PDC op VHS was 't effectief wel beter :). Maar dat werkte alleen op de programma's van de VRT.

Nickjeuh

Legacy Member
Pfff, bijzitter zijn op stembureau is toch een ondankbaar jobke. Ik ben vandaag mogen opdrommen als plaatsvervanger. Heb uiteindelijk niet moeten bijzitten, maar was wel eerste in de rij om te mogen stemmen. Er begon daar ene achter mij de bijzitters uit te kafferen omdat ze niet precies om 8 uur opengingen. Hij maakte zijn ongenoegen ook luidop merkbaar toen er iemand een bak met water en koffiekoeken kwam binnenbrengen voor hen. Die mannen doen ook maar hun job eh. :sad:

Pisjeloeken

Legacy Member
daarnet een filmke gezien op men gsm op vkmag.com van een jonge moeder die haar kind overslaat, word niet rap agressief maar op deze vrouw zou ik mij ni kunne inhouden. :doh: Misschien moet iemand anders dat hier eens posten, vkmag en youtube staan geblokkeerd op de huidige pc hier

Lt. KroftDünkel

Legacy Member
Ik wil ni gaan stemmen. Ik wil n milde terroristische daad van verzet plegen. Zoals niet gaan stemmen. Krijgt ge n boete. Weer niet goed. Stemplicht zuigt. Maakt er stemrecht van en dan ga ik niet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Pisjeloeken

Legacy Member
Lt. KroftDünkel zei:
Ik wil ni gaan stemmen. Ik wil n milde terroristische daad van verzet plegen. Zoals niet gaan stemmen. Krijgt ge n boete. Weer niet goed. Stemplicht zuigt. Maakt er stemrecht van en dan ga ik niet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

Ken iemand dat van heel zen leven nog niet geweest is en hier nooit iets van gehoord heeft. Gewoon belg

Bart Religion

Legacy Member
Ze halen er gewoon enkele uit, maar iedereen die niet gaat stemmen is te veel volk. Kan zijn dat nu anders is dat weet ik niet, maar enkele jaren geleden toch iemand gekend die een boete gekregen heeft blijkbaar.

EternalSilence

Legacy Member
De verkiezingen zijn nog maar begonnen en nu al worden de eerste stemfies via twitter de wereld rond gestuurd.
Ik hoop echt dat die mensen zwaar gesanctioneerd worden en een geld boeten mogen betalen.
Gvd, geen respect meer voor het stem geheim/opgelegde wetgeving. Allemaal voor die paar 'minuten' roem dat ze zullen hebben door hun hoofd naast een stemformulier te plaatsen.

Nu maar hopen dat de rechtbanken hier actie tegen ondernemen.


En al die mensen die zagen/klagen dat ze 1 keer op 4 jaar naar een plaats moeten rijden om een paar bolletjes te kleuren :sop:
Stemplicht moet blijven. Want anders moeten ze ook niet klagen dat er 'nooit iets veranderd in dit land'.

Noscoped420

Legacy Member
Stemplicht heeft weinig te maken met ''veranderingen realizeren'', wie echt niet wilt gaan stemmen kleurt gewoon alles in en trapt het af naar huis, en dat heeft evenveel effect als stemrecht.

Swindels

Legacy Member
EternalSilence zei:
De verkiezingen zijn nog maar begonnen en nu al worden de eerste stemfies via twitter de wereld rond gestuurd.
Ik hoop echt dat die mensen zwaar gesanctioneerd worden en een geld boeten mogen betalen.
Gvd, geen respect meer voor het stem geheim/opgelegde wetgeving. Allemaal voor die paar 'minuten' roem dat ze zullen hebben door hun hoofd naast een stemformulier te plaatsen.

Nu maar hopen dat de rechtbanken hier actie tegen ondernemen.


En al die mensen die zagen/klagen dat ze 1 keer op 4 jaar naar een plaats moeten rijden om een paar bolletjes te kleuren :sop:
Stemplicht moet blijven. Want anders moeten ze ook niet klagen dat er 'nooit iets veranderd in dit land'.

Wat voor last hebt gij dat die mensen een stemfie nemen? Ik vind het zelf ook onnozel maar verder hebben wij daar geen last van. En het "geheim" is enkel maar voor uzelf he, als je zelf vindt dat de wereld mag weten op wie je stemt dan is dat toch uw zaak?

coldplayke

Legacy Member
Swindels zei:
Wat voor last hebt gij dat die mensen een stemfie nemen? Ik vind het zelf ook onnozel maar verder hebben wij daar geen last van. En het "geheim" is enkel maar voor uzelf he, als je zelf vindt dat de wereld mag weten op wie je stemt dan is dat toch uw zaak?

Als ze de boel ophouden zou het mij ook storen, als ze zorgen dat ze op 1 seconde een foto kunnen pakken, dan doen ze maar. Ook al vind ik het zelf ook maar debiel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan