Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xTechneut zei:^ die gaan hier al om 9u, goe zot, dan gaank wel alleen ze![]()
ludnak zei:Een volk verdient zijn politiekers. Als je in de zak gezet wordt dan heb je daarvoor gekozen.
glashelder zei:Mijn ma moet werken tot 12u dus wij gaan sowieso pas na de middag. Komt mij goed uit, moet ik niet vroeg opstaan![]()
SinDweller zei:Ik ga om 8u, daarna een uurtje leren en dan is't de hele voormiddag terrasjes doen en de hele namiddag verkiezingsshow kijken. Verkiezingen, ik krijg er niet genoeg van.![]()

SinDweller zei:Ik ga om 8u, daarna een uurtje leren en dan is't de hele voormiddag terrasjes doen en de hele namiddag verkiezingsshow kijken. Verkiezingen, ik krijg er niet genoeg van.![]()
Swindels zei:Did you steal my agenda!?
![]()
.Wut?Poekie95 zei:Mag jij nog altijd alleen maar onder begeleiding gaan stemmen? Is dat nog een gevolg van uw veroordeling van een paar jaar geleden ofzo?
Ik vind dat gewoon gezelliger, anders moet je daar alleen in die rij staan wachten. 't Is ook zo stom om allemaal op een ander uur te gaan stemmen als je met vier naar hetzelfde stembureau moet hé... En 'k zeg het toch, 't komt mij toch beter uit.Swindels zei:Stomme digibox die niet deftig kan recorden! Al een paar keer het einde van een programma gemist! 't Was net spannend in The Newsroom!![]()
. Maar dat werkte alleen op de programma's van de VRT.
ad:Lt. KroftDünkel zei:Ik wil ni gaan stemmen. Ik wil n milde terroristische daad van verzet plegen. Zoals niet gaan stemmen. Krijgt ge n boete. Weer niet goed. Stemplicht zuigt. Maakt er stemrecht van en dan ga ik niet meer.
Verstuurd vanaf mijn SM-C101 met Tapatalk

EternalSilence zei:De verkiezingen zijn nog maar begonnen en nu al worden de eerste stemfies via twitter de wereld rond gestuurd.
Ik hoop echt dat die mensen zwaar gesanctioneerd worden en een geld boeten mogen betalen.
Gvd, geen respect meer voor het stem geheim/opgelegde wetgeving. Allemaal voor die paar 'minuten' roem dat ze zullen hebben door hun hoofd naast een stemformulier te plaatsen.
Nu maar hopen dat de rechtbanken hier actie tegen ondernemen.
En al die mensen die zagen/klagen dat ze 1 keer op 4 jaar naar een plaats moeten rijden om een paar bolletjes te kleuren
Stemplicht moet blijven. Want anders moeten ze ook niet klagen dat er 'nooit iets veranderd in dit land'.
Swindels zei:Wat voor last hebt gij dat die mensen een stemfie nemen? Ik vind het zelf ook onnozel maar verder hebben wij daar geen last van. En het "geheim" is enkel maar voor uzelf he, als je zelf vindt dat de wereld mag weten op wie je stemt dan is dat toch uw zaak?